No way; ik vind dertig al heel veel eigenlijk. Maar goed: hoe meer, hoe beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:42 schreef jojomen4 het volgende:
Dirk maakt er echt een hoop dit seizoen. Denk dat ie straks op 40 eindigd in totaal.
Hij zit in de competitie op 21. Daar alleen eindigd die al op 30.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
No way; ik vind dertig al heel veel eigenlijk. Maar goed: hoe meer, hoe beter natuurlijk.
Zo denkt hij er zelf ook over.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:58 schreef rotskibo het volgende:
Kan mij het schelen hoeveel die scoort of hoe hoog hij eindigt bij de topscorers, als Feyenoord die beker nou maar pakt. Daar heb je tenminste wat aan.
Ik denk dat Huntelaar een beetje duur is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:10 schreef rotskibo het volgende:
Ik ken hem niet, maar ik vind dat je pas buitenlanders moet halen als er geen geschikte Nederlandse vervanger (het gaat nu om eventuele opvolger Kalou, Kuyt) haalbaar is. Zo lijkt Huntelaar mij een geschikte vervanger en als 1 van onze 2 spitsen verkocht wordt heeft Feyenoord ook de centen om hem te halen.
Zou je bijna standaard vanuit gaan hae?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is die van Luik een aanvaller, trouwens?
Jammer genoeg wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:38 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Zou je bijna standaard vanuit gaan hae?![]()
Want het is namelijk een echte hoofdprijs...........quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:58 schreef rotskibo het volgende:
Kan mij het schelen hoeveel die scoort of hoe hoog hij eindigt bij de topscorers, als Feyenoord die beker nou maar pakt. Daar heb je tenminste wat aan.
Die beker interesseert me eigenlijk geen hol.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Want het is namelijk een echte hoofdprijs...........
Ze speelden een paar jaar terug nog CL hoor.....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die beker interesseert me eigenlijk geen hol.
Wel leuk voor Willem II dat die een keertje de UEFA Cup in mogen. Jammer dat ze hoogstwaarschijnlijk een stuk slechter zullen presteren dan bijvoorbeeld FC Utrecht of Vitesse zou doen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huntelaar een beetje duur is.
Ajax, Feyenoord en PSV spelen al Europa Cup (door de competitie), en dan krijgt Willem II op basis van de beker de laatste plek in de UEFA Cup, en niet de nummer zes van de competitie. Toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:32 schreef Erasmusch het volgende:
Dan moeten ze toch eerst die neusjes verslaan?
Ja, en dat is ook erg vergelijkbaar... Willem II is dit seizoen echt rampzalig slecht, en ik zie niet echt verbetering aan de horizon. Sowieso had Willem II een heel andere ploeg indertijd; de boel is helemaal leeggelopen inmiddels.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze speelden een paar jaar terug nog CL hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |