abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25360043

1 ding is zeker : Feyenoord wint de beker!
pi_25360147
Als de lente komt, dan gooien wij... sneeuwballen in Rotterdam
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:42:27 #3
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25361861
Dirk maakt er echt een hoop dit seizoen. Denk dat ie straks op 40 eindigd in totaal.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25362101
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:42 schreef jojomen4 het volgende:
Dirk maakt er echt een hoop dit seizoen. Denk dat ie straks op 40 eindigd in totaal.
No way; ik vind dertig al heel veel eigenlijk. Maar goed: hoe meer, hoe beter natuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25362158
Kan mij het schelen hoeveel die scoort of hoe hoog hij eindigt bij de topscorers, als Feyenoord die beker nou maar pakt. Daar heb je tenminste wat aan.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 12:00:11 #6
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25362183
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

No way; ik vind dertig al heel veel eigenlijk. Maar goed: hoe meer, hoe beter natuurlijk.
Hij zit in de competitie op 21. Daar alleen eindigd die al op 30.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25362239
Dat bedoelde ik ook, jojomen.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 12:58:58 #8
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25362585
ach ff geleden liepen jullie nog te schreeuwen dat lazovic zo geweldig is.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25362645
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:58 schreef rotskibo het volgende:
Kan mij het schelen hoeveel die scoort of hoe hoog hij eindigt bij de topscorers, als Feyenoord die beker nou maar pakt. Daar heb je tenminste wat aan.
Zo denkt hij er zelf ook over.
pi_25362646
Wat zouden jullie ervan vinden als Sambegou Bangoura (Luik) Feyenoord gaat versterken?
That's all folks!
pi_25363448
Ik ken hem niet, maar ik vind dat je pas buitenlanders moet halen als er geen geschikte Nederlandse vervanger (het gaat nu om eventuele opvolger Kalou, Kuyt) haalbaar is. Zo lijkt Huntelaar mij een geschikte vervanger en als 1 van onze 2 spitsen verkocht wordt heeft Feyenoord ook de centen om hem te halen.
pi_25363477
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:10 schreef rotskibo het volgende:
Ik ken hem niet, maar ik vind dat je pas buitenlanders moet halen als er geen geschikte Nederlandse vervanger (het gaat nu om eventuele opvolger Kalou, Kuyt) haalbaar is. Zo lijkt Huntelaar mij een geschikte vervanger en als 1 van onze 2 spitsen verkocht wordt heeft Feyenoord ook de centen om hem te halen.
Ik denk dat Huntelaar een beetje duur is.

Is die van Luik een aanvaller, trouwens?
pi_25363833
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Is die van Luik een aanvaller, trouwens?
Zou je bijna standaard vanuit gaan hae?
pi_25363914
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:38 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Zou je bijna standaard vanuit gaan hae?
Jammer genoeg wel.

Dat die N'Kufo nog steeds bij Twente zit vind ik dan weer een wonder. Ik vond het al vreemd dat Ajax hem niet had gehaald toen Zlatan vertrok en ze direct naar Koné uitkeken.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:47:36 #15
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25363970
tvp
A.M.A.B
pi_25363971
Idd van Standard Luik, het is een boomlange spits uit Guinée.
That's all folks!
pi_25364348
tvp
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_25364754
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:58 schreef rotskibo het volgende:
Want het is namelijk een echte hoofdprijs...........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25365368
Toestand voetbalveld in "de Vliert"

Momenteel is FC Den Bosch druk bezig om het veld speelklaar te maken voor zondag. Zaterdag en zondagmorgen zal het veld door de KNVB gekeurd worden. Afhankelijk daarvan zal besloten worden of de competitiewedstrijd FC Den Bosch - Feyenoord doorgang kan vinden. Zodra er meer bekend is zullen wij u op de hoogte brengen.
pi_25365465
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Want het is namelijk een echte hoofdprijs...........
Die beker interesseert me eigenlijk geen hol.

Wel leuk voor Willem II dat die een keertje de UEFA Cup in mogen. Jammer dat ze hoogstwaarschijnlijk een stuk slechter zullen presteren dan bijvoorbeeld FC Utrecht of Vitesse zou doen .
pi_25365518
Dan moeten ze toch eerst die neusjes verslaan?
pi_25365611
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die beker interesseert me eigenlijk geen hol.

Wel leuk voor Willem II dat die een keertje de UEFA Cup in mogen. Jammer dat ze hoogstwaarschijnlijk een stuk slechter zullen presteren dan bijvoorbeeld FC Utrecht of Vitesse zou doen .
Ze speelden een paar jaar terug nog CL hoor.....
pi_25365812
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik denk dat Huntelaar een beetje duur is.
Niet als we net 20 miljoen voor Dirkie hebben gekregen.

Maar ik wil geen opvolger voor Kuijt, want hij moet blijven
pi_25365813
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:32 schreef Erasmusch het volgende:
Dan moeten ze toch eerst die neusjes verslaan?
Ajax, Feyenoord en PSV spelen al Europa Cup (door de competitie), en dan krijgt Willem II op basis van de beker de laatste plek in de UEFA Cup, en niet de nummer zes van de competitie. Toch?
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:39 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ze speelden een paar jaar terug nog CL hoor.....
Ja, en dat is ook erg vergelijkbaar... Willem II is dit seizoen echt rampzalig slecht, en ik zie niet echt verbetering aan de horizon. Sowieso had Willem II een heel andere ploeg indertijd; de boel is helemaal leeggelopen inmiddels.
pi_25366694
tvp
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:31:57 #26
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25367009
Alles op Jorien! Ole, Ole!

Mijn tenen zijn nog steeds bevroren!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:42:01 #27
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25367161
Heb echt nergens last van gehad.
A.M.A.B
pi_25367765
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ajax, Feyenoord en PSV spelen al Europa Cup (door de competitie), en dan krijgt Willem II op basis van de beker de laatste plek in de UEFA Cup, en niet de nummer zes van de competitie. Toch?
[..]

Alleen de bekerwinnaar of verliezend bekerfinalist gaat voor de nummer 6.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:27:15 #30
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25370786
quote:
Ik ben inmiddels overleden
pi_25371097
quote:
pi_25374463
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat de nummer zes voorrang moet krijgen t.o.v. zelfs de bekerfinalist, maar ik wist niet zeker hoe het zat. Rare regeltjes ook, maar ze zijn nodig, .
pi_25377064
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Verliezend bekerfinalist niet toch? Roda JC hoopte in 2003 dat Feyenoord de beker zou winnen, want dan zouden zij als 6e in de competitie Europa in gaan. Maar omdat Utrecht won (die niet op plekken 1-5 stond) ging het feest niet door.
pi_25379345
Afgelast dus.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:08:01 #35
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25379869
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:27 schreef Erasmusch het volgende:
Afgelast dus.
Had ook niet anders verwacht.
A.M.A.B
pi_25381321
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 10:16 schreef belanov het volgende:

[..]

Verliezend bekerfinalist niet toch? Roda JC hoopte in 2003 dat Feyenoord de beker zou winnen, want dan zouden zij als 6e in de competitie Europa in gaan. Maar omdat Utrecht won (die niet op plekken 1-5 stond) ging het feest niet door.
Daar heb jij gelijk in. Maar volgens mij kwam dat omdat Feyenoord zich had geplaatst voor de CL en dan vervalt er iets ofzo. Want in Duitsland staat Aachen wel gewoon in de UEFA Cup.
www.thuisuiteten.nl
pi_25381359
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Daar heb jij gelijk in. Maar volgens mij kwam dat omdat Feyenoord zich had geplaatst voor de CL en dan vervalt er iets ofzo. Want in Duitsland staat Aachen wel gewoon in de UEFA Cup.
mm interessant. Feyenoord haalde geen CL toen in ieder geval, maar misschien is dat het verschil. Misschien als de bekerwinnaar CL haalt mag de verliezer alsnog Europa in? Utrecht mocht na het incidentje met Kloeg in 2002 wel Europa in dacht ik (ajax was reeds kampioen)
pi_25381730
Eens denken... Vorig seizoen was het duidelijk, toen won Utrecht de beker. 2002/03 ook, maar Feyenoord werd toen 3e. Daar zat het in.

Volgens mij gaat de verliezend finalist alleen indien de bekerwinnaar zich voor de CL heeft geplaatst, omdat die competitie "hoger" is dan UEFA Cup.
www.thuisuiteten.nl
pi_25382102
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Eens denken... Vorig seizoen was het duidelijk, toen won Utrecht de beker. 2002/03 ook, maar Feyenoord werd toen 3e. Daar zat het in.

Volgens mij gaat de verliezend finalist alleen indien de bekerwinnaar zich voor de CL heeft geplaatst, omdat die competitie "hoger" is dan UEFA Cup.
Ja dat denk ik nu ook. Hoewel dat in de huidige situatie kan betekenen dat Willem II het liefst PSV en Feyenoord op plaats 1 & 2 zou willen zien (zijn ze bij winst op Ajax zeker van Uefa cup), wat weer zou kunnen leiden tot competitievervalsing. Niet dat het aan de orde is, maar het had gekund
pi_25413596
quote:
07-03-2005: Joep van den Ouweland wil weg bij Feyenoord
[Bron: AD]

Joep van den Ouweland vertrekt na dit seizoen bij Feyenoord. De middenvelder van de beloften heeft de clubleiding gevraagd de optie in zijn aflopende contract niet te lichten.

,,Ik wil gaan spelen en bij Feyenoord zie ik de kans daartoe niet'', zegt Van den Ouweland. ,,Er is al wat interesse, ik zie wel wat er verder komt.'' Fc Den Bosch, waar zijn broer Charlie dit seizoen een transfer naar Roda Jc verdiende, is een optie.
Joepie
Jong Feyenoord-ADO trouwens afgelast. Volgende week neusjes thuis...is dat gewoon op Woudestein?
pi_25413800
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:54 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Niet als we net 20 miljoen voor Dirkie hebben gekregen.

Maar ik wil geen opvolger voor Kuijt, want hij moet blijven
Nou 20+ miljoen voor kuijt lijkt me wat veel, Feyenoord heeft niet zo'n historie qua toptransfers eerlijk gezegd. Hoe raar het ook klinkt, dát beleid bepaald uiteindelijk voor hoeveel een speler weggaat, niet de kwaliteit van de speler zelf. (speelt wel een belangrijke rol natuurlijk, John van Loen kun je niet duurder verkopen dan Marco van Basten).
Toch ben ik als psv-er gecharmeerd van de voorhoede van feyenoord dat in potentie misschien neerlands beste is en kijkend op de topscorerslijst al de beste ís.
Alledrie (Kuijt, Kalou, Castelen) nog jong en, hopend voor Feyenoord, nog een langlopend contract.
Helaas kunnen ze zich internationaal niet meer in de kijker spelen in de UEFA-Cup maar dat kunnen ze volgend seizoen goedmaken.

Als Gullit op bepaalde posities goede spelers inpast kan hij er van Feyenoord een top-elftal van maken denk ik dat volgend jaar mee kan strijden om de titel, helaas voor Feyenoord hebben ze dit in het midden van het huidige seizoen verprutst.

Zijn er in de Kuip onlangs nog weleens scouts of afgevaardigden van Atlethico gesignaleerd?
Yeah baby Yeah!
pi_25415274
quote:
Warme en koude ballen II (Feyenoord vs. NAC 4-0)

Door Jan Willem

Het zat de KNVB niet lekker, die loting na de achtste finales. Feyenoord naar de halve finale, op kinderlijk eenvoudige wijze werden de Brabanders opnieuw naar de slachtbank gevoerd. Van Oostveen, competitie leider van de legale voetbal maffia in ons land, genaamd KNVB, wist het zeker; de stadionclub zou nu wel een oor worden aangenaaid.

Voor de Rotterdammers geldt eigenlijk hetzelfde als onze vrinden uit Noord Holland; slechts een gewonnen bekerfinale kan nog kleur geven aan een verloren competitie waarin voor beiden enkel troostprijzen lijken weggelegd. En daar heeft men in Zeist voor aanvang van deze jaargang al rekening mee gehouden. Wie door de jaren heen kritisch naar het programma van de voetbal kalender heeft gekeken zal het zijn opgevallen hoe opvallend vaak Feyenoord vol aan de bak moet.

Op zich niet zo erg natuurlijk als je weet dat de gemiddelde baltovenaar van tegenwoordig hier uitermate vorstelijk voor wordt beloond. Kwalijker wordt het als deze praktijken opmerkelijk beter uitpakken voor de concurrentie. Zonder direct in het Gerard Cox syndroom te willen vervallen durf ik te zeggen dat de club van rood en wit hierin structureel wordt benadeeld.

Neem het nu volgende programma voor de halve finale van de Amstel Cup. Op Zondag 17 april wordt de klassieker gespeeld, weliswaar in Rotterdam. De Amsterdammers spelen vier dagen later de ogenschijnlijk makkelijke uitwedstrijd in Tilburg en zullen met twee vingers in de neus de finale bereiken. Opmerkelijk is dat de stadionclub reeds na drie dagen in eigen huis aantreedt tegen de aanstaande landskampioen. Zou het vreemdelingen legioen van Rotterdam zuid nog succesvol Europees bekeren, gelukkig schier onmogelijk met deze spelers, had het op Donderdag 14 april aanstaande ook nog even de kwart finale van de UEFA Cup mogen afwerken.

Zo heeft het er dus alle schijn van dat er in de donkere bossen van Zeist alles aan gedaan wordt om Feyenoord maar niet op de Coolsingel te krijgen. Heel even leek dit in 2003 mis te gaan, toen plots de Rotterdammers in de finale konden aantreden tegen FC Utrecht, dat het jaar ervoor nog zo schandalig van de overwinning was beroofd. De voetbalbond leek in deze wedstrijd de dans te ontspringen omdat de stadionclub zich destijds geen raad wist met de torenhoge favorietenrol.

Toen Bonaventure Kalou echter vanuit het niets het net van de Domstedelingen wist te vinden was de geest uit de fles. Een schandalig weggewuifde strafschop en een belachelijke rode kaart voor ‘rots in de branding' Bosvelt waren het gevolg, resulterend in een zekere overwinning van destijds Dirk Kuyt en de zijnen. Toeval? Eerder ingreep van hoger hand.

Nee, als het aan de KNVB ligt zullen Rotterdamse successen nog lang uitblijven. Manipulatie is hen niet vreemd. Scheidsrechters hoeven enkel in te grijpen als de situatie uit de hand dreigt te lopen. Echter om te voorkomen dat dit er te dik boven opligt probeert men zoveel mogelijk te sturen op basis van toevalligheden, zoals van tevoren bedachte voetbal kalenders aangevuld door warme en koude ballen.

Of zoals competitieleider Oostveen memoreerde na afloop van de gespeelde wedstrijden in het kader van de Amstel Cup; ‘zo, het was weer een geslaagde voetbal avond waarin de loting maar weer ééns bewezen heeft waar een kleine voetbalbond groot in kan zijn'.

Edward van Cuilenborg keek beschamend de andere kant op, Marc van Hintum klaagde over verbrande vingers. Henk Kessler zat thuis, stak een sigaar op en liet zich voldaan achterover vallen, zonder ook maar enige moeite te doen een glimlach te onderdrukken.
pi_25416170
En Jan Willem kan het weten.
't Zit wel diep he?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25418012
Jezus, wat een doorzichtig stuk frustratie. Is het nog ergenns op gebaseerd?
pi_25422893
Komisch stukje. Die man zou zo bij het AD kunnen werken.
pi_25423615
Die kerel zou zo van dit forum kunnen komen.......
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:35:01 #47
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25424600
Niet echt hoor, past meer bij dat domme gelul wat jullie de meeste tijd uitkramen.

Dit is wel heel erg komisch overigens.
Zoveel frustratie heb ik niet eens.
A.M.A.B
pi_25424907
Leonardo heeft dinsdagochtend zijn aflopende contract met één jaar verlengd. De Braziliaanse aanvaller, die woensdag zijn 22ste verjaardag viert, kwam de afgelopen twee jaar door verschillende blessures nauwelijks aan spelen toe, maar is momenteel weer fit. ´Ik ben blij met het vertrouwen dat Feyenoord in me stelt, ik moet het nu gaan laten zien´, aldus Leo, die sinds zijn elfde actief is voor Feyenoord.

Technisch directeur Mark Wotte toonde zich verheugd met het bijtekenen. Wotte: ´Maar het is wel het jaar van de waarheid voor Leo. Hij zal het nu moeten laten zien. Leonardo is een zeer getalenteerde speler waarin Feyenoord veel heeft geïnvesteerd. Hij verdient daarom een kans om wat terug te doen voor deze club.´

Leonardo doorliep vanaf 1995 de jeugdopleiding van Feyenoord en tekende in 2000 een driejarig contract. In augustus 2000 debuteerde hij voor de Rotterdammers en al snel groeide hij uit tot een sensatie in de eredivisie. In 2001 werd zijn contract verlengd tot de zomer van 2005. Een zware enkel- en knieblessure voorkwamen de laatste jaren dat Leonardo langere tijd inzetbaar was. Sinds januari dit jaar traint hij weer met de groep mee. In de thuiswedstrijd tegen Willem II in februari maakte hij zijn rentree en toonde hij aan op de weg terug te zijn.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:08:29 #49
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25424999
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:01 schreef Luni het volgende:
Leonardo heeft dinsdagochtend zijn aflopende contract met één jaar verlengd. De Braziliaanse aanvaller, die woensdag zijn 22ste verjaardag viert, kwam de afgelopen twee jaar door verschillende blessures nauwelijks aan spelen toe, maar is momenteel weer fit. ´Ik ben blij met het vertrouwen dat Feyenoord in me stelt, ik moet het nu gaan laten zien´, aldus Leo, die sinds zijn elfde actief is voor Feyenoord.

Technisch directeur Mark Wotte toonde zich verheugd met het bijtekenen. Wotte: ´Maar het is wel het jaar van de waarheid voor Leo. Hij zal het nu moeten laten zien. Leonardo is een zeer getalenteerde speler waarin Feyenoord veel heeft geïnvesteerd. Hij verdient daarom een kans om wat terug te doen voor deze club.´

Leonardo doorliep vanaf 1995 de jeugdopleiding van Feyenoord en tekende in 2000 een driejarig contract. In augustus 2000 debuteerde hij voor de Rotterdammers en al snel groeide hij uit tot een sensatie in de eredivisie. In 2001 werd zijn contract verlengd tot de zomer van 2005. Een zware enkel- en knieblessure voorkwamen de laatste jaren dat Leonardo langere tijd inzetbaar was. Sinds januari dit jaar traint hij weer met de groep mee. In de thuiswedstrijd tegen Willem II in februari maakte hij zijn rentree en toonde hij aan op de weg terug te zijn.
Koesteren zo'n jongen, ook al heeft hij een karakter a la Rivaldo, qua voetbal is hij een verrijking voor de HCE.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25425241
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:35 schreef Cart_man het volgende:
Niet echt hoor, past meer bij dat domme gelul wat jullie de meeste tijd uitkramen.
Want de Calimero's komen immers uit Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')