Bogarde? Ben je gek? Die zit al 3 jaar te niksen. Bovendien is al 34 geloof ik. Nee Lex Goudsmit lijkt mij geen reële optie. Wie het dan moet worden? Ik hoop nog steeds op Meïté ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:06 schreef renz0r het volgende:
dan maar Bogarde
Volgend jaar vak X na 3 jaar bussines seats en 3 jaar businessbox![]()
Hij 'speelt' pas 1 jaartje bij Kaiserslautern. Die kan het niveau echt niet aan hoor. Lijkt me wel een heerlijke speler om in je eigen team te hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:23 schreef renz0r het volgende:
Wie vroegah goed was, was Stijn Vreven , hij mag dan wel weer weggaan bij zijn Duitse club, hij is ondertussen wel weer 2 jaartjes ouder en hij heeft anderhalf jaar stil gestaan...
Cartman mocht ook wel ff ophouden hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:39 schreef Staanplaats het volgende:
Loek je reacties worden weer heel irritant...
iets te grote bek als je het mij vraagt.
"GEEN WOORDEN, MAAR DADEN"
Ja laten we het weer over die serie A speler hebben. Ik vind toch echt dat Paolo Cannavaro bij Feyenoord past qua mentaliteit en speelwijze. Hij is een echte bikkel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:12 schreef jojomen4 het volgende:
Het is iig gezellig hier.
Ik noemde Meïté. Geen Carlos, Stam of Hyypia. Meïté is nog lang niet te vergelijken met die drie. Maar zou wel een hele waardevolle man bij Feyenoord kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:23 schreef renz0r het volgende:
de beste zijn en blijven: Sami Hyypia, Roberto Carlos, Jaap Stam enz, maar die zijn simpelweg te duur (kon je ook wel verzinnen).
Want?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:54 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Wat een wanabe hoolie zeg. Pffff
Die Meite vond ik wel een goeie, die speelde toch in de finale mee met Marseille? Ik had hem nog nooit eerder gezien/gehoord..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik noemde Meïté. Geen Carlos, Stam of Hyypia. Meïté is nog lang niet te vergelijken met die drie. Maar zou wel een hele waardevolle man bij Feyenoord kunnen worden.
De Kuip? Wat is dat ook al weer?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Want?
Een grote mond geven hier is inderdaad wel makkelijk, maar ik nodig Loekie en jou met liefde uit voor een biertje bij Feijenoord. Kunnen jullie ook eens zien hoe de Kuip er van binnen uit ziet.![]()
Vorige week nog gezien.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Want?
Een grote mond geven hier is inderdaad wel makkelijk, maar ik nodig Loekie en jou met liefde uit voor een biertje bij Feijenoord. Kunnen jullie ook eens zien hoe de Kuip er van binnen uit ziet.![]()
Doe maar op DHZ een keer kan ik het ook zien...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:06 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Vorige week nog gezien..
En een biertje drinken met jou lijkt me wel gezellig hoor Cart_man, je bent voor de rest vast wel een boeiend iemand ondanks onze meningsverschillen. Moet Franky ook komen..
En ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:45 schreef altface het volgende:
[..]
Doe maar op DHZ een keer kan ik het ook zien...![]()
Klopt, die blunderde 3 keer vreselijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die Meite vond ik wel een goeie, die speelde toch in de finale mee met Marseille? Ik had hem nog nooit eerder gezien/gehoord..
Cart_man en ik hebben laatst al zonder succes op jou zitten wachten in de Pub!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:06 schreef RuudGullit het volgende:
En een biertje drinken met jou lijkt me wel gezellig hoor Cart_man, je bent voor de rest vast wel een boeiend iemand ondanks onze meningsverschillen. Moet Franky ook komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |