Ze zijn er in ieder geval op tijd bij.quote:Feyenoord praat vandaag met Saidi over contractverbetering
De Telegraaf meldt dat Feyenoord vandaag om de tafel gaat zitten met Karim Saidi en diens zaakwaarnemer. Feyenoord zou hem contractverbetering aan willen bieden. De centrale verdediger heeft zich spectaculair ontwikkeld en zou inmiddels in de belangstelling staan van diverse topclubs. Hij heeft een contract voor vier seizoenen.
voor de verandering. Wotte en Gullit doen dit wat mij betreft beter dan BvM (eigenlijk alles trouwens).quote:Op maandag 15 november 2004 17:06 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ze zijn er in ieder geval op tijd bij.
Ohja jij was hetquote:Op maandag 15 november 2004 21:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn openingsplaatje heeft het niet gered.
[afbeelding]
En daar heb je dan zo je best op gedaan!quote:Op maandag 15 november 2004 21:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn openingsplaatje heeft het niet gered.
Yupz, je hebt ook al mail terug!quote:Op maandag 15 november 2004 21:52 schreef Luni het volgende:
Heb je mijn mail al ontvangen?
Wij hebben het nog in eigen handquote:Op maandag 15 november 2004 21:54 schreef The_Hives het volgende:
1e stek......
Verklaar jullie nader
quote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Sloggi het volgende:
Franky: Kijk eens naar boven
Franky gaat een weekend weg tijdens een thuiswedstrijd van Feyenoordquote:Op maandag 15 november 2004 21:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yupz, je hebt ook al mail terug!
quote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef jerryx het volgende:
[..]
Wij hebben het nog in eigen handAls we PSV 2 keer verslaan, en we verder tegen niemand nog punten morsen, zijn we 1e. Jullie moeten hopen dat PSV misstappen begaat
Is ook niet zo heel moeilijk overigensquote:Op maandag 15 november 2004 19:07 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
voor de verandering. Wotte en Gullit doen dit wat mij betreft beter dan BvM (eigenlijk alles trouwens).
Ik kan me niet voorstellen dat hij dit niet eerst intern aankaart. Zal wel een sensatieartikeltje zijn van VI.nl.quote:Op maandag 15 november 2004 21:48 schreef Thrillseeka_W1 het volgende:
15/11/2004 - Interview met Ghaly in VI: voelt zich ongelukkig bij Feyenoord
(Van onze verslaggever K)
In een zeer openhartig en emotioneel interview in Voetbal International dat woensdag uitkomt laat de Egyptische middenvelder Ghaly weten dat hij zich ongelukkig voelt bij Feyenoord. De middenvelder krijgt continu te horen dat hij simpel moet spelen. Dat is echter tegen zijn natuur in zijn ogen. Hij wil altijd een oplossing zoeken en is geen speler om continu breed te spelen, zoals Bosschaart kan. Hij hekelde tegelijkertijd zijn coach Gullit. Volgens hem praat die nooit met Ghaly en laten hij en Petrovic alleen steeds maar weten wat hij niet moet doen en spreken ze nooit met hem. Hij liet aansluitend weten te hopen dat als Gullit dit interview leest hij deze week wel met hem zal gaan praten.
Ongetwijfeld zal het verhaal bij Feyenoord wel een staartje krijgen inderdaad.
Waarom? Omdat hij kritiek heeft op de manier van werken?quote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Sloggi het volgende:
Ghaly heeft dus alweer afgedaan voor mij
Je moet het niet zo letterlijk nemen, maar ik keur dit in ieder geval niet goed.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij kritiek heeft op de manier van werken?
Laten we eerst maar eens afwachten of dit waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |