En dat zegt een Ajaciedquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:17 schreef tong80 het volgende:
Weer een buitenlander leren ze het nooit in Rotterdam ?
om 2 uur in de nachtquote:
Leuk, dat ze nog kunnen lachen, ze moeten zich diep schamen, en geld dat misschien niet voor K2.quote:
Nee ik wilde net zeggen, aan hun ligt het niet dat het slecht gaan. Ze staan 1 en 2 in de topscoorderslijst. En Kuyt voert ook nog eens de lijst met het aantal assists aan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Leuk, dat ze nog kunnen lachen, ze moeten zich diep schamen, en geld dat misschien niet voor K2.
Het ging over Kuyt en Kalou dat hun niks te verwijten is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:39 schreef Cart_man het volgende:
Daar heb je ook echt wat aan, als je aan het eind van de rit 4de of lager staat met belabberd voetbal...
Gelukkig gaan we Buffel verkopen voor 3,5 miljoen dus of Simons of Tudor of Simic komt. Het liefst zie ik Simons en Simic, maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat er niks komt van de aangekondigde transfers. Zonder geld kom je niet ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |