Hmm dit klinkt mij niet echt als iemand die uit onvrede opstapt eigenlijk. Dat zou meer zijn en nu stop ik er mee en een week later heeft hij een baan bij Utrecht.quote:Staanplaats schreef het volgende:
Jan Willem van Dop verlaat Feyenoord
[ RTV Utrecht ]
Jan Willem van Dop, directielid van Feyenoord met o.a. de portefeuille supportersbeleid in beheer, wordt bij FC Utrecht de opvolger van Martin Sturkenboom als directievoorzitter. Dit meld RTV Utrecht.
Het nieuws is bij de Feyenoord Supportersvereniging ingeslagen als een bom. In de afgelopen jaren maakte Van Dop zich zo goed en zo kwaad als hij kon op allerlei manieren hard voor de belangen van de Feyenoord-supporters.
Ik kan wel mn eigen TT verzinnen met iets negatiefs over Gullit maar ik dacht laat ik het maar neutraal houden... niet iedereen is mijn mening toebedaanquote:
of nietquote:
Ik ken hem verder niet, maar zo gaat nou eenmaal het spreekwoord.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:16 schreef Staanplaats het volgende:
Er zullen meer volgen, een training zonder veldtrainers moet toch genoeg zeggen.
Van Dop een rat? Volgens mij is hij nooit echt bang geweest om (publieke) de discussie aan te gaan..
Alleen homo's lopen hand in hand.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:01 schreef snabbi het volgende:
[afbeelding]
Hier weer verder, vorige topic Het grote FEIJENOORD topic #75 - Hand in Hand, Kameraden!
Zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat jij je geen flikker interesseert in supporterszaken.quote:Sloggi schreeft het volgende op maandag 9 mei 2005 @ 17:54
Nooit van de beste man gehoord
quote:GEPLANDE ACTIES!!!!
Al geruime tijd klinken er protestklanken tegen het huidige beleid. Niet alleen de trainer is het doelwit, maar het hele (technische) bestuur moet op de schop.
Een aantal supporters hebben nu het initiatief genomen om de 'vriendelijke' acties wat meer kracht bij te zetten. Stop het WANbeleid!
Artikel Martjuh.nl
Het is tijd voor actie! Dit "bestuur" maakt Feyenoord kapot! We komen in actie! want we zijn het ZAT om al 6 jaar geen kampioen meer te worden en elk jaar maar weer die aankopen die het niet waar maken in het ROOD WIT!
Het wordt dus tyd voor een frisse wind in het bestuur en willen we het Bestuur het liefste vandaag nog zien vertrekken van hun troon om plaats te maken voor nieuw bloed.
DUS..... De thuiswedstrijd tegen Ado Den Haag 22 mei gaan we pas na 20-30 minuten het vak op en daarna de rest van de wedstrijd anti "bestuur" liederen zingen!!
Ook zullen er pamfletten uitgedeeld worden bij de poorten en aan medesupporters zodat zo veel mogelijk mensen het te weten komen en mee doen! Leg zo veel mogelijk spandoeken met teksten tegen het "bestuur" op de lege vakken!
Vertel het door aan iedereen die gaat, en zorg dat er zoveel mogelijk mensen mee doen met deze actie! Hopelijk word dit een suc-6 actie en blijft ook echt IEDEREEN buiten de vakken want,
FEYENOORD IS VAN ONS!!
Mee eens. Al denk ik dat er veels te veel sukkels zijn die alleen voor het voetbal komen en zich niet interesseren in de malaise waar Feijenoord nu in zit...quote:Op maandag 9 mei 2005 19:28 schreef Faar18 het volgende:
eigenlijk zou iedereen die wedstrijd moeten boycotten. Misschien dat er dan iets doordringt tot die botte kop van die kale
Dat is toch precies wat GKL wil, allemaal dagjes- cq. klootjesvolk, dat braaf als een marionet zich gedragen zoals Feyenoord dat wilt, met hun FR-jasje en Feyenoord petje!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:30 schreef Cart_man het volgende:
Mee eens. Al denk ik dat er veels te veel sukkels zijn die alleen voor het voetbal komen en zich niet interesseren in de malaise waar Feijenoord nu in zit...
Jah, feyenoord (en elke club) heeft behoefte aan supporters die de ploeg over een dood punt heen helpen. Niet van dat bioscooppubliek. Okej aanstekers gooien gaat me te ver, maar met de meeste spreekkoren heb ik geen moeite, tenzij het echt kwetsend is. Een beetje sfeer is prima.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat GKL wil, allemaal dagjes- cq. klootjesvolk, dat braaf als een marionet zich gedragen zoals Feyenoord dat wilt, met hun FR-jasje en Feyenoord petje!
Ik hoop dat deze actie door vele mensen worden gesteund, maar ik ben er bang voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |