abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25112298

Op naar Portugal, om daar in mei weer terug te keren om nog even de beker op te halen!

Heeft iemand een mooi plaatje

[ Bericht 30% gewijzigd door ferrarifreak op 16-02-2005 13:36:38 ]
pi_25112550
Mooi plaatje

[ Bericht 77% gewijzigd door -Vaduz- op 16-02-2005 13:38:22 ]
That's all folks!
pi_25112608
Ow ja, die is wel mooi Ik zet hem er even in
pi_25112941
quote:
'Mario Been in gesprek met Serie C-club Pisa'

16/2/2005 12:31

Mario Been is in de markt om trainer te worden van Pisa, meldt Radio Rijnmond. De ploeg die hij in de jaren tachtig nog diende als speler, komt tegenwoordig uit in de Serie C1.
Been kwam eind jaren tachtig drie seizoenen uit voor de club, waarmee hij zowel naar de Serie B degradeerde als naar de Serie A promoveerde.

Been, die momenteel Jong Feyenoord onder zijn hoede heeft, werd eerder in verband gebracht met FC Dordrecht, hoewel hij dat zelf ten stelligste ontkende. Dordrecht heeft met Jurrie Koolhof inmiddels een nieuwe trainer.
www.vi.nl
pi_25113984
Best sneu trouwens dat Bosschaart volledig uitgerangeerd is op moment.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25114334
waarom zenden ze weer die teringjoden eerst uit. Alsof dat geen ontzettende boutwedstrijd wordt, los dat niemand die joden wil zien. Teringlijers bij de NOS

Feyenoord pas om 2210. Tjonge jonge... Dan maar in de pub gaan zitten denk ik.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_25114465

Het begint pas om 22.15, als het goed is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25114481
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef mister_popcorn het volgende:
waarom zenden ze weer die teringjoden eerst uit. Alsof dat geen ontzettende boutwedstrijd wordt, los dat niemand die joden wil zien. Teringlijers bij de NOS

Misschien omdat de Feyenoord pas om 22:15 moet spelen?
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:45:56 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25114813
TVP.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_25115626
quote:

Irie!

De aftrap in pas om 21.15 Portugesche tijd
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:18:47 #11
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25119557
Beetje zwaar klote die uitslag..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25119622
quote:

Ook goedemorgen, goed op de hoogte zijnde supporter.

Was het leuk in de pub,wachtend vanaf 20 uur tot 22.15 en die wedstrijd begon?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:21:41 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_25119628
fuck man wat ging die spits graag naar de grond, gadverdamme
pi_25119644
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Best sneu trouwens dat Bosschaart volledig uitgerangeerd is op moment.
Och als Gullit er niet word uitgeknikkerd binnen een half jaar komt ie gewoon op huurbasis terug in Utreg
  donderdag 17 februari 2005 @ 13:51:26 #15
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25127057
quote:
Feyenoord aast op Belgisch talent
Feyenoord aast op de jonge Belgische aanvaller Benjamin De Ceulaer. Trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte reizen dit weekeinde af naar België om de 21-jarige speler van Sint-Truiden aan het werk te zien. Diverse Feyenoord-scouts gingen het tweetal hierin al voor. Ook NAC Breda en RC Genk hebben serieuze interesse in De Ceulaer.

De Belg gaat ook wel door het leven als de Beckham van Staaien, omdat zijn vriendin, die kapster is, hem met enige regelmaat een nieuw kapsel aanmeet. Hoewel hij van origine een rechtermiddenvelder is, speelt hij bij Sint-Truiden in de spits. Dit seizoen maakte De Ceulaer drie doelpunten in twintig competitiewedstrijden.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25127387
Weet niet of dit al gepost was:
quote:
16/2/2005 - VI: Valencia intensiveert volgen van Kalou
(Van onze verslaggever K)

Eerder meldden we al de interesse van het Spaanse Valencia voor Salomon Kalou. Voetbalweekblad VI meldt dat de interesse is geintensiveerd nu Kalou weer helemaal fit is. Hij zou wekelijks gevolgd worden door de Spanjaarden. Ze hebben echter nog geen officieel bod uitgebracht, zo laat Mark Wotte weten tegen het blad. Volgens de td van Feyenoord zijn Kalou en Kuyt momenteel 'hot' in het wereldje.
Vraag me of hoe groot de kans is dat Dirkje na de zomer nog in Rotterdam balt.
slettebak [@] gmail.com
pi_25127838
[VI]:
quote:
Voor Babos lijkt dit jaar al over bij Feyenoord

17/2/2005 11:44

Hij kwam afgelopen zomer binnen als dé nieuwe doelman van Feyenoord. Gábor Babos had tijdens zijn vier seizoenen bij NAC Breda zo'n indruk gemaakt als betrouwbare doelman, die bij vlagen niet te passeren leek. Maar in het doel van de Rotterdamse club staat dit seizoen een heel andere Babos. Een onzekere grabbelaar, die weinig zelfvertrouwen uitstraalt. Woensdag besloot coach Ruud Gullit de Hongaar voor de tweede keer dit seizoen op de bank te zetten. Daarmee lijkt het dit seizoen al snel gedaan met Babos in De Kuip.
'Het was een heel vervelende beslissing om te nemen, maar in het belang van de club heb ik het gedaan.' Gullit geeft de indruk dat hij wel eens leukere momenten heeft meegemaakt als coach. Door Babos voor de tweede maal dit seizoen te passeren en opnieuw voor Patrick Lodewijks te kiezen, zal het toch al broze zelfvertrouwen van de Hongaarse doelman opnieuw nog meer schade oplopen. Dat realiseerde ook Gullit zich toen hij de knoop doorhakte, en dat toont des te meer aan hoe noodzakelijk volgens hem deze beslissing is.

'Mijn indrukken van Lodewijks zijn beter dan die van Babos', legt Gullit uit op de website van De Telegraaf. 'Patrick speelde tegen Willem II rustig en degelijk. Mede daarom heb ik nu voor Lodewijks gekozen. De gehele technische staf stond erachter. Nee, aan de spelers heb ik niets gevraagd.'

'Ik hoorde het 's middags, voor de wedstrijdbespreking', sipte Babos in het Rotterdams Dagblad. 'Het ging niet alleen om deze wedstrijd, ik speel de komende wedstrijden niet. Verder heb ik geen vragen gesteld, de wedstrijd kwam er aan. Dan moet je niet zeuren.'

Tijdens de winterstop had Gullit nog verklaard dat Babos in de tweede seizoenshelft zou terugkeren als eerste doelman, nadat hij de Hongaar in november na enkele mindere beurten al had vervangen door Lodewijks. De dertigjarige Hongaar keepte in 2005 drie duels, waarin hij nog steeds geen betrouwbare indruk maakte. Met als dieptepunt de blunder tegen De Graafschap, toen hij een onschuldig schot van Jhon van Beukering liet glippen. Bovendien raakte Babos vorige vrijdag geblesseerd tijdens een training, waarna Gullit hem zondag niet opstelde tegen Willem II.

Babos na de wedstrijd tegen Sporting: 'Zondag had ik al willen spelen. Na overleg met de medische staf is daarvan afgezien. Nu was ik volledig wedstrijdfit. De mededeling van Gullit kwam voor mij volslagen onverwacht. Hij had in de winterstop nog juist al zijn vertrouwen in mij uitgesproken. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet.'

Bezoekers VI.nl geven Gullit gelijk

Op de vraag wie er in het doel van Feyenoord moet staan, stemde liefst 72 procent van de ruim vijftienduizend bezoekers voor Lodewijks. Babos kreeg de steun van slechts 28%.

De oud NAC-keeper wil geen rel veroorzaken en blijft voorzichtig. 'Ik moet zijn beslissing respecteren. Hij is de coach. Maar ik begrijp hem niet.' Daaraan voegde Babos toe dat hij zich als professional zal blijven gedragen. 'Al valt dat nu even niet mee.'

Ondanks de concurrentiestrijd zeggen Babos en Lodewijks een goede band met elkaar te hebben, liet ook de Eindhovenaar weten: 'Dit mag en zal ons niet uit elkaar drijven. Gabor moet zijn rug rechten en opnieuw zijn plaats als eerste doelman bevechten. Hij moet uitstralen, ook naar mij toe, dat hij weer nummer 1 wil worden. Dat is hij aan zichzelf verplicht.'

Babos arriveerde afgelopen zomer bij Feyenoord, na vier seizoenen in het doel van NAC Breda te hebben gestaan. Hij tekende in Rotterdam een contract tot medio 2008 en zal vanaf komende zomer een nieuwe concurrent hebben in Maikel Aerts. De 38-jarige Lodewijks zal dan aan de slag gaan als keeperstrainer.
slettebak [@] gmail.com
pi_25127891
En terecht. Die blunder tegen de Graafschap was de druppel, denk ik.
pi_25128048
die superspitsen hebben het niet echt gemaakt in portugal
  donderdag 17 februari 2005 @ 15:45:44 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25128856
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:53 schreef VoreG het volgende:
die superspitsen hebben het niet echt gemaakt in portugal
Gelukkig, was al bang dat er geeneen Ajacied deze zeer originele invalshoek even wou belichten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 17 februari 2005 @ 18:26:07 #21
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25129930
Goed team dat Sporting, waren toch echt wel een tandje beter als dan Feyenoord. Overigens was die Braziliaanse spits van ze echt een irritante pisnicht!

Feyenoord was vooral verdedigend weer zwak. De backs waren slecht, en de centrale verdedigers maakte te veel fouten. Verder speelde Castelen wederom bagger (zet die vent nu es op de bank!) en Kalou bracht te weinig.

Maar al met al kunnen we thuis volgende week alles nog in eigen hand houden als we tenminste scoren!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25130066
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gelukkig, was al bang dat er geeneen Ajacied deze zeer originele invalshoek even wou belichten.
Ik zag dat het nog niet gepost was dus ik moest het nog even zeggen
pi_25130076
Die Braziliaan hadden ze allang een tyfusschop moeten verkopen.
Maarja zoals Basto die slinding maakte bij die 1-1 was wel heel typerend...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25130681
Inderdaad, wat een belachelijke tuimelaar die Liedson. Dat gedoe heeft hij met zijn kwaliteiten niet eens nodig. Helaas kwam hij er ook nog zonder geel vanaf. Nu zal hij er in de return ook weer bij zijn.
That's all folks!
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:02:14 #25
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_25131521
Wat een kutclub dat Sporting. Al die spelers zijn huilebaby's die roepen om gele kaarten, liggen te creperen bij elke schwalbe alsof de wereld vergaat en die coach is een hondsdolle idioot. Tel daar nog eens bij op dat er 20.000 supporters in een veel te groot stadion zitten en die voetbalshirts het meest armoedige outfit is die ik een betaald voetbalclub ooit heb zien dragen.
Ik hoop zo vanuit de grond van m'n hart dat ze zo totaal afgemaakt worden volgende week, zo gigantisch worden vernederd en verpletterd. oehhh stinkportugezen, afmaken volgende week!
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')