De WAT?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:00 schreef Sloggi het volgende:
Vriendschapsbeker: 1958, 1959
heheheh helazovicquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Helazovic noemen ze hem toch al. Of Lazonic.
Stond op de Feyenoord-sitequote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De WAT?
Sjit vergeten. Modje, verander plz?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:27 schreef jpzegthallo het volgende:
Het topic zou 'op weg naar de 2de plek' oid heten
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:19 schreef Luni het volgende:
Zo, hier ben ik weer, effe eeen weekend op wintersport geweest en zodoende zondag niet aanwezig in de Kuip. Hoe was het begreep wel dat ze zeer kansen misten, zag het er ook nog een beetje uit?
Is wel goed hoor, gewoon hoevak 2de ring, je ziet et meestal wel best vanaf 2de ring.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:21 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het zicht in vak PP?
Pff..de Joop Zoetemelk-troffe, laat die topic-titel maar lekker zo..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sjit vergeten. Modje, verander plz?
Das precies de helft van het aantal dat Ajax kampioen is gewordenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:00 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord, de beste club ter wereld (en op weg naar de 2e stek)
[afbeelding]
Paar cijfertjes:
Landskampioen: 1924, 1928, 1936, 1938, 1940, 1961, 1962, 1965, 1969, 1971, 1974, 1984, 1993, 1999
Boeiendquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Das precies de helft van het aantal dat Ajax kampioen is geworden
Ik zie wel dat jij je hebt vernoemd naar een kampioensjaar van Feyenoord. Stiekum toch wat gevoelens voor Feyenoord? Ik vond het al verdacht dat je je hier zo vaak liet zien....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Das precies de helft van het aantal dat Ajax kampioen is geworden
De vip-boxen weerspiegelen nogal in je ogen bij een middagwedstrijd, dus ik zou je ajakspetje maar opdoen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:21 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het zicht in vak PP?
Yeah sure.......quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:46 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ik zie wel dat jij je hebt vernoemd naar een kampioensjaar van Feyenoord. Stiekum toch wat gevoelens voor Feyenoord? Ik vond het al verdacht dat je je hier zo vaak liet zien....![]()
Nee, toch niet? He, nou moet ik toch maar ernstig na gaan denken of ik geen andere club ga supporteren.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:05 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Yeah sure.......
Gewoon heel sneu als er een openings-post is waarin beweert wordt dat Feyenoord de beste club ter wereld is maar dat die zelfde club net aan de helft heeft van het aantal landstitels van de absolute winnaar in Nederland, zowel qua landstitels als europese titels. Jullie mogen Feyenoord best de mooiste club ter wereld vinden, maar het is zeker niet de beste club ter wereld. Feyenoord is een club van veel scheren en weinig wol...............
Ik val daar niet zozeer over. Het is gewoon sneu om zo te openen. Het is van een arrogantie die zijn weerga niet kent. Ja zelfs wij in Masterdam zijn niet zo arrogant.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:25 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Nee, toch niet? He, nou moet ik toch maar ernstig na gaan denken of ik geen andere club ga supporteren.![]()
Je weet toch zelf ook wel dat hier subjectief gepost wordt en je niet alles letterlijk moet nemen. Tuurlijk weten wij ook wel dat Feyenoord niet de beste club ter wereld is als het gaat om in het verleden behaalde successen. En inderdaad vinden wij Feyenoord de mooiste en beste club ter wereld.
Maar wel heel sneu (om in jouw termen te blijven) als je daar over valt en de moeite neemt om ons te wijzen op historische weetjes. Ik zal je een geheimpje verklappen; we wisten dat zelf ook al...
![]()
Je zou toch verwachten dat iemand van jouw leeftijd een beetje tegen alcohol kanquote:Op woensdag 24 maart 2004 01:45 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik val daar niet zozeer over. Het is gewoon sneu om zo te openen. Het is van een arrogantie die zijn weerga niet kent. Ja zelfs wij in Masterdam zijn niet zo arrogant.
Feyenoord is en blijft het lelijke eentje van de topclubs in Nederlnad.
Hoop ook dat Ajax verliest komende zondag van AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |