Castelen en Loovens zullen vast wel eens worden opgeroepen voor Oranje, maar vast krachten zullen ze nooit worden. Ze komen gewoon tekort.quote:Castelen is de toekomstige rechtsbuiten van Oranje, Loovens zal ook wel in het Nederlands Elftal komen, maar hij heeft Heitinga (Betere speler) voor zich, Ghaly kan zeker ook groot worden en als Leonardo twee seizoen achter elkaar op zijn niveau speelt is hij verkocht.
Alsof PSV zo'n geweldige selectie heeft!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:45 schreef yvette1982 het volgende:
ik verwacht weer weinig dit seizoen.
ze hebben een matige selectie. En volgens mij geen trainer die ze met het mes tussen hun tanden het veld op stuurt.
That's the spiritquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik verwacht niets, dan kan het nooit tegenvallen.
Ajax heeft een veel betere selectie ja. Degene die dat ontkent is gewoon blind. Wat ermee gebeurt onder leiding van Koeman is een andere.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:50 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof PSV zo'n geweldige selectie heeft!
Ik ga niet uit van het kampioenschap, maar die 2e plek is wel het minimale, vind ik.
Jullie hebben idd een betere selectie momenteel, maar dan moet het ook draaien en dat deed het vorig seizoen ook niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax heeft een veel betere selectie ja. Degene die dat ontkent is gewoon blind. Wat ermee gebeurt onder leiding van Koeman is een andere.
Wel ietsje beter dan die van Feyenoord..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:50 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof PSV zo'n geweldige selectie heeft!
Ik ga niet uit van het kampioenschap, maar die 2e plek is wel het minimale, vind ik.
Precies, ondanks het enige goede aan vorig seizoen is dat er in de lijst met jaartallen weer eentje bij is gekomen, want een seizoen als het vorige trek ik niet. Ik zou liegen als ik liever tweede zou worden met leuk voetbal, maar het komt er dicht bij in de buurt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:53 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jullie hebben idd een betere selectie momenteel, maar dan moet het ook draaien en dat deed het vorig seizoen ook niet.
Overigens heeft Feyenoord bijna altijd een mindere selectie, ook in de jaren dat ze kampioen werden. Die worden altijd op inzet kampioen.
quote:Op vrijdagavond 9 juli speelde Feyenoord in het kader van ASWH 75-jaar een wedstrijd tegen ASWH op het sportpark Schildman in Hendrik-Ido-Ambacht.
De Rotterdammers, die op maandag 5 juli waren gestart met hun eerste training, speelden onder leiding van hun nieuwe trainer Ruud Gullit de eerste oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen.
De 2.500 toeschouwers zagen 2 geheel verschillende helften.
Voor rust gaf ASWH prima partij aan Feyenoord dat aantrad met alle nieuwe aanwinsten: Bart Goor, Gabor Babos, Pascal Bosschaart, Glenn Loovens en Romeo Castelen.
Door een goal van Thomas Buffel met de hand (later toegegeven) kon Feyenoord nog net met een 0-1 voorsprong gaan rusten.
In de tweede helft kwam ASWH al binnen 3 minuten op een 0-3 achterstand, waarna Feyenoord gas gaf. Doordat ASWH steeds meer tweede elftal spelers inzette en Feyenoord veel beter ging spelen, werd de eindstand uiteindelijk bepaald op 0-9.
Dan is het niet zo'n afgang hè..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:05 schreef methodmich het volgende:
Ook dit nog, van de ASWH-site:
[Doordat ASWH steeds meer tweede elftal spelers inzette en Feyenoord veel beter ging spelen, werd de eindstand uiteindelijk bepaald op 0-9. ]
Smolarekquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:03 schreef methodmich het volgende:
Smolarek viel goed in en had in tegenstelling tot Castelen wel rendement.
Ach, ik vind alles onder de 10 op zich goed. Ze hadden nog amper getraind, gingen inderdaad veel wisselen (die jongens willen allemaal tegen Feyenoord ballen) en spelen tegen duurbetaalde profs. Tegen NAC Breda werd het vorig jaar 0-5, Feyenoord is iets beter dan NAC Breda, dus in die zin een vrij logische uitslag.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:09 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dan is het niet zo'n afgang hè..
Tegen profs kun je in mijn ogen al niet echt afgaan. Maar de manier hoe het er stond vond ik wel grapiig.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, ik vind alles onder de 10 op zich goed. Ze hadden nog amper getraind, gingen inderdaad veel wisselen (die jongens willen allemaal tegen Feyenoord ballen) en spelen tegen duurbetaalde profs. Tegen NAC Breda werd het vorig jaar 0-5, Feyenoord is iets beter dan NAC Breda, dus in die zin een vrij logische uitslag.
Het piekmoment ligt op de 31e, als FC Dordrecht op visite komt.
leonardo heeft niet eens meer een contract voor 2 jaar.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:49 schreef gras het volgende:
RedGuy in vorige topic;
[..]
Castelen en Loovens zullen vast wel eens worden opgeroepen voor Oranje, maar vast krachten zullen ze nooit worden. Ze komen gewoon tekort.
Ghaly, viel die niet door de mand tegen Ajax? Op zulke momenten moet hij er staan en hij was er niet. Leuk voor uit tegen Willem II.
Alsof er een club is die hem nu wilt hebben. Nauwelijks gespeeld en blessuregevoelig blijkbaar. Teveel risicio voor een club.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:52 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
leonardo heeft niet eens meer een contract voor 2 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |