abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20529210

Dan open ik hem wel weer, stelletje luie apen. . .

Sorry, kon geen orginele topictitel bedenken.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:45:37 #2
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_20529226
ik verwacht weer weinig dit seizoen.
ze hebben een matige selectie. En volgens mij geen trainer die ze met het mes tussen hun tanden het veld op stuurt.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:48:35 #3
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_20529286
Ik verwacht niets, dan kan het nooit tegenvallen.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_20529305
RedGuy in vorige topic;
quote:
Castelen is de toekomstige rechtsbuiten van Oranje, Loovens zal ook wel in het Nederlands Elftal komen, maar hij heeft Heitinga (Betere speler) voor zich, Ghaly kan zeker ook groot worden en als Leonardo twee seizoen achter elkaar op zijn niveau speelt is hij verkocht.
Castelen en Loovens zullen vast wel eens worden opgeroepen voor Oranje, maar vast krachten zullen ze nooit worden. Ze komen gewoon tekort.

Ghaly, viel die niet door de mand tegen Ajax? Op zulke momenten moet hij er staan en hij was er niet. Leuk voor uit tegen Willem II.
pi_20529326
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:45 schreef yvette1982 het volgende:
ik verwacht weer weinig dit seizoen.
ze hebben een matige selectie. En volgens mij geen trainer die ze met het mes tussen hun tanden het veld op stuurt.
Alsof PSV zo'n geweldige selectie heeft!

Ik ga niet uit van het kampioenschap, maar die 2e plek is wel het minimale, vind ik.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:50:13 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20529328
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik verwacht niets, dan kan het nooit tegenvallen.
That's the spirit
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:51:32 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20529354
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:50 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Ik ga niet uit van het kampioenschap, maar die 2e plek is wel het minimale, vind ik.
Ajax heeft een veel betere selectie ja. Degene die dat ontkent is gewoon blind. Wat ermee gebeurt onder leiding van Koeman is een andere.
pi_20529359
Eigenlijk heeft Feyenoord nu een trainer die nog vrijwel niks heeft bewezen, wel een leuke naam hoor, dat wel.
Denk dat de selectie wel beter is als vorig seizoen, maar niet spectaculair zal zijn verbeterd, maar verwacht dat iedereen nu wat beter ingespeeld is op elkaar, want zag vorig seizoen toch als een soort "tussenseizoen" om weer te bouwen aan het "nieuwe" Feyenoord.
Nu ze waarschijnlijk wat beter op elkaar ingespeeld zullen zijn, en de verdediging er een klein beetje op vooruit is gegaan, want dat was toch de zwakste schakel van Feyenoord vorig seizoen, dan verwacht ik dat we zijn ingelopen op PSV dit jaar.
Toch verwacht ik weer dat Feyenoord 3de gaat worden, paar puntjes achter PSV, en helaas verwacht ik dat die club uit de hoofdstad weer eens kampioen gaat worden......

Wil wel dat ze gaan spelen met Lazovic trouwens! Die kan mi. echt uitgroeien tot een toppert!

(oh jah, aan het nieuwe shirt zal ut niet liggen, OERlelijk zeg!)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_20529398
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:51 schreef twi het volgende:

[..]

Ajax heeft een veel betere selectie ja. Degene die dat ontkent is gewoon blind. Wat ermee gebeurt onder leiding van Koeman is een andere.
Jullie hebben idd een betere selectie momenteel, maar dan moet het ook draaien en dat deed het vorig seizoen ook niet.

Overigens heeft Feyenoord bijna altijd een mindere selectie, ook in de jaren dat ze kampioen werden. Die worden altijd op inzet kampioen.
pi_20529418
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:50 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Wel ietsje beter dan die van Feyenoord..
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:58:32 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20529510
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:53 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Jullie hebben idd een betere selectie momenteel, maar dan moet het ook draaien en dat deed het vorig seizoen ook niet.

Overigens heeft Feyenoord bijna altijd een mindere selectie, ook in de jaren dat ze kampioen werden. Die worden altijd op inzet kampioen.
Precies, ondanks het enige goede aan vorig seizoen is dat er in de lijst met jaartallen weer eentje bij is gekomen, want een seizoen als het vorige trek ik niet. Ik zou liegen als ik liever tweede zou worden met leuk voetbal, maar het komt er dicht bij in de buurt.

Feyenoord heeft een beter team dan PSV en ik zie Feyenoord zich dan ook op redelijke afstand tweede worden als Ajax alles eruit haalt wat erin zit. In dat laatste geval schat ik zo'n 15 punten voorsprong. Bij een seizoen als het vorige hebben alle clubs kans op het kampioenschap.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:59:43 #12
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20529530
Loovens vind ik een prutser die verdedigend zwak is en opbouwend een drama. IK zie 5x liever Gyan spelen dan Loovens. Castelen kan ik nog niet over oordelen.

Verder lijkt die nieuwe jongen verschrikkelijk veel op "Pistol Pete", "Perfect Pete" Sampras
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20529617
De 0-9 gisteren. Ruud was gematigd tevreden las ik. Denk dat ie het dan goed zegt.

Voor rust vond ik Feyenoord niet echt denderend. Ze leken eerst te denken dat het op de automatische piloot kon en dat ergerde Gullit zichtbaar. Goor deed het wel al goed toen, Buffel was tot zijn goal onzichtbaar en die 0-1 was een redelijke afspiegeling. ASWH kreeg zelfs kleine kansen, maar om Babos te passeren moet je flink wat kwaliteit in huis hebben.

Castelen was niet goed, dus waar je vandaan haalde dat die MotM was?? Die kwam zijn tegenstander amper voorbij en als ie er langs kwam, had het geen rendement. Nee, dan Bartje Goor. Ik moet bekennen dat ik best moest glimlachen toen ik las dat Feyenoord die "oude" Belg had gehaald, maar gisteravond speelde hij toch zeer goed. Natuurlijk is het geen echte graadmeter, maar je ziet er wel aan af wie direct goed willen spelen.

Na rust werd het een schiettent, omdat Feyenoord toen wel direct vanaf de aftrap druk zette en ASWH conditioneel kapot ging. Zes goals in het laatste half uur is wat dat betreft exemplarisch. Toen kwam ASWH ook steeds nauwelijks verder dan de middenlijn, omdat Feyenoord pressie speelde. Smolarek viel goed in en had in tegenstelling tot Castelen wel rendement.

Ik denk dat Gullit onmogelijk tevreden kan zijn over Ghaly, zeker diens eerste helft. Wel tevreden kon ie zijn over Loovens, die goed speelde tot de blessure, zoals gezegd Smolarek en Goor, en Dirk Kuijt. Song was ook redelijk.

Overigens zat er een eigen doelpunt tussen, maar die staat op de site niet meer vermeld. Hoe dan ook, 0-9 was misschien iets meer dan gehoopt, maar nog geen dubbele cijfers en de eerste helft was zeker goed te noemen van ASWH-kant. Vruchtbaar avondje, waarvan ik het scoutingsrapport natuurlijk even doorstuur naar vriend Koeman.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20529646
Ook dit nog, van de ASWH-site:
quote:
Op vrijdagavond 9 juli speelde Feyenoord in het kader van ASWH 75-jaar een wedstrijd tegen ASWH op het sportpark Schildman in Hendrik-Ido-Ambacht.

De Rotterdammers, die op maandag 5 juli waren gestart met hun eerste training, speelden onder leiding van hun nieuwe trainer Ruud Gullit de eerste oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen.

De 2.500 toeschouwers zagen 2 geheel verschillende helften.

Voor rust gaf ASWH prima partij aan Feyenoord dat aantrad met alle nieuwe aanwinsten: Bart Goor, Gabor Babos, Pascal Bosschaart, Glenn Loovens en Romeo Castelen.

Door een goal van Thomas Buffel met de hand (later toegegeven) kon Feyenoord nog net met een 0-1 voorsprong gaan rusten.

In de tweede helft kwam ASWH al binnen 3 minuten op een 0-3 achterstand, waarna Feyenoord gas gaf. Doordat ASWH steeds meer tweede elftal spelers inzette en Feyenoord veel beter ging spelen, werd de eindstand uiteindelijk bepaald op 0-9.
www.thuisuiteten.nl
pi_20529733
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:05 schreef methodmich het volgende:
Ook dit nog, van de ASWH-site:
[Doordat ASWH steeds meer tweede elftal spelers inzette en Feyenoord veel beter ging spelen, werd de eindstand uiteindelijk bepaald op 0-9. ]
Dan is het niet zo'n afgang hè..
pi_20529747
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:03 schreef methodmich het volgende:
Smolarek viel goed in en had in tegenstelling tot Castelen wel rendement.
Smolarek , kandidaatje voor mij als zaakwaarnemer.
pi_20530086
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:09 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Dan is het niet zo'n afgang hè..
Ach, ik vind alles onder de 10 op zich goed. Ze hadden nog amper getraind, gingen inderdaad veel wisselen (die jongens willen allemaal tegen Feyenoord ballen) en spelen tegen duurbetaalde profs. Tegen NAC Breda werd het vorig jaar 0-5, Feyenoord is iets beter dan NAC Breda, dus in die zin een vrij logische uitslag.

Het piekmoment ligt op de 31e, als FC Dordrecht op visite komt.
www.thuisuiteten.nl
pi_20530193
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ach, ik vind alles onder de 10 op zich goed. Ze hadden nog amper getraind, gingen inderdaad veel wisselen (die jongens willen allemaal tegen Feyenoord ballen) en spelen tegen duurbetaalde profs. Tegen NAC Breda werd het vorig jaar 0-5, Feyenoord is iets beter dan NAC Breda, dus in die zin een vrij logische uitslag.

Het piekmoment ligt op de 31e, als FC Dordrecht op visite komt.
Tegen profs kun je in mijn ogen al niet echt afgaan. Maar de manier hoe het er stond vond ik wel grapiig.

Die 3 goals in 2 minuten van PSV vond ik trouwens wel een afgang voor de tegenstander.
pi_20530204
Als het aan Gerard Meijer ligt worden we in ieder geval kampioen!

'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:52:44 #20
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_20530581
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:49 schreef gras het volgende:
RedGuy in vorige topic;
[..]

Castelen en Loovens zullen vast wel eens worden opgeroepen voor Oranje, maar vast krachten zullen ze nooit worden. Ze komen gewoon tekort.

Ghaly, viel die niet door de mand tegen Ajax? Op zulke momenten moet hij er staan en hij was er niet. Leuk voor uit tegen Willem II.
leonardo heeft niet eens meer een contract voor 2 jaar.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_20530814
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:52 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

leonardo heeft niet eens meer een contract voor 2 jaar.
Alsof er een club is die hem nu wilt hebben. Nauwelijks gespeeld en blessuregevoelig blijkbaar. Teveel risicio voor een club.
pi_20533134
volgens de feyenoord site heeft Leonardo een contract tot 2005.

Naam: Leonardo de Vitor Santiago Geboortedatum: 9 maart 1983 Geboorteplaats: Rio de Janeiro, Brazilië Positie: Aanvaller Clubs: Nova Safra, Feyenoord. Favoriete speler: Romario en Edmundo Contract tot: 1 juli 2005

Dus die zullen ze vast wel openbreken!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:20:41 #23
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_20533393
Ghaly is nog jong, die maakt nog schoonheidsfoutjes, maar die gaat er echt wel komen. Zeker dit seizoen.
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:22:45 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20533443
Waarom? Wat heeft Feyenoord nou daadwerkelijk aan 'm gehad?
pi_20533471
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef twi het volgende:
Waarom? Wat heeft Feyenoord nou daadwerkelijk aan 'm gehad?
Wat heeft ajax nou daadwerkelijk aan vd Vaart gehad, het afgelopen jaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')