Geen Europees paspoort.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
En waarom zou Barca Silvinho laten gaan? Ze hebben hem net aangetrokken, voldoet hij nu al niet meer ofzo.
Ik dacht dat hij die wel kon regelen. Anders vind ik het een super domme aankoop. Dat Eto'o kwam zat er toen al wel aan te komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Geen Europees paspoort.
Kansloze vormen? Leg uit?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:55 schreef mister_popcorn het volgende:
op de een of andere manier vind ik het beetje kansloze vormen aannemen, dat gezoek naar een linksbenige verdediger...
kijk gewoon ff lekker in de jeugd of op de nederlandse velden.
Mocht paauwe geblesseerd raken hebben we een achterhoede bestaande uit Babos saidi en een portugees of wat het ook moge worden. Dat zal de communicatie zeker weten niet te goede komen ben ik bang.
Nog beschikbaar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:30 schreef InnocentFR het volgende:
Ik verwacht niet dat het zondag vol zit hoor, zou wel heel triest zijn.
Ik kon nog kaart voor 47 euro krijgen, was me wat te veel dus word de stad.
Wel mooi dat utrecht en psv nu ook er wat tegen ondernemen, daarom moet Feyenoord
ook juist dit jaar volhouden.
Boycot betreft het instappen in de combi.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:40 schreef The_Hives het volgende:
Doe je niet mee aan die boycot?
Ik las het verkeerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:04 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Boycot betreft het instappen in de combi.
Kom op zeg, wat hebben wij aan mislukte spelers van Barnsleyquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Bruno Basto is zeker een goede verdediger, maar die heeft in Portugal en bij Bordeaux volgens mij alleen maar linksback gespeeld, dus in die zin denk ik dat Corbo (mislukt bij Barnsley, dat dan weer wel) meer kans maakt.
Zegt niet altijd wat natuurlijk, maar het geeft wel te denken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:49 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat hebben wij aan mislukte spelers van Barnsley![]()
Je doet het klinken alsof ie voor het eerst in 3 jaar met de groep meetraint.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:17 schreef Chielus het volgende:
Ik lees net dat Van Haaren (ja die we 3 jaar geleden eens hebben overgenomen van Roda) eindelijk weer met de Groep aan het meetrainen is. Dus met de mogelijkheden op de Linksachterpositie zit Gullit wel goed (Mtiliga, van Haaren evt. Boschaart). Dezk dat ze eerder naar de mogelijkheden kijken van een centrale verdediger met een goed linkerbeen die ook nog eens een beetje een beetje kan passen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |