Paauwe heeft het lastig met iedereen!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:26 schreef gras het volgende:
Pas op voor Pius! Hij is in wereldvorm en Paauwe gaat het lastig krijgen met hem.
Biedt je opa's diensten aan bij Gullit, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Paauwe heeft het lastig met iedereen!
Mijn opa van 80 rent Paauwe er nog uit!
Even serieus, Paauwe doet het niet best de laatste weken. Als Saïdi wegvalt (zoals ws. tegen RBC) kan dat een groot probleem zijn. Loovens is sowieso niet voldoende voor een basisplaats.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:34 schreef gras het volgende:
[..]
Biedt je opa's diensten aan bij Gullit, zou ik zeggen.
Nee en ik vind hem tot nu toe ook niet echt beter dan Mtiliga.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
En tevens vond ik Basto in de snelheid ook niet echt overtuigend...
Heeft Gullit Peter van den Berg dan niet te snel afgeschreven?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even serieus, Paauwe doet het niet best de laatste weken. Als Saïdi wegvalt (zoals ws. tegen RBC) kan dat een groot probleem zijn. Loovens is sowieso niet voldoende voor een basisplaats.
Denk ik wel. Bij gebrek aan beter zeg maar.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:47 schreef gras het volgende:
[..]
Heeft Gullit Peter van den Berg dan niet te snel afgeschreven?
Opportunisme vierde inderdaad hoogtij de afgelopen weken in Rotterdam.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef Suijk het volgende:
Wel grappig, vorige week alles nog goed en was de selectie perfect en kon er niets mis gaan. Na een eerste tegenslag(je) is opeens de helft niet meer goed genoeg?
We zullen wel moeten. Dat is ook het probleem.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Mindlight het volgende:
Grr ik word gek van het gezeur over Loovens. Hij krijgt geen kans en er zijn al weer mensen die zeggen dat ie niet goed genoeg is voor een basisplaats. Wat ik hoorde speelde hij gisteren fantastisch tegen VVV. Ik weet wel dat dat geen eredivisieniveau is, maar ze hebben ook geen slechte spitsen voorin lopen. Geef die jongen nou eens een kans!!
Ok zodra Loovens 3 volledige wedstrijden gespeeld heeft wil ik je er nog wel eens over horenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We zullen wel moeten. Dat is ook het probleem.
Je had vrienden van me moeten horen. Niks klopte meer en Gullit deed alles fout. Hoe alles kan veranderen in een paar dagen.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef Suijk het volgende:
Wel grappig, vorige week alles nog goed en was de selectie perfect en kon er niets mis gaan. Na een eerste tegenslag(je) is opeens de helft niet meer goed genoeg?
Ik hoop dat je gelijk hebt, uiteraard.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ok zodra Loovens 3 volledige wedstrijden gespeeld heeft wil ik je er nog wel eens over horen
Ik wist niet dat er plannen waren/zijn om een nieuw stadion te bouwen. Het lijkt me overigens een belachelijk idee, absoluut onnodig.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:34 schreef Staanplaats het volgende:
WorldPort Plaza? alleen de naam al joh...
Dat klopt, maar hij staat er toch echt al sinds '37 (toch?). Lijkt me niet nodig om nu ineend te verhuizen, in 2015 misschien wel.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:37 schreef RedGuy het volgende:
Dat Feyenoord een nieuw stadion krijgt staat vast, maar pas in 2015. De Kuip heeft niet het eeuwige leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |