quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef yvette1982 het volgende:
ik ga in maart naar een wedstrijd van sparta praag. Dan ga ik een speler filmen, word ik zaakwaarnemer van die knakker en die videoband stuur ik naar feyenoord. Dan koopt feyenoord die kneus vast en zeker en ontvang ik een mooie provisie.
Ik ga vrijdag ook weer eens, zit alleen buiten het uitvak. Ben benieuwd..quote:Op zondag 30 januari 2005 23:17 schreef Luni het volgende:
Tering wat was het weer slecht gisteren, het enige positieve was de 0 achterin, en ik vond Gibbs vrij behoorlijk spelen.
Aanstaande vrijdag weer eens een uitwedstrijd meepakken en wel vanuit het uitvak. De Graafschap uit, altijd gezellig daar!
Stomme hoer, het is Feyenoord.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef yvette1982 het volgende:
ik ga in maart naar een wedstrijd van sparta praag. Dan ga ik een speler filmen, word ik zaakwaarnemer van die knakker en die videoband stuur ik naar feyenoord. Dan koopt feyenoord die kneus vast en zeker en ontvang ik een mooie provisie.
Paar 100 meter bij het stadion vandaan aan het spoor zit een erg gezellige kroeg.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag ook weer eens, zit alleen buiten het uitvak. Ben benieuwd..
Heeft Feyenoord een Peruaan dan?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:55 schreef veldmaatpp het volgende:
Zet er dan ook ff de vertaling in het Peruaans, Zweeds, Ivoriaans, Japans, Joegoslavisch, Arabisch, Braziliaans en Portugees erbij in de OP.
dat is ook weer zo.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:46 schreef Sloggi het volgende:
Waarom zou Yvette Feyenoord wel goed moeten schrijven terwijl jullie de naam zelf niet eens kunnen schrijven (op RedGuy na)?
quote:Welke spelers hebben 3 keer niet bij de selectie gezeten in 2005?
Peruaans, oké, maar waarom Braziliaans (Bahia) en Zweeds (Östlund) niet?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:35 schreef Erasmusch het volgende:
Leuk, weer een discussie over lange ij/Griekse y...
Peruaans, Braziliaans en Zweeds lijkt me niet nodig trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |