abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2005 @ 20:44:53 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_24838908
Gewoon in het Engels zodat al onze spelers het ook begrijpen!

Game On!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_24839085
Zet er dan ook ff de vertaling in het Peruaans, Zweeds, Ivoriaans, Japans, Joegoslavisch, Arabisch, Braziliaans en Portugees erbij in de OP.
pi_24839125
Waar is het plaatje trouwens, FrankyMcG?
pi_24839774
tvp
  zondag 30 januari 2005 @ 23:00:26 #5
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24840948
Feijenoord!!!

[sub]tevens verkapte tvp
A.M.A.B
pi_24841348
Tering wat was het weer slecht gisteren, het enige positieve was de 0 achterin, en ik vond Gibbs vrij behoorlijk spelen.

Aanstaande vrijdag weer eens een uitwedstrijd meepakken en wel vanuit het uitvak. De Graafschap uit, altijd gezellig daar!
  zondag 30 januari 2005 @ 23:42:45 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24841915
Op vrijdag.

Mij niet gezien, moet zowiezo werken de volgende ochtend (6.30)
A.M.A.B
pi_24846929
Vrijdagmiddag lekker vrij, dus vroeg naar Doetinchem en zaterdag lekker vrij.
  maandag 31 januari 2005 @ 11:42:12 #9
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24847957
ik ga in maart naar een wedstrijd van sparta praag. Dan ga ik een speler filmen, word ik zaakwaarnemer van die knakker en die videoband stuur ik naar feyenoord. Dan koopt feyenoord die kneus vast en zeker en ontvang ik een mooie provisie.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 31 januari 2005 @ 11:56:13 #10
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24848180
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef yvette1982 het volgende:
ik ga in maart naar een wedstrijd van sparta praag. Dan ga ik een speler filmen, word ik zaakwaarnemer van die knakker en die videoband stuur ik naar feyenoord. Dan koopt feyenoord die kneus vast en zeker en ontvang ik een mooie provisie.

Vergeet niet de goal van Van Basten op het EK er tussen te plakken. (wel zorgen dat z'n hoofd niet in beeld komt )
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24848595
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:17 schreef Luni het volgende:
Tering wat was het weer slecht gisteren, het enige positieve was de 0 achterin, en ik vond Gibbs vrij behoorlijk spelen.

Aanstaande vrijdag weer eens een uitwedstrijd meepakken en wel vanuit het uitvak. De Graafschap uit, altijd gezellig daar!
Ik ga vrijdag ook weer eens, zit alleen buiten het uitvak. Ben benieuwd..
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 31 januari 2005 @ 12:35:17 #12
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24848744
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef yvette1982 het volgende:
Stomme hoer, het is Feyenoord.
The Most Incredible, Baby
  maandag 31 januari 2005 @ 12:39:55 #13
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24848798
Go Redguy

Begin een beetje moe te worden va yvette. Ban voor het leven.
A.M.A.B
pi_24848991
Zit er geen "block user" functie op Fok!?
pi_24849652
Waarom zou Yvette Feyenoord wel goed moeten schrijven terwijl jullie de naam zelf niet eens kunnen schrijven (op RedGuy na)?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2005 13:50:43 ]
pi_24849807
quote:
Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ik ga vrijdag ook weer eens, zit alleen buiten het uitvak. Ben benieuwd..
Paar 100 meter bij het stadion vandaan aan het spoor zit een erg gezellige kroeg.
pi_24850646
Leuk, weer een discussie over lange ij/Griekse y...
Peruaans, Braziliaans en Zweeds lijkt me niet nodig trouwens.
pi_24850694
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:55 schreef veldmaatpp het volgende:
Zet er dan ook ff de vertaling in het Peruaans, Zweeds, Ivoriaans, Japans, Joegoslavisch, Arabisch, Braziliaans en Portugees erbij in de OP.
Heeft Feyenoord een Peruaan dan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24850881
Welke spelers hebben 3 keer niet bij de selectie gezeten in 2005?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24851907
* JaWi mompelt iets over Bloed, Zweet en Tranen en Hazes .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 31 januari 2005 @ 16:33:57 #21
83103 yvette1982
pi_24852280
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:46 schreef Sloggi het volgende:
Waarom zou Yvette Feyenoord wel goed moeten schrijven terwijl jullie de naam zelf niet eens kunnen schrijven (op RedGuy na)?
dat is ook weer zo.
Plus ik bepaal zelf wel hoe ik feyenoord schrijf. Zorgen jullie er eerst maar eens voor dat jullie wat verstand krijgen van voetbal want de meeste gasten hier neem ik niet serieus.
pi_24852425
Nou het orakel heeft gesproken....zwijg en luister.

Beetje jammer Yvette (hé kijk een hoofdletter!)

pi_24852593
quote:
Welke spelers hebben 3 keer niet bij de selectie gezeten in 2005?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24852663
quote:
Op maandag 31 januari 2005 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
Dat is toch niet moeilijk om uit te zoeken ofwel?
pi_24852985
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:35 schreef Erasmusch het volgende:
Leuk, weer een discussie over lange ij/Griekse y...
Peruaans, Braziliaans en Zweeds lijkt me niet nodig trouwens.
Peruaans, oké, maar waarom Braziliaans (Bahia) en Zweeds (Östlund) niet?
pi_24853009
Malkowski krijg je al cadeau van mij, net als Ono.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24853020
Braziliaans Sloggi? Dat heet Portugees. Peruaans bestaat ook niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_24853090
Peruaans oke? Het bestaat echt niet hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24853114
quote:
Op maandag 31 januari 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Braziliaans Sloggi? Dat heet Portugees.
En Sloggi doet VWO?

Shame on me
pi_24853140
Normaal ben ik enorm bijdehand wat betreft dit soort dingen, maar mijn hersens lieten me even in de steek

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2005 10:08:30 ]
  maandag 31 januari 2005 @ 17:53:22 #31
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24853144
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:33 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

dat is ook weer zo.
Plus ik bepaal zelf wel hoe ik feyenoord schrijf. Zorgen jullie er eerst maar eens voor dat jullie wat verstand krijgen van voetbal want de meeste gasten hier neem ik niet serieus.
Hahaha, het grappigste wat ik in tijden heb gelezen.

Wat doe je hier eigenlijk? Je neemt ons toch niet serieus?
A.M.A.B
pi_24853146
Bijdehand met een d ja...
www.thuisuiteten.nl
pi_24853148
Als taal dan he

Bovendien moet er bij Brazilianen eerst worden gedacht aan Leo en niet Andre.
Waarom komt die Diego altijd met kansloze vragen.
Net terug van wintersport, heb volgens mij niet echt iets gemist. Eerste wedstrijdbezoek in 2005 wordt Sporting thuis pas
pi_24853279
quote:
Op maandag 31 januari 2005 17:54 schreef Erasmusch het volgende:

Waarom komt die Diego altijd met kansloze vragen.
Dat vraag ik me ook altijd af
pi_24854026
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:33 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

dat is ook weer zo.
We nemen jou wel serieus
pi_24854110
Ik vind het kansloos dat Paauwe zelfs geen transfer kan regelen naar een middelmatig subtopclubje in Frankrijk.

Maar als je 30 spelers hebt dan is het in iedergeval geen kansloze vraag, al hebben ze nu ook Loovens verhuurd wat een goede zaak is
pi_24854472
Gezellig zo'n open haard.
pi_24854473
Gezellig zo'n open haard.
pi_24854501
Hier, heb je nog iets om op te klikken
klik
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24854505
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind het kansloos dat Paauwe zelfs geen transfer kan regelen naar een middelmatig subtopclubje in Frankrijk.

Maar als je 30 spelers hebt dan is het in iedergeval geen kansloze vraag, al hebben ze nu ook Loovens verhuurd wat een goede zaak is
Paauwe en Loovens zijn denk ik beter dan die Amerikaan.
pi_24854602
Iedereen is beter dan Paauwe
pi_24858627
quote:
Op maandag 31 januari 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Bijdehand met een d ja...
Nieuwe spelling zeker
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:34:51 #44
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_24862271
Vaaiunoordt!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_24864135
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:34 schreef TC03 het volgende:
Vaaiunoordt!
Is in elk geval met een hoofdletter geschreven.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:11:14 #46
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_24867027
Zouden we tegen de Graafschap weer eens 'overtuigend' kunnen winnen? ...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_24867384
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Zouden we tegen de Graafschap weer eens 'overtuigend' kunnen winnen? ...
Wat denk je zelf?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:07:33 #48
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_24868030
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:30 schreef Luni het volgende:
Wat denk je zelf?
Ik denk dat na dit weekend een deel van 'het Legioen' weer helemaal euforisch is!
pi_24870632
Moet toch wel met een nulletje of 1 kunnen denk ik, maar vlak die superboeren niet uit!!
pi_24871618
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24878996
Die boeren daar ruiken nu al Rotterdams bloed, ben bang dat zij er zeker in het begin keihard tegenaan gaan om eens goed te testen wat we nu wel en niet kunnen... Maar we zien het wel. Makkelijk wordt het zowiezo niet (DUH)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_24879178
Dat lijkt me alleen maar gunstig voor jullie, lekker veel ruimte tegen een matige verdediging.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_24879520
ze ruiken natuurlijk bloed maar ze zullen heus niet als een achterlijke gaan aanvallen.
pi_24881229
Maar ze zullen zich niet extreem gaan ingraven denk ik. Dan hoeft Feyenoord niet constant het spel te maken, en dat was wat Gullit graag wou....
pi_24881812
Gullit wil vooral graag eens overtuigend winnen denk ik
pi_24882234
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef DivineJester het volgende:
Laten we eerst maar weer een gewoon winnen, dat overtuigende komt wel weer, al zal het wel meegenomen zijn.
pi_24882241
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef DivineJester het volgende:
Ik denk dat hij op dit moment eerst eens een keer wil winnen, de manier waarop zal hem niet zo veel kunnen schelen schat ik zo.......
pi_24883139
Feyenoord verliest gewoon weer op de Vijverberg, let maar op...
pi_24883195
Mooie kans voor Loovens om zijn visitekaartje af te geven aan Gullit door Kuyt uit de wedstrijd te spelen
pi_24884228
Gullit kent hem al en hij is niet voor niks verhuurd, hij is een goede verdediger maar kan geen reet met de bal, daarom is de Graafschap wel een goeie club voor hem.
pi_24884263
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef rotskibo het volgende:
Gullit kent hem al en hij is niet voor niks verhuurd, hij is een goede verdediger maar kan geen reet met de bal, daarom is de Graafschap wel een goeie club voor hem.
Daarom hebben ze Gibbs gehaald die ook geen reet met een bal kan

Ik denk dat Loovens niks minder is dan Gibbs.
pi_24884317
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef rotskibo het volgende:
Ik dacht altijd dat zulke types goed bij Feyenoord passen. Sinds wanneer moeten ze kunnen voetballen, het gaat toch om het verdedigen?
pi_24884366
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Daarom hebben ze Gibbs gehaald die ook geen reet met een bal kan

Ik denk dat Loovens niks minder is dan Gibbs.
Goed beleid toch
pi_24884400
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:13 schreef gras het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat zulke types goed bij Feyenoord passen. Sinds wanneer moeten ze kunnen voetballen, het gaat toch om het verdedigen?
Ja, vind ik ook. Daarom moet Gullit | deze weer terughalen
|
<----------------------------------------
pi_24884462
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Daarom moet Gullit | deze weer terughalen
|
<----------------------------------------
Hij is nu ergens trainer bij de amateurs. Lijkt me beter dat hij dan Gullit moet gaan vervangen.
pi_24884484
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef gras het volgende:

[..]

Hij is nu ergens trainer bij de amateurs. Lijkt me beter dat hij dan Gullit moet gaan vervangen.
Misschien is hij wel onze redder. Leren die verdedigers eindelijk eens hoe je écht iemand z'n been breekt
pi_24885121
'Ruud Gullit kan beter opstappen'
31/1/2005 9 :04
Ruud Gullit bestaat uit bijna honderd kilo charisma. Als topvoetballer was hij een combinatie van talent en kracht, maar zijn sterkste wapen was zijn uitstraling. Zeker in de tijd dat hij een indrukwekkend rasta-kapsel droeg. Als Gullit het veld betrad, stond zijn elftal al met 1-0 voor. Voetballers die met hem hebben gespeeld, verbazen zich er nog steeds over dat hij trainer werd. Na de wedstrijden dook Gullit onder in zijn eigen wereld. Hij was bepaald geen voetbalfanaat, praatte en dacht niet als een trainer en was niet geïnteresseerd in tactiek en systemen. Gullit was gewoon een uitstekende voetballer.

Als manager van Chelsea veroverde hij de prestigieuze FA Cup, maar desondanks werd hij kort daarop ontslagen door voorzitter Ken Bates. Bij Chelsea vonden ze dat hij te vaak in Amsterdam verbleef en zich te weinig op het trainingsveld liet zien. Gullit liet de training in het begin van de week over aan zijn assistenten en was op donderdag weer aanwezig voor de wekelijkse persconferentie. Later vertrouwde hij me eens toe dat hij wekelijks naar Amsterdam vloog, omdat zijn moeder destijds ernstig ziek was.

Maar de keiharde Bates vond dat niet relevant. Ook bij zijn volgende club, Newcastle United, begon Gullit goed. Hij haalde opnieuw de FA Cup-final, al ging de winst dit keer naar Arsenal. Vervolgens ging hij een zinloze prestigestrijd aan met sterspeler en topscorer Alan Shearer. Gullit maakte een naïeve inschattingsfout, passeerde de publiekslieveling om te laten zien dat hij groter was dan de local hero en gaf Shearer ook nog eens een draai om de oren in de media. U kent de afloop van deze soap: Shearer is nog steeds topscorer van Newcastle United, want Gullit kon vertrekken.

Vier jaar later meldde manager in- en externe betrekkingen Jan D. Swart van Feyenoord me met gepaste trots dat zijn club Gullit had aangetrokken als opvolger van Bert van Marwijk. Co Adriaanse had een te grote mond, Huub Stevens was niet eens ter sprake gekomen en Martin Jol lag niet goed bij technisch directeur Rob Baan. Voorzitter Jorien van den Herik voegde er nog aan toe dat hij Jol wat te dik vond. Ik heb destijds meteen mijn twijfels uitgesproken tegen de verbaasde Swart die ervan overtuigd was dat Feyenoord de ultieme toptrainer had binnengehaald. De komst van Gullit zou zowel technisch als commercieel een positieve uitwerking hebben. En het belangrijkste was dat de achterban door de aanwezigheid van zo’n grote naam niet meer voortdurend om de komst van Wim Jansen zou roepen.

Feyenoord legde Gullit al in een vroeg stadium vast, waardoor hij het elftal uitgebreid kon analyseren. Tegen iedereen die het wilde horen vertelde hij dat Feyenoord voor de titel zou gaan. Van den Herik en Swart zaten als tevreden katers te spinnen in hun kantoren. Hoewel de ploeg goed begon onder de nieuwe trainer - vooral dankzij de van Excelsior overgekomen Salomon Kalou en de voorbeeldige prof Dirk Kuijt - maakte Gullit opnieuw een inschattingsfout. Vóór de kerst was het seizoen al voorbij, de doelstelling stond in een lachwekkend perspectief, want Feyenoord speelde geen enkele rol meer voor de titel.

Gullit had wekelijks in woord en gebaar duidelijk gemaakt dat zijn spelers het niveau misten om prijzen naar De Kuip te slepen. Van enige zelfkritiek was geen sprake. Zo constateerde hij nooit dat er onder zijn leiding geen speler beter ging voetballen. Kalou stal de show, maar ging in de loop van het seizoen steeds matter spelen. Alleen Kuijt en de ervaren Bart Goor bleven overeind. Thomas Buffel en Patrick Paauwe werden door de trainer te licht bevonden. Nou zijn Buffel en Paauwe geen wereldvoetballers, maar onder Van Marwijk waren het nuttige spelers voor Feyenoord.

Als de trainer zijn spelers niet beter kan laten functioneren, heeft de club weinig keus. Dan moeten er aankopen komen. Bij Feyenoord is de leiding vooral teleurgesteld dat Gullit de markt nauwelijks kent. Hij liet zich bijpraten door slimme makelaars die handel roken. Daarnaast overschatte de coach zijn invloed binnen de internationale voetbalwereld. Hij dacht dat hij op basis van zijn status wel een paar spelers zou binnenhalen die buiten de boot vielen bij topclubs. Gullit vergat dat die spelers niet voor hem naar Rotterdam komen, maar voor een vet salaris. En dat kon en wilde Van den Herik niet ophoesten.

In een wanhopige poging het seizoen te redden, haalde Feyenoord tijdens de winterstop een compleet vreemdelingenlegioen binnen. Om de publieke opinie gunstig te stemmen kreeg Gullit voor de wedstrijd tegen Vitesse de gelegenheid zonder tegengas zijn verhaal te vertellen in het Algemeen Dagblad. Gullit stond te dringen om de competitie te hervatten en sprak lovende woorden over Cory Gibbs. De Amerikaan zou de persoonlijkheid zijn die tot de nieuwe leider kan uitgroeien. Ook vertelde de trainer dat hij te eerlijk en te realistisch was geweest in zijn commentaren. En hij voorspelde ook nog dat Feyenoord met de nieuwe aanwinsten in Nederland toonaangevend zou zijn.

Na de smadelijke nederlaag tegen Vitesse kunnen we twee dingen vaststellen: Gullit maakte voor de zoveelste keer een inschattingsfout en Feyenoord kan de peperdure jeugdopleiding beter afschaffen, want Varkenoord levert niets op. De hoofdmacht wordt voortdurend aangevuld met tweederangs buitenlanders. Gábor Babos maakte een fout, maar blijft een goede keeper. Nicky Hofs is een uitstekende investering, maar Gibbs faalde als leider van de achterhoede. Amerikanen hebben doorgaans een goede wedstrijdinstelling, maar komen tactisch tekort, omdat ze in hun eigen land niet bepaald met topcoaches in aanraking komen. De Zweedse rechtervleugelverdediger Alexander Östlund leverde tijdens zijn debuut geen enkele positieve bijdrage. Hij maakte zelfs een hulpeloze indruk. Östlund oogt als de stugge back van een café-elftal, die radeloos wordt zodra hij in balbezit komt.

De door Gullit tijdens het seizoen binnengehaalde Bruno Basto is alweer afgeschreven. Edwin de Graaf heeft zijn beperkingen, maar deed zijn best en eigenlijk ben ik helemaal niet benieuwd meer naar André Luis Bahia, Ivan Bandalovski en Gerson Magrão. Ook de al gecontracteerde en naar corpulentie neigende Ali Boussaboun zal de problemen van Feyenoord niet kunnen oplossen. Het meest droevige is nog dat het enige talent dat dreigde door te breken intussen bij Arsenal de show steelt. Want in De Kuip steken de beleidsbepalers geen tijd en geld in lastige jongens, maar helaas wel in overbodige buitenlanders.

Gullit is wel verstandig als hij stelt dat hij veel leert van gesprekken met Johan Cruijff en Willem van Hanegem en hij is eerlijk nu hij toegeeft dat hij spelers niet beter kan maken. Maar ik weet eigenlijk niet of hij zich realiseert dat hij zich in een beslissende fase van zijn trainerscarrière bevindt. Na zijn mislukte avonturen bij Chelsea en Newcastle United zou een derde mislukte missie ervoor zorgen dat Gullit nergens meer serieus wordt genomen als trainer. En misschien moet hij eens aan een kritische zelfanalyse werken om tot de conclusie te komen dat hij weliswaar een geniale voetballer was, maar ongeschikt is als trainer.

Het zou ook heel nobel van hem zijn de Feyenoord-leiding te adviseren toe te geven aan de smeekbedes van de achterban en Wim Jansen te benoemen. Gullit is tenslotte financieel onafhankelijk. Op Jansen is ook heel veel aan te merken. Hij kreeg alle kansen bij Feyenoord, maar was te laf om harde beslissingen te nemen. Dat liet hij aan de voorzitter over, die daar vervolgens voor bedankte. Jansen mist het charisma van Gullit, maar overtreft hem op alle andere onderdelen van het trainersvak.

Johan Derksen

Snijdt het hout?
pi_24885421
Toch wel leuk om te zien dat 'ie in de studio constant uit z'n nek lult, onwaarheden vertelt, van mening verandert en mensen afzeikt, en dat 'ie hier toch wel een tikje subtieler en milder is
pi_24885611
quote:
LEONARDO: 'IK HAD LIEVER GEWONNEN'

Het is niet niks om na dik een jaar blessure- en revalidatieleed terug te keren en dan meteen in je eerste wedstrijd te scoren. 'Maar ik had toch liever gewonnen', sprak Leonardo maandagavond na afloop van Jong Feyenoord-Jong Twente, de wedstrijd waarin de Braziliaan zijn rentree bekroonde met prima spel én een goal. 'Het teamresultaat staat nou eenmaal voorop, al ben ik natuurlijk wel hartstikke blij.'

Behalve het feit dat hij er een dik kwartier voor tijd tamelijk doorheen zat, deed het optreden van Leonardo maandagavond niet vermoeden dat hij heel lang buitenspel stond na een zware knieblessure. De aanvaller was even snel en doelgericht als voor zijn blessure en was een ware plaag voor de verdediging van de Tukkers, met daarin de toch tamelijk ervarin Rahim Ouedraogo en Karim Touzani. 'Ik voelde me vandaag weer sterk, dacht geen moment aan mijn knie', aldus Leonardo. 'En omdat Twente die jongens van het eerste had opgesteld, kreeg ik extra adrenaline. Dit soort duels heb ik nodig. Nog een paar erbij en dan ben ik weer klaar voor het eerste.'
pi_24885825
Derksen schrijft mij gewoon na...
www.thuisuiteten.nl
pi_24886260
Was van de week eens wezen kijken op de training en volgens mij is er iig een prima sfeer in de groep. Lachen, dollen, maar zodra het partijtje begon schoppen, schelden, flying tackles, De Graaf heeft nu al een grote bek en loopt spelers te corrigeren en Zuiverloon trapt Saidi bijna een bloedneus. Feller dan in de wedstrijd leek wel.

LEO Moet Jong Feyenoord maandag weer thuis?
pi_24887104
De Graaf, wordt hij dan de nieuwe Bosvelt?
www.thuisuiteten.nl
pi_24887232
Maandag is Excelsior 2 - Feyenoord 2,

thuis dus
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:03:15 #74
83103 yvette1982
pi_24887310
Geniet nog maar van Leonardo.
Het is ook mijn held en een speler waar ik wel vertrouwen in heb. Echter loopt zijn contract over een paar maanden af, dus is hij dan waarschijnlijk vertrokken.
pi_24888001
Ja, de clubs staan vast in de rij
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:01:06 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24888429
tvp
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24904052
Feyenoord met Leonardo naar Doetinchem

3/2/2005 14:19

Leonardo staat voor zijn rentree in de hoofdmacht van Feyenoord. Tegen De Graafschap kan de Braziliaanse linksbuiten een streep zetten onder zijn blessureleed.
Leonardo speelde op 9 november 2003 zijn laatste wedstrijd in Feyenoord 1. Een gescheurde kruisband betekende toen een nieuwe lange periode van afwezigheid. Leo was ontroostbaar, want de Braziliaanse linkspoot maakte namelijk die dag tegen FC Volendam zijn rentree als basisspeler na bijna een jaar revalideren.

Leonardo is nu klaar voor een terugkeer in de Holland Casino Eredivisie. Met Jong Feyenoord werkte hij naar tevredenheid twee wedstrijden af.

Tegen De Graafschap ontbreken Salomon Kalou en Patrick Mtiliga nog op het appèl. Beide spelers zijn nog onvoldoende hersteld van een liesblessure. Patrick Paauwe is wel fit en kan vrijdag op de Vijverberg zijn rentree maken. Ook Shinji Ono, die in december een enkeloperatie onderging, is weer beschikbaar voor trainer Ruud Gullit.
pi_24904082
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:03 schreef yvette1982 het volgende:
Geniet nog maar van Leonardo.
Het is ook mijn held en een speler waar ik wel vertrouwen in heb. Echter loopt zijn contract over een paar maanden af, dus is hij dan waarschijnlijk vertrokken.
Die blijft heus wel bij Feyenoord, welke club zou hem willen hebben? Hij heeft in de afgelopen jaren zeer weinig laten zien i.v.m. zijn blessures.
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:41:50 #79
83103 yvette1982
pi_24905116
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 16:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Die blijft heus wel bij Feyenoord, welke club zou hem willen hebben? Hij heeft in de afgelopen jaren zeer weinig laten zien i.v.m. zijn blessures.
Je moet wel heel erg naief zijn om dat te denken, elke club zoekt wel zo'n speler. Plus hij is nu weer fit en hij zal sterker zijn dan ooit.
zijn naam staat in het scoutingsboekje van elke club. Hij heeft laten zien dat het in potentie een wereldspeler is. Plus hij is transfervrij dus hij kost niet eens zo veel geld. Het zou me niks verbazen als hij al ergens getekent heeft.
pi_24906856
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:41 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als hij al ergens getekent heeft.
Deze zin overtuigde me

Van je domheid...
  donderdag 3 februari 2005 @ 19:50:56 #81
83103 yvette1982
pi_24907048
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Deze zin overtuigde me

Van je domheid...
spreek voor jezelf. Jij bent blijkbaar te dom om te schijten. Dat verklaart ook die onzin die je altijd uitkraamt.
pi_24907091
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:50 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

spreek voor jezelf. Jij bent blijkbaar te dom om te schijten. Dat verklaart ook die onzin die je altijd uitkraamt.
Omdat ik niet kan schijten kraam ik onzin uit? Mooie redenatie
pi_24907096
Als je denkt dat Leonardo al ergens getekent hebt ben je inderdaad te dom.

Als hij de komende maanden fit is en blijt en goed speelt is Feyenoord natuurlijk wel te laat
  donderdag 3 februari 2005 @ 19:57:37 #84
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_24907156
Yvette.

Ik vraag je vriendelijk en beleefd om een keer op te rotten, ik word echt doodziek van jouw gezeik.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_24907169
Leonardo wordt gehyped op Fok.
  donderdag 3 februari 2005 @ 19:59:42 #86
83103 yvette1982
pi_24907181
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je denkt dat Leonardo al ergens getekent hebt ben je inderdaad te dom.

Als hij de komende maanden fit is en blijt en goed speelt is Feyenoord natuurlijk wel te laat
Jullie zijn dom en naief. En ik zei ook dat het me niks zou verbazen.
Die jongen is gewoon ongelooflijk goed plus dat brazilianen denken aan de familie die ze elke maand geld sturen. Dus is het ook niet zo gek als zijn zaakwaarnemer al nieuwe clubs gezocht heeft aangezien feyenoord zo lang op zich laat wachten. HIj moet aan zijn eigen toekomst denken en aan die van zijn familie, dus is het logisch als hij al verder kijkt.
pi_24907204
Ja en de clubs zitten echt te wachten op dat Breekebeentje
pi_24907206
----een keer is genoeg zei mijn moeder altijd----------
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:10:24 #89
83103 yvette1982
pi_24907361
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja en de clubs zitten echt te wachten op dat Breekebeentje
nistelrooij en ronaldo hebben hetzelfde gehad als leonardo en dat ook 2 keer. En kijk eens wat er nu van hun terecht is gekomen. Leonardo heeft laten zien dat het een topper is, hij is jong, hij is weer fit en nog eens transfervrij. Dus genoeg redenen om die jongen aan te trekken.
pi_24907385
Hij heeft 2 x goed gevoetbald, dat is niet laten zien dat je een topper bent hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_24907401
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:50 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Rot nou eens op, domme doos.

Leo zal wel voor Lazovic invallen in de 2e helft morgen
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:14:45 #92
32974 Xante
Levend en wel
pi_24907448
Beetje late tvp, sorry .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_24907498
Leonardo vind ik een hele goede voetballer en ook nog eens symphatiek, hopelijk blijft hij nu lang blessurevrij en komt hij lekker aan het voetballen toe.

Ik vond het zo zielig voor hem, toen hij bij Wilfried de Jong op de massagetafel lag en terugzag hoe hij geblesseerd raakte... hij had het nog nooit teruggezien en hield het niet droog.

Ik gun deze jongen het allerbeste.
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:20:16 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24907554
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:17 schreef Radegast het volgende:

Ik vond het zo zielig voor hem, toen hij bij Wilfried de Jong op de massagetafel lag en terugzag hoe hij geblesseerd raakte... hij had het nog nooit teruggezien en hield het niet droog.
Was inderdaad een mooie scene.
Verder een gewone middelmatige voetballer waarvan ik hoop dat ie een leuke middelmatige (hoewel daar speelt ie nu ook al) club vindt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24907853
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Was inderdaad een mooie scene.
Verder een gewone middelmatige voetballer waarvan ik hoop dat ie een leuke middelmatige (hoewel daar speelt ie nu ook al) club vindt.
Rot eens op. En jij bent hier moderator? Als we het over middelmatige voetballers willen hebben, gaan we wel in het Ajax-topic over van der Vaart en Mitea praten.
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:43:17 #96
32974 Xante
Levend en wel
pi_24907942
Oh, help, hij mag zijn mening niet geven .

Doe niet altijd zo overdreven reageren op Ajacieden en niet zo overdreven alles tot Ajax betrekken .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_24908022
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:43 schreef Xante het volgende:

Doe niet altijd zo overdreven reageren op Ajacieden en niet zo overdreven alles tot Ajax betrekken .
Ik kan best tegen kritiek hoor, maar die sloeg in dit geval nergens op. Als hij had gezegd dat Castelen een middelmatige speler was had ik hem daar gelijk in gegeven.
Moet jij eens in het Ajax-topic reageren met "ik vind Mitea een middelmatige voetballer". Krijg je meteen 20 reacties (waaronder van die Golfer) : "oprotten kneus, we nemen je hier toch niet serieus hier". Kijk maar naar hoe ze hier omgaan met bijvoorbeeld Cultheld.
pi_24908119
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:43 schreef Xante het volgende:

Ze horen hier niet, punt!
pi_24908210
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:54 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ze horen hier niet, punt!
Van mij mogen Ajax-fans hier gewoon posten hoor. Maar meestal posten ze alleen om ons uit te lokken.
pi_24908228
Werd ik geroepen?
Daar is 'ie weer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')