Er is toch een reden waarom hij geen contract wil tekenen. Daar moeten Wotte en Kalou uit zien te komen. Zo'n lastige jongen lijkt Kalou me echt niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Als Kalou niet wil, dan kan Wotte daar weinig aan veranderen.
Hij wil CL.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Er is toch een reden waarom hij geen contract wil tekenen. Daar moeten Wotte en Kalou uit zien te komen. Zo'n lastige jongen lijkt Kalou me echt niet.
Kuijt heeft zijn contract verlengd en verbeterd dus al zou die dit jaar niet weg gaan voor een mooi bedrag leverd hij dat volgensd jaar ook nog wel op en misschien wel meer als hij een goed WK speelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
. Met een spits (Kuijt of Kalou) minder maar wel 10 miljoen op de bank kun je heel wat doen. Blijven Kuijt en Kalou allebei, dan vetrekken ze wellicht komend seizoen en pak je 5 miljoen maar heb je wellicht weer een takkeseizoen achter de rug.
Dan blijft ie toch gewoon nog 1 jaar om ons in de play-offs persoonlijk naar de CL-voorronde te schieten of maakt ie ons met een bijdrage van 30 goals kampioen? Laat ie meteen zien dat die de CL waard is.quote:
Weer een aardig hoog joodgehaltequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
• Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent. Alphense Boys zoekt verder.
• Teleurstellend resultaat Alphense Boys in eerste oefenwedstrijd.
• Feyenoord weet weer wat winnen is.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
• Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent. Alphense Boys zoekt verder.
• Teleurstellend resultaat Alphense Boys in eerste oefenwedstrijd.
• Feyenoord weet weer wat winnen is.
Nee, ik wou even aantonen dat ik gelijk hadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:53 schreef hippo-clippo het volgende:
jezus loek, lees 't wereldje dan gwn niet![]()
Ga je nu elke dag posten wat die kk nerds daar posten over Feijenoord, heb je geen leven ofzo![]()
dat vooral doen. Dat is vooruit gangquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Cart_man het volgende:
Rzasa is weer zonder contract...
Laten we hem weer halen.
Je vergeet de 'quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Cart_man het volgende:
Laten we hem weer halen.
Feijenoord komt met vernieuwende kwaliteitsinjectie in verdedigingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Cart_man het volgende:
Laten we hem weer halen.
Morgen ROHDA, wordt ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Nou, de eerste test geslaagd, nu vrijdag naar Barendrecht. Dat wordt een leuk duel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |