Ik heb het hele internet afgezocht, het enige dat ik kan vinden is dat hij ook als linksback gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:22 schreef Luni het volgende:
Patrick Paauwe onzeker voor ADO Den Haag
17/12/2004 9 :17
De winterstop is voor Patrick Paauwe mogelijk al ingegaan. De aanvoerder van Feyenoord dreigt de laatste wedstrijd van het jaar te missen.
Shinji Ono, Karim Saidi, Bart Goor, met het oog op de ontmoeting met ADO Den Haag spaarde Ruud Gullit de drie basiskrachten die kampen met kleine pijntjes. Maar voor dat laatste duel van 2004 dreigt de Feyenoord-coach toch een vaste waarde te moeten missen. Patrick Paauwe liep een dijbeenblessure op in de UEFA Cup-wedstrijd tegen FC Basel.
Paauwe kreeg halverwege de tweede helft een tik tegen zijn dijbeen. De aanvoerder probeerde het nog, maar moest zich uiteindelijk toch laten wisselen. Een zwelling in zijn dijbeen maakte doorspelen onmogelijk. Het herstel neemt enkele dagen in beslag. Waarschijnlijk wordt pas zondag duidelijk of Paauwe inzetbaar is tegen ADO Den Haag.
Na het uitvallen van Paauwe kwam Gullit terecht bij Wouter Artz. Voor de negentienjarige verdediger, die voor het eerst op de bank plaatsnam bij de hoofdmacht, betekende het zijn debuut in Feyenoord 1.
Is die Arz eigenlijk links of rechtsbenig?
Dan kan je ervanuit gaan dat hij linksbenig is, gaan ze gvd weer een Braziliaan halen, terwijl ze een verdediger in eigen jeugd hebben lopen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:38 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik heb het hele internet afgezocht, het enige dat ik kan vinden is dat hij ook als linksback gebruikt kan worden.
plus die paar dagen cel, die zien we voor de winterstop ook niet weer terug.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:16 schreef Luni het volgende:
Tis 800 km rijden vanuit Basel.............................
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
plus die paar dagen cel, die zien we voor de winterstop ook niet weer terug.
Ze speelde gisteren gelijk tegen Newcastle United met 1-1 in de UEFA Cup. Staan nu 3e in de Portugese competitie. Hun spits Liedson is topscorer in de Portugese competitie met 11 goals.quote:SPORTING LISSABON VOLGENDE TEGENSTANDER FEYENOORD
Feyenoord zal het in de 32e finale van het UEFA Cuptoernooi op moeten nemen tegen Sporting Clube de Portugal, beter bekend als Sporting Lissabon. Dat is de uitkomst van de loting die vrijdagmiddag in Nyon werd verricht. Feyenoord speelt op 16 of 17 februari eerst uit en ontvangt de Portugezen een week later in De Kuip.
Het is niet voor het eerst dat Feyenoord en Sporting elkaar treffen in Europees verband. In het seizoen 1985-1986 speelden de twee tegen elkaar in het kader van het Europa Cup III-toernooi. Destijds was Sporting over twee ontmoetingen de sterkste. In Lissabon werd het 3-1 voor de Portugezen, de 2-1 overwinning van Feyenoord in de return bleek vervolgens niet voldoende.
Bron: Feyenoord.nl
Van de eerste tien clubs in de Portugese competitie heeft Sporting Lissabon de meeste tegengoals.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:49 schreef DivineJester het volgende:
Lastige tegenstander, maar FC Sochaux (Fr) kon er eerder ook al van winnen. Hopen wat defensieve versterkingen in de winterstop, en ik zie het wel goedkomen.
Portugal halen we toch de 1e 5 jaar niet in. Doel is om een goed fundament te bouwen voor die 7e plek zodat we de komende jaren niet meer kunnen afzakken uit de top 8.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:59 schreef StarGazer het volgende:
Winnen feijenoord, Portugal staat nl boven NL
Gewoon winnen dusquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:07 schreef jerryx het volgende:
[..]
Portugal halen we toch de 1e 5 jaar niet in. Doel is om een goed fundament te bouwen voor die 7e plek zodat we de komende jaren niet meer kunnen afzakken uit de top 8.
tenzij PSV dit jaar de CL wintquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:07 schreef jerryx het volgende:
[..]
Portugal halen we toch de 1e 5 jaar niet in. Doel is om een goed fundament te bouwen voor die 7e plek zodat we de komende jaren niet meer kunnen afzakken uit de top 8.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:29 schreef jerryx het volgende:
• Patrick Paauwe onzeker voor ADO Den Haag. ADO-coach Adelaar: 'Ik hoop dat hij op tijd hersteld is.'
• Paauwe geblesseerd: 'Is er een Artz in de zaal?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |