quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 keer voetballen in 10 dagen, daar worden ze toch voor betaald?
Flikker toch op muts.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:37 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb geen 18 dagen nodig om te weten waar ze staan. De waarheid is dat Feyenoord weer een bedroevend elftal heeft staan, dat ze zo veel geld verspillen aan aankopen die nooit spelen, dat ze veel te veel contractspelers hebben. En dat er dus gewoon een waardeloos beleid is waardoor we een structurele achterstand hebben op Psv en ajax.
Waarom moet ze opflikkeren nu ze eindelijk een keer gelijk heeft...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:50 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Flikker toch op muts.Straks winnen wij gewoon tegen AZ, verliest Ajax bij Heerenveen en staan we 3e. En wie weet krijgt AZ nog een crisis en worden we zomaar alsnog 2e. Kleine kans, maar het kan vreemd lopen.
Aan de verdediging mag nog wel een beetje gesleuteld worden, maar voor de rest staat er gewoon een zeer goed team.
Ze heeft alleen gelijk over die kut-aankopen uit vreemde landen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom moet ze opflikkeren nu ze eindelijk een keer gelijk heeft...
Nee hoor, ik zeg alleen dat het einde van dit seizoen nog vreemd kan lopen. Jij bent ook al een aantal jaren voor Feyenoord, dus dat moet jij ook wel wetenquote:Jij basseert alles maar op als-en...als als als als
Ben zelfs ik het mee eens.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:25 schreef golfer het volgende:
Wat een Calimero-openingspost.
Feyenoord-onwaardig.
Niet te voorbarig, het gaat na de winterstop wat beter, eerst maar eens kijken hoe het zondag afloopt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:37 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb geen 18 dagen nodig om te weten waar ze staan. De waarheid is dat Feyenoord weer een bedroevend elftal heeft staan, dat ze zo veel geld verspillen aan aankopen die nooit spelen, dat ze veel te veel contractspelers hebben. En dat er dus gewoon een waardeloos beleid is waardoor we een structurele achterstand hebben op Psv en ajax.
Had hij toch gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom moet ze opflikkeren nu ze eindelijk een keer gelijk heeft...
Jij basseert alles maar op als-en...als als als als
dat vroeg ik mijzelf dus ook al afquote:Op maandag 4 april 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Als Den Bosch wordt omgezet in een thuiswedstrijd, zou je dan toegang hebben met je scc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |