abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19588753
quote:
Feyenoord heeft met de 21-jarige Tunesisch international Karim Saidi een akkoord bereikt over een vierjarige verbintenis. De 1.86 meter lange centrale verdediger van Club Africaine de Tunis moet in Rotterdam de defensie versterken. Met zijn club heeft Feyenoord een principe-akkoord.

´We hebben Saidi de afgelopen maanden gevolgd en hij wilde graag bij Feyenoord spelen´, lichtte technisch directeur Mark Wotte de aanstaande overgang toe. Afgelopen maandag sprak ook Ruud Gullit met de Tunesiër: ´Hij is een echte verdediger en die kunnen we goed gebruiken´ aldus Gullit.

Ondanks zijn jonge leeftijd is Karim Saidi al redelijk ervaren. In januari 2004 won hij met Tunesië nog de Africa Cup. Bovendien maakt hij al sinds 2002 deel uit van de nationale selectie.

Karim Saidi, de nieuwe verdediger en de opvolger van Keessie.
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:49:38 #2
83628 BZ
aka Baza
pi_19588784
Is die Saidi niet de opvolger van Van Wonderen???
pi_19588785
Jezus .
Word je lekker gemaakt dat er een top verdediger komt alla Laursen , Mexes enz komt een of andere tunesier.
pi_19588788
Gaan er nog mensen naar Spanje,Engeland,Duitsland ? ik iig niet.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_19588814
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:49 schreef BZ het volgende:
Is die Saidi niet de opvolger van Van Wonderen???
Klopt, al verbeterd. .
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:51:52 #6
83628 BZ
aka Baza
pi_19588843
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:49 schreef altface het volgende:
Ik ga van de zomer naar Barcelona

Maar dat bedoel je vast niet
pi_19588860
Plaatje van Cartman kan afwisselend toch ook wel eens in de OP?

Hebben we een beetje afwisseling
pi_19588906
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:51 schreef BZ het volgende:

[..]

Ik ga van de zomer naar Barcelona

Maar dat bedoel je vast niet
idd niet ik bedoel dit

Trainingskamp Duitsland (17 juli - 23 juli 2004):
Dinsdag 20 juli 2004: Oefenwedstrijd Weiler (ZD, 18.10u)
Donderdag 22 juli 2004: Oefenwedstrijd Sonthofen (ZD, 20.10u)

Traingsstage Newcastle (30 juli - 1 augustus 2004):
Zaterdag 31 juli 2004: Sporting Lissabon - Feyenoord (13.00u)
Zondag 1 aug 2004: Newcastle United of Glasgow Rangers - Feyenoord (15.00u)

Traingsstage Sevilla (2 augustus - 6 augustus 2004):
Dinsdag 3 aug 2004: Tottenham Hotspur - Feyenoord (aanvangstijd onbekend)
Donderdag 5 aug 2004: Betis of Partizan Belgrado - Feyenoord (aanvangstijd onbekend)

Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_19588963
Lazovic scoren tegen zn oude club dus
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:02:24 #10
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19590760
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:56 schreef jpzegthallo het volgende:
Lazovic scoren tegen zn oude club dus
Is der Lothar daar nog trainer?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:06:59 #11
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_19590874
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:54 schreef altface het volgende:
Traingsstage Newcastle (30 juli - 1 augustus 2004):
Zaterdag 31 juli 2004: Sporting Lissabon - Feyenoord (13.00u)
Zondag 1 aug 2004: Newcastle United of Glasgow Rangers - Feyenoord (15.00u)
Hier was ik graag heengegaan, alleen lig ik rond die tijd op mijn luie reet aan de Turkse Riviera!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:16:01 #12
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19591093
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:49 schreef altface het volgende:
Ik ga ook nergens heen.

Hard werken, zodat ik voor het aankomende seizoen genoeg geld heb om eens wat uitwedstrijden te gaan bezoeken op eigen vervoer...
A.M.A.B
pi_19591137
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Plaatje van Cartman kan afwisselend toch ook wel eens in de OP?

Hebben we een beetje afwisseling
Ik vind het goed, het volgende Feyenoord-topic mag ie wmb er wel weer in.
pi_19591273
quote:
SAIDI: ‘TRABELSI ADVISEERDE ME NAAR FEYENOORD TE GAAN’

Karim Saidi heeft niet zo maar voor Feyenoord gekozen. De 21-jarige Tunesiër wil graag met Ruud Gullit werken en hoorde bovendien goede verhalen over de Rotterdamse club… van Ajacied Hatem Trabelsi. ‘Hatem vertelde me dat ik me bij Feyenoord goed zou kunnen ontwikkelen en dat het bovendien een mooie club is’, aldus Saidi.

Het Tunesische voetbal is sterk in opkomst. Het Noord-Afrikaanse land plaatste zich voor het WK 2002, won eerder dit jaar de Afrika Cup en heeft met spelers als Hatem Trabelsi (Ajax), Mehdi Nafti (Racing Santander) en Sélim Benachour (Paris St Germain) inmiddels internationals die in de beste Europese competities meedraaien. Karim Saidi is één van de exponenten van een nieuwe generatie. Zelf omschrijft hij zich als een verdediger pur sang: ‘Ik heb uiteraard lengte, ben snel, kopsterk en scherp in de duels. Niet agressief, maar ik heb een goede tackle. Ik heb ook een goede lange pass en een aardige steekpass in huis. Mijn voornaamste kwaliteit is denk ik mijn winnaarsmentaliteit. Ik kan absoluut niet tegen een nederlaag, die houdt me dagen bezig. Verliezen komt echt niet in mijn woordenboekje voor.’

Saidi heeft zodoende genoeg eigenschappen die hem aantrekkelijk maken voor Europese clubs. Er was dan ook interesse van meerdere clubs uit de Franse en Turkse competitie. Toch koos de verdediger van Club Africain de Tunis heel bewust voor Feyenoord, zegt hij: ‘Ik heb de club vaak in actie gezien op televisie en was onder de indruk van de supporters. Ik ken spelers als Ono, Ghaly en Van Persie en ik houd van het type voetbal dat in Nederland gespeeld wordt. De belangrijkste reden om naar Rotterdam te komen is de kans om met Ruud Gullit te werken en om me te ontwikkelen. Van Hatem Trabelsi heb ik begrepen dat je daarvoor in de Eredivisie heel goed op je plaats bent. Hier kan je snel progressie boeken. Trabelsi vertelde me ook dat Feyenoord een hele mooie club is, met een fanatiek publiek en adviseerde me hiernaartoe te komen.’

Met Hatem Trabelsi, de bij Ajax in ongenade gevallen rechtsback, is meteen één van de belangrijkste Tunesische spelers genoemd. ‘Trabelsi heeft met zijn goede spel bij Ajax en in de nationale ploeg de weg voor ons geopend’, zegt Saidi. ‘Jammer dat hij op zo’n rottige manier weg moet bij Ajax. Voor mij is hij desondanks een groot voorbeeld. Hatem heeft laten zien dat Tunesische voetballers veel succes kunnen hebben in West-Europa. Mark Wotte en Ruud Gullit hebben me al wel uitgelegd dat er één groot verschil is tussen voetballen bij Tunesië of bij Feyenoord: verliezen is in Rotterdam géén optie. Dat spreekt mij ontzettend aan.’

Met een aantal spelers van Feyenoord maakte Saidi al van zeer nabij kennis. ‘Ik heb met Tunesië pas nog een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld tegen Japan, met Ono’, vertelt hij. ‘En ook tegen Hossam Ghaly en Egypte heb ik al eens gespeeld. Ik zie er naar uit om met ze samen te spelen. Ik ga mijn best doen om zo snel mogelijk de belangrijkste Nederlandse voetbalwoorden te leren. Ik wil hier per se slagen en ik hoop daarom dat de overgang snel rond komt.’
.

[ Bericht 0% gewijzigd door RuudGullit op 02-06-2004 16:58:29 ]
pi_19591349
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hard werken, zodat ik voor het aankomende seizoen genoeg geld heb om eens wat uitwedstrijden te gaan bezoeken op eigen vervoer...
hehe zo mag ik het horen
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_19591437
Methodmich, de talenten-kenner; wat vind jij van deze speler?
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:36:43 #17
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_19591621
Die Karim Saidi heeft in ieder geval de goede mentaliteit qua woorden, nu kijken of ie dat op het veld kan vertalen in daden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_19591740
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Karim Saidi heeft in ieder geval de goede mentaliteit qua woorden, nu kijken of ie dat op het veld kan vertalen in daden!
Idd. .

Hoop dat ie wat minder lui is als Ghaly. .
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:43:12 #19
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_19591818
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:40 schreef RuudGullit het volgende:
Hoop dat ie wat minder lui is als Ghaly. .
Ghally Lui?
pi_19591919
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ghally Lui?
Laatste tijd iets minder, maar vooral in het begin kwam ie nog niet echt over als iemand die zich wil bewijzen, net zoals Lazovic soms een beetje heeft.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:49:26 #21
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_19591977
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:46 schreef RuudGullit het volgende:
Laatste tijd iets minder, maar vooral in het begin kwam ie nog niet echt over als iemand die zich wil bewijzen, net zoals Lazovic soms een beetje heeft.
Ze willen zich juist heel erg bewijzen, maar door hun status in hun eigen land moeten ze wennen aan het feit dat niet alles van zelfsprekend is!
pi_19592018
Dat zal idd meespelen, ja. In hun cultuur zijn de mensen veel relaxter, en hoeft niet alles zo hard en snel als hier.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:51:17 #23
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19592039
Nu nog een Noor of een Fin in de verdediging en we kunnen er tegenaan.

Volgens bronnen heeft deze Saidi ons 'maar' 300.000 gekost. Dus dat is goed zaken doen,
The Most Incredible, Baby
pi_19592062
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:51 schreef RedGuy het volgende:
Nu nog een Noor of een Fin in de verdediging en we kunnen er tegenaan.

Volgens bronnen heeft deze Saidi ons 'maar' 300.000 gekost. Dus dat is goed zaken doen,
Mmm, dan is dit gelukkig nog niet de 'grote aankoop' waarschijnlijk.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:54:14 #25
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19592132
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:50 schreef RuudGullit het volgende:
Dat zal idd meespelen, ja. In hun cultuur zijn de mensen veel relaxter, en hoeft niet alles zo hard en snel als hier.
Het heeft meer met hun godenstatus in hun thuisland te maken. Die jongens vergeten dat ze hier nog hun sporen moeten verdienen. En dat is dan even wennen voor ze.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')