abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2004 @ 09:11:14 #1
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24132570
vandaag komen keesie wonderboy en john de wolf bij mij op school zag ik net... aaaltijd gezellig!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_24132574
Eigenlijk is het 'kale teringleider' natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 22 december 2004 @ 09:14:31 #4
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24132587
En we worden natuurlijk gewoon kampioen, we winnen de beker en de UEFA Cup is ook een prooi voor ons!
The Most Incredible, Baby
  woensdag 22 december 2004 @ 09:15:12 #5
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24132596
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk is het 'kale teringleider' natuurlijk.
Helaas wel. .
pi_24132643
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef markiemark het volgende:
vandaag komen keesie wonderboy en john de wolf bij mij op school zag ik net... aaaltijd gezellig!
Wat moeten die daar?
That's all folks!
  woensdag 22 december 2004 @ 09:22:06 #7
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_24132678
Harvey Esajas voetbalt toch niet meer op niveau?

Kwam laatst bij het opruimen van mijn pc een briefje tegen dat ik ooit eens aan Feyenoord verzonden heb. In dat briefje wijs ik ze op Ruud van Nistelrooy, een seizoen daarna vertrok hij naar Heerenveen.

Ik word scout
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_24132696
over wie heb je het???
  woensdag 22 december 2004 @ 09:30:01 #9
26663 Paperclipjes
pi_24132789
Quote vorig topic:

RedGuy - woensdag 22 december 2004 @ 08:45
Het Algemeen Dagblad denkt een preciezere informatie te weten of de versterking die Ruud Gullit wil. Meldde de Feyenoord Krant nog dat Ruud Gullit in Italie op zoek is naar versterking, het Algemeen Dagblad meldt dat het om AC Milan gaat, zijn oude werkgever.

Harvey Esajas terug naar Feyenoord? .

pi_24132810
Het is toch echt teringlijder aangezien hij aan de tering lijdt en niet de tering leidt (aanvoert). Maar idd over wie hebben we het? Bedoelen wij de grote baas Jorien vd Herik?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 22 december 2004 @ 09:32:35 #11
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24132820
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:30 schreef Paperclipjes het volgende:
Quote vorig topic:

RedGuy - woensdag 22 december 2004 @ 08:45
Het Algemeen Dagblad denkt een preciezere informatie te weten of de versterking die Ruud Gullit wil. Meldde de Feyenoord Krant nog dat Ruud Gullit in Italie op zoek is naar versterking, het Algemeen Dagblad meldt dat het om AC Milan gaat, zijn oude werkgever.

Harvey Esajas terug naar Feyenoord? .

Harvey speelt bij AC Milan, zat dit seizoen op de bank bij een bekerwedstrijd.
  woensdag 22 december 2004 @ 09:37:05 #12
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24132871
tvp
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 22 december 2004 @ 09:52:22 #13
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24133081
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Wat moeten die daar?
teren op oude succesen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24133132
21/12/2004 - NRC: Tweespalt in selectie Feyenoord
(Van onze verslaggever K)

Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.

Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
  woensdag 22 december 2004 @ 10:03:19 #15
26663 Paperclipjes
pi_24133252
Dat is toch niet Harvey Esajas, bij MIlan?
pi_24133271
Zeker dezelfde anonieme bron, als Derksen altijd loopt te quoten...
pi_24133320
Goede titel Jorien een bloemetje geven en bedanken voor de bewezen diensten en een rijke zakenman met een Feyenoord-hart op z'n plek neerzetten. Helaas is de enige ter wereld die hem kan ontslaan Jorien zelf.
pi_24133384
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:

Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.

Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit. Gelukkig zijn Kuijt en Bosschaart niet van die kneusjes die 'fuck you' naar Gullit gaan roepen.
pi_24133400
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:11 schreef jerryx het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit. Gelukkig zijn Kuijt en Bosschaart niet van die kneusjes die 'fuck you' naar Gullit gaan roepen.
Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.
Klik dan als je durft
pi_24133420
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?
  woensdag 22 december 2004 @ 10:14:58 #21
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24133443
---------------------Lodewijks --------------------

Zuiverloon ---- Saidi ---- Simons ---- Basto (aankoop)

Castelen ----- De Graaf ---- Bosschaart ------ Goor --

-------------- Kuyt ------- Kalou --------------

Zo moeten we gaan spelen na de winterstop, mits Simons natuurlijk komt. Maar 3 spelers die geen Nederlands spreken in de basis. Hoe gaat het met het Nederlands van Kalou trouwens?

Wel allemaal spelers die willen knokken, en alleen zo kunnen we het seizoen nog redden.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:15:42 #22
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24133456
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:

[..]

Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?
Dat de spelers Gullit niet meer willen dienen.
pi_24133471
Eens ff kijken welke Nederlander dat kan zijn geweest:
Artz
Bosschaart
Castelen
Kuijt
Lodewijks
Loovens
Lurling
Paauwe
Smolarek
Van den Berg
Van Haaren
Zuiverloon

Geblesseerd, uitgeleend, jonkie of een van de 'donkere' jongens...
  woensdag 22 december 2004 @ 10:16:54 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24133474
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:

Kortom, tijd voor een nieuwe banner:

pi_24133490
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:

[..]

Muiterij? Hoe bedoel je dat precies?
Opstandigheid, zeg maar. Het niet eens zijn met beslissingen van Gullit en dat ook laten merken. Dat is ook bij Ajax gebeurt en Koeman heeft geen overwicht meer. Hij heeft geluk dat het nu iets beter gaat. Gullit heeft veel charisma en veel bereikt als voetballer en maakt daar goed gebruik van, maar dat kan niet blijven duren natuurlijk.
Als ik puur kijk naar wat Gullit als trainer heeft bereikt is dat nog niet echt veel. Ik vind hem nu in interviews ook (nog?) niet echt sterk overkomen eigenlijk.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')