Helaas wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk is het 'kale teringleider' natuurlijk.
Wat moeten die daar?quote:Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef markiemark het volgende:
vandaag komen keesie wonderboy en john de wolf bij mij op school zag ik net... aaaltijd gezellig!
Harvey speelt bij AC Milan, zat dit seizoen op de bank bij een bekerwedstrijd.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:30 schreef Paperclipjes het volgende:
Quote vorig topic:
RedGuy - woensdag 22 december 2004 @ 08:45
Het Algemeen Dagblad denkt een preciezere informatie te weten of de versterking die Ruud Gullit wil. Meldde de Feyenoord Krant nog dat Ruud Gullit in Italie op zoek is naar versterking, het Algemeen Dagblad meldt dat het om AC Milan gaat, zijn oude werkgever.
Harvey Esajas terug naar Feyenoord? .
teren op oude succesenquote:
Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:
21/12/2004 - NRC: Tweespalt in selectie Feyenoord
(Van onze verslaggever K)
Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.
Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:11 schreef jerryx het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit.Gelukkig zijn Kuijt en Bosschaart niet van die kneusjes die 'fuck you' naar Gullit gaan roepen.
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.
Dat de spelers Gullit niet meer willen dienen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?
Kortom, tijd voor een nieuwe banner:quote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:
21/12/2004 - NRC: Tweespalt in selectie Feyenoord
(Van onze verslaggever K)
Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.
Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
Opstandigheid, zeg maar. Het niet eens zijn met beslissingen van Gullit en dat ook laten merken. Dat is ook bij Ajax gebeurt en Koeman heeft geen overwicht meer. Hij heeft geluk dat het nu iets beter gaat. Gullit heeft veel charisma en veel bereikt als voetballer en maakt daar goed gebruik van, maar dat kan niet blijven duren natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |