abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2004 @ 09:11:14 #1
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24132570
vandaag komen keesie wonderboy en john de wolf bij mij op school zag ik net... aaaltijd gezellig!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_24132574
Eigenlijk is het 'kale teringleider' natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 22 december 2004 @ 09:14:31 #4
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24132587
En we worden natuurlijk gewoon kampioen, we winnen de beker en de UEFA Cup is ook een prooi voor ons!
The Most Incredible, Baby
  woensdag 22 december 2004 @ 09:15:12 #5
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24132596
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk is het 'kale teringleider' natuurlijk.
Helaas wel. .
pi_24132643
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef markiemark het volgende:
vandaag komen keesie wonderboy en john de wolf bij mij op school zag ik net... aaaltijd gezellig!
Wat moeten die daar?
That's all folks!
  woensdag 22 december 2004 @ 09:22:06 #7
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_24132678
Harvey Esajas voetbalt toch niet meer op niveau?

Kwam laatst bij het opruimen van mijn pc een briefje tegen dat ik ooit eens aan Feyenoord verzonden heb. In dat briefje wijs ik ze op Ruud van Nistelrooy, een seizoen daarna vertrok hij naar Heerenveen.

Ik word scout
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_24132696
over wie heb je het???
  woensdag 22 december 2004 @ 09:30:01 #9
26663 Paperclipjes
pi_24132789
Quote vorig topic:

RedGuy - woensdag 22 december 2004 @ 08:45
Het Algemeen Dagblad denkt een preciezere informatie te weten of de versterking die Ruud Gullit wil. Meldde de Feyenoord Krant nog dat Ruud Gullit in Italie op zoek is naar versterking, het Algemeen Dagblad meldt dat het om AC Milan gaat, zijn oude werkgever.

Harvey Esajas terug naar Feyenoord? .

pi_24132810
Het is toch echt teringlijder aangezien hij aan de tering lijdt en niet de tering leidt (aanvoert). Maar idd over wie hebben we het? Bedoelen wij de grote baas Jorien vd Herik?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 22 december 2004 @ 09:32:35 #11
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24132820
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:30 schreef Paperclipjes het volgende:
Quote vorig topic:

RedGuy - woensdag 22 december 2004 @ 08:45
Het Algemeen Dagblad denkt een preciezere informatie te weten of de versterking die Ruud Gullit wil. Meldde de Feyenoord Krant nog dat Ruud Gullit in Italie op zoek is naar versterking, het Algemeen Dagblad meldt dat het om AC Milan gaat, zijn oude werkgever.

Harvey Esajas terug naar Feyenoord? .

Harvey speelt bij AC Milan, zat dit seizoen op de bank bij een bekerwedstrijd.
  woensdag 22 december 2004 @ 09:37:05 #12
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24132871
tvp
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 22 december 2004 @ 09:52:22 #13
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24133081
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Wat moeten die daar?
teren op oude succesen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24133132
21/12/2004 - NRC: Tweespalt in selectie Feyenoord
(Van onze verslaggever K)

Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.

Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
  woensdag 22 december 2004 @ 10:03:19 #15
26663 Paperclipjes
pi_24133252
Dat is toch niet Harvey Esajas, bij MIlan?
pi_24133271
Zeker dezelfde anonieme bron, als Derksen altijd loopt te quoten...
pi_24133320
Goede titel Jorien een bloemetje geven en bedanken voor de bewezen diensten en een rijke zakenman met een Feyenoord-hart op z'n plek neerzetten. Helaas is de enige ter wereld die hem kan ontslaan Jorien zelf.
pi_24133384
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:

Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.

Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit. Gelukkig zijn Kuijt en Bosschaart niet van die kneusjes die 'fuck you' naar Gullit gaan roepen.
pi_24133400
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:11 schreef jerryx het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit. Gelukkig zijn Kuijt en Bosschaart niet van die kneusjes die 'fuck you' naar Gullit gaan roepen.
Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.
Klik dan als je durft
pi_24133420
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?
  woensdag 22 december 2004 @ 10:14:58 #21
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24133443
---------------------Lodewijks --------------------

Zuiverloon ---- Saidi ---- Simons ---- Basto (aankoop)

Castelen ----- De Graaf ---- Bosschaart ------ Goor --

-------------- Kuyt ------- Kalou --------------

Zo moeten we gaan spelen na de winterstop, mits Simons natuurlijk komt. Maar 3 spelers die geen Nederlands spreken in de basis. Hoe gaat het met het Nederlands van Kalou trouwens?

Wel allemaal spelers die willen knokken, en alleen zo kunnen we het seizoen nog redden.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:15:42 #22
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24133456
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:

[..]

Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?
Dat de spelers Gullit niet meer willen dienen.
pi_24133471
Eens ff kijken welke Nederlander dat kan zijn geweest:
Artz
Bosschaart
Castelen
Kuijt
Lodewijks
Loovens
Lurling
Paauwe
Smolarek
Van den Berg
Van Haaren
Zuiverloon

Geblesseerd, uitgeleend, jonkie of een van de 'donkere' jongens...
  woensdag 22 december 2004 @ 10:16:54 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24133474
quote:

Kortom, tijd voor een nieuwe banner:

pi_24133490
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:

[..]

Muiterij? Hoe bedoel je dat precies?
Opstandigheid, zeg maar. Het niet eens zijn met beslissingen van Gullit en dat ook laten merken. Dat is ook bij Ajax gebeurt en Koeman heeft geen overwicht meer. Hij heeft geluk dat het nu iets beter gaat. Gullit heeft veel charisma en veel bereikt als voetballer en maakt daar goed gebruik van, maar dat kan niet blijven duren natuurlijk.
Als ik puur kijk naar wat Gullit als trainer heeft bereikt is dat nog niet echt veel. Ik vind hem nu in interviews ook (nog?) niet echt sterk overkomen eigenlijk.
Klik dan als je durft
  woensdag 22 december 2004 @ 10:19:13 #26
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24133526
TVP
  woensdag 22 december 2004 @ 10:20:27 #28
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24133533
Denk niet dat Loovens genoeg knikkers heeft om zoiets te zeggen, als Gullit der achter zou komen schijt ie 12 kleuren in z'n broek. Kuijt zou het denk ik niet doen uit teambelang en die andere 2...

Ach ik geloof zoiezo geen zak van dit verhaal. Het is normaal dat buitenlanders met elkaar meer omgaan en der Nederlanders hetzelfde. Ghaly is niet persé lui en wil niet werken, hijs gewoon dom en begrijpt niet hoe die een man moet dekken. Song en Ono zijn dan wel lui maar dat zijn er maar 2, voor de rest kan ik niet veel luie buitenlanders opnoemen. Saïdi, Gyan en Basto hebben toch wel geknokt denk ik... Kalou is dan misschien ook beetje lui maar die is/kan van grote waarde (zijn).

[ Bericht 6% gewijzigd door jojomen4 op 22-12-2004 10:22:03 (Kalou bijgevoegd) ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 22 december 2004 @ 10:20:56 #29
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24133543
Gullit heeft als jonge trainer een FA Cup gewonnen met Chelsea dat al jaren niks gewonnen had. Het is niet veel, maar hij kan een goede trainer worden. Hij wisselt eerder en beter dan die grijze en hij wilt Feyenoord ook echt beter maken door naar grotere clubs te gaan, nu AC Milan dus.

Ik heb er vertrouwen in dat Gullit het boel weer op de rails krijgt.
pi_24133560
Wat mij betreft mag Babos een nieuwe kans krijgen als er straks een betere verdediging staat, maar aan de andere kant doet Lodewijks het perfect. En die durft z'n verdedigers tenminste aan te pakken. En Basto kan een mooie stand-in zijn, maar geen basisspeler. Eerst kijken of die 2 nieuwe verdedigers wat zijn.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:23:15 #31
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24133569
Eigenlijk is Ono wel heel erg lui ja. .

Hopelijk komt hij na zijn operatie weer als herboren terug, niveautje Schalke en zijn 1e seizoen zeg maar.

Anders lekker De Graaf laten staan. .
pi_24133657
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:14 schreef RedGuy het volgende:
mits Simons natuurlijk komt.
Heb ik wat gemist Waar komt die Simons vandaan?
pi_24133724
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:29 schreef Luni het volgende:

[..]

Club Brugge, kan centraal in de verdediging spelen en op het middenveld.
pi_24133727
quote:

[..]

Moet je even het eind van het vorige topic lezen. Een Belg van Club Brugge.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:34:34 #35
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24133758
quote:

[..]

Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt.
pi_24133759
Jezus, dat gaat snel, een paar uurtjes niet op Fok! en we hebben een Belgische verdediger (Simons) en Harvey Esayas en een crisis en een nieuw topic.
Ik weet niet of ik dat aan kan.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:36:27 #37
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24133801
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef DivineJester het volgende:
Jezus, dat gaat snel, een paar uurtjes niet op Fok! en we hebben een Belgische verdediger en Harvey Esayas en een crisis en een nieuw topic.
Ik weet niet of ik dat aan kan.
En Buffel.

Maar niet zeker natuurlijk.
pi_24133805
Van de Fan Site van Club Brugge:

Zoekt Timmy Simons andere oorden op?

Volgens Voetbal België is de kans groot dat Timmy Simons straks in Rotterdam vertoeft. Feyenoord zou een oogje hebben op de verdediger van Club Brugge. Eerst liet de club uit Rotterdam zijn oog vallen op Joos Valgaeren, spelend bij het Schotse Celtic. Nu die interesse is afgesprongen, richt Feyenoord zijn pijlen op Timmy Simons, kapitein en sterkhouder bij Club Brugge en de Rode Duivels.

Mocht Simons Club Brugge verlaten, zou hij 2,8 miljoen euro moeten opbrengen. Gullit wil een verbeterde ploeg bouwen en ziet in Simons wellicht een solide pion die hij zowel in het middenveld als achterin kan plaatsen. Geen van beide clubs liet al iets weten over een eventuele transfer.
pi_24133845
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef Aeroxie het volgende:
Van de site van Club Brugge:

Zoekt Timmy Simons andere oorden op?

Volgens Voetbal België is de kans groot dat Timmy Simons straks in Rotterdam vertoeft. Feyenoord zou een oogje hebben op de verdediger van Club Brugge. Eerst liet de club uit Rotterdam zijn oog vallen op Joos Valgaeren, spelend bij het Schotse Celtic. Nu die interesse is afgesprongen, richt Feyenoord zijn pijlen op Timmy Simons, kapitein en sterkhouder bij Club Brugge en de Rode Duivels.

Mocht Simons Club Brugge verlaten, zou hij 2,8 miljoen euro moeten opbrengen. Gullit wil een verbeterde ploeg bouwen en ziet in Simons wellicht een solide pion die hij zowel in het middenveld als achterin kan plaatsen. Geen van beide clubs liet al iets weten over een eventuele transfer.
De officiele site van Club meldt geruchten die van een andere bron komen
pi_24133865
Sorry ik bedoel de Fan Site, dat was ik vergeten erbij te zetten.
pi_24133894
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

En Buffel.

Maar niet zeker natuurlijk.
Hoe kan ik leven met die onzekerheid??????
  woensdag 22 december 2004 @ 10:42:40 #42
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24133943
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:40 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Hoe kan ik leven met die onzekerheid??????
0900-Jorien. Voor al uw niet dringende hulp.
pi_24134003
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

0900-Jorien. Voor al uw niet dringende hulp.
Nee dankje, ik ben al kaal.

Hoewel ik natuurlijk wel een voetbalclubbie op kan richten, en die arme man een paar miljoentjes afhandig maken!!
  woensdag 22 december 2004 @ 10:49:43 #44
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24134094
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:45 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Nee dankje, ik ben al kaal.

Hoewel ik natuurlijk wel een voetbalclubbie op kan richten, en die arme man een paar miljoentjes afhandig maken!!
Zodat die arme man jarenlang blijft parasiteren in je bestuur?
pi_24134136
quote:
Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt
Die kerel heeft net zo goed al veel nonsens gelanceerd. Een hoop van zijn geruchten klopten langs geen kanten, zoals hopelijk deze...
quote:
Sportleider Marc Degryse ontkent
echter alles aan TT: "Ik weet er abso-
luut niets van, niets. Er is zeker geen
bod binnengekomen", meldt Degryse nog.
Bron: VRT
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.
pi_24134165
Simons heeft trouwens ooit een concrete aanbieding van Schalke 04 naast zich neergelegd, omdat hij in Brugge wilde blijven. Het lijkt me sterk dat Feyenoord hem dan plots wel interesseert...
pi_24134166
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Denk niet dat Loovens genoeg knikkers heeft om zoiets te zeggen, als Gullit der achter zou komen schijt ie 12 kleuren in z'n broek. Kuijt zou het denk ik niet doen uit teambelang en die andere 2...
Denk dat Paauwe niet zo dom is nog een keer uit de school te klappen, bovendien heeft ie nog niks gepresteerd en wordt ie in hetzelfde artikel met de grond gelijk gemaakt.
Bosschaart is net nieuw en ook al heeft ie een grote bek in de kleedkamer, ik denk dat ie het inderdaad binnenskamers wil houden.

Ik denk toch Loovens, die al flink pissig is omdat ie Paauwe week in, week uit ziet schutteren. Als het uberhaupt al waar is.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:53:57 #48
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24134181
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.
Wellicht in combinatie met Buffel....
pi_24134218
Moest de 2,8 miljoen in combinatie zijn met Buffel, zou je nog kunnen twijfelen... Maar ik betwijfel dan weer of Feyenoord tot zover wil gaan. Brugge heeft trouwens mijns inziens geen aanvallende versterking nodig.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:56:15 #50
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24134226
Misschien zijn Goor en Simons vriendjes, dat kan heel belangrijk zijn.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:57:00 #51
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24134252
En natuurlijk gaat Degryse ontkennen, want Brugge speelt vanavond. .
pi_24134255
Is wel een leuke transfersoap zou trouwens. Je zou bijna een poultje opzetten met welke verdediging we na de winterstop aan de start verschijnen, of Paauwe dan nog speelt, of Buffel en Ono dan verkocht zijn etc.
pi_24134258
Waarom zou hij voor Goor als vriendje kiezen als hij bij Brugge tientallen Belgen-vriendjes heeft zitten?
quote:
En natuurlijk gaat Degryse ontkennen, want Brugge speelt vanavond.
Een veredelde oefenmatch? Neen, als Degryse van iets wist, dan zou hij gewoon zwijgen denk ik. Tenzij hij verborgen kantjes heeft natuurlijk. .
pi_24134323
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef Heero87 het volgende:

Ik weet niet of je eraan gedacht hebt, maar Brugge speelt vanavond een belangrijke wedstrijd tegen Anderlecht voor de Supercup. Is niet echt handig om dan vandaag al meteen de gehele geruchtenstroom op gang te brengen. Dat zal morgen wel gebeuren.
pi_24134345
Belangrijke wedstrijd, jongens. Het gaat om de Supercup. Die wedstrijd wordt al weken bestempeld als een 'oefenwedstrijd'. Dat er nog geen 10.000 man in de tribunes zal zitten, zegt genoeg.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:00:55 #56
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24134346
Nouja, ik denk dat Simons komt. En dat Buffel naar Brugge vertrekt en dan over 1,5 jaar verkocht wordt aan Bayern voor 8 miljoen.
pi_24134367
Nu, als Buffel komt, zou ik het nog niet zo érg vinden. Ik heb een boontje voor Buffel. Mits goede versterking (Touré van Metalurg Donetsk wordt gefluisterd) valt Simons op te vangen.

En een voorlijn Balaban - Buffel - Sonck (?) klinkt fantastisch. .
pi_24134369
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef Heero87 het volgende:
Waarom zou hij voor Goor als vriendje kiezen als hij bij Brugge tientallen Belgen-vriendjes heeft zitten?
[..]
Hoger niveau van competitie, meer loon, leukere club
  woensdag 22 december 2004 @ 11:02:44 #59
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24134387
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef DivineJester het volgende:
Is wel een leuke transfersoap zou trouwens. Je zou bijna een poultje opzetten met welke verdediging we na de winterstop aan de start verschijnen, of Paauwe dan nog speelt, of Buffel en Ono dan verkocht zijn etc.
Heeft Ono trouwens de financiële / commerciele succesen gebracht, die Feyenoord verwacht had? Wordt Feyenoord nog steeds vollop gevolgd in Japan? Worden zijn shirtjes daar goed verkocht?
pi_24134388
Alleen met het hogere loon ben ik het eens, maar bon.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:06:04 #61
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 22 december 2004 @ 11:08:56 #62
32974 Xante
Levend en wel
pi_24134529
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Heero87 het volgende:
Alleen met het hogere loon ben ik het eens, maar bon.
Het niveau van de HCE is echt wel hoger. Denk dat Feyenoord, PSV, AZ en Ajax allemaal beter zijn dan de beste club van België (Club Brugge).
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_24134573
Geloof wat je niet laten kunt. Kan je me de cijfers van de laatste 5 Nederland - België's tussen clubs geven?

PS: 4-1 voor België.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:12:21 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24134597
Snap uberhaupt niet waarom je naar Feyenoord gaat als je voor Club speelt. Club speelt vrijwel gegarandeerd elk jaar minstens voorronde CL. Bij Feyenoord als het meezit eens in de paar jaar.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:12:58 #65
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24134618
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef twi het volgende:
Snap uberhaupt niet waarom je naar Feyenoord gaat als je voor Club speelt. Club speelt vrijwel gegarandeerd elk jaar minstens voorronde CL. Bij Feyenoord als het meezit eens in de paar jaar.
Feyenoord betaalt beter en heeft, gek genoeg, toch een groter aanzien in Europa.
pi_24134672
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef twi het volgende:
De eerste jaloerze post van een Amsterdommer is een feit
  woensdag 22 december 2004 @ 11:17:01 #67
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24134713
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:11 schreef Heero87 het volgende:
Geloof wat je niet laten kunt. Kan je me de cijfers van de laatste 5 Nederland - België's tussen clubs geven?
PS: 4-1 voor België.
Zonder gelijk weer in de NL-Belgie discussie te willen vervallen, zou ik als voetballer toch liever in NL spelen als in Belgie, bekeken vanuit sportief oogpunt. Ook meer toeschouwers/ mooiere stadions.
Maarja, die discussie is al vaak genoeg gehouden. We zullen binnenkort wel zien hoe Simons er over denkt.
pi_24134727
quote:
Feyenoord betaalt beter en heeft, gek genoeg, toch een groter aanzien in Europa.
Da's waar. Al heeft dat veel te maken met de UEFA-Beker van drie jaar geleden. Daarna was het ook niet veel soeps.

In Brugge heeft Simons trouwens de garantie van jaarlijks Champions League, zoals al vermeld werd.
quote:
Zonder gelijk weer in de NL-Belgie discussie te willen vervallen, zou ik als voetballer toch liever in NL spelen als in Belgie, bekeken vanuit sportief oogpunt. Ook meer toeschouwers/ mooiere stadions.
Maarja, die discussie is al vaak genoeg gehouden. We zullen binnenkort wel zien hoe Simons er over denkt.
Dát is iets anders. Ik zeg niet dat ik niet liever in Nederland zou voetballen. Er zijn inderdaad veel grotere stadions, veel meer toeschouwers. Maar mijns inziens zijn Ajax, Club Brugge, PSV, Feyenoord en Anderlecht SPORTIEF aan elkaar gewaagd.

Als Simons naar Feyenoord vertrekt, zal dat niet zijn omdat die club sportief beter is. Orlando Engelaar vertrekt ook niet naar Racing Genk omdat de Belgishe competitie aantrekkelijker is.
pi_24134763
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:01 schreef Heero87 het volgende:
Nu, als Buffel komt, zou ik het nog niet zo érg vinden. Ik heb een boontje voor Buffel. Mits goede versterking (Touré van Metalurg Donetsk wordt gefluisterd) valt Simons op te vangen.

En een voorlijn Balaban - Buffel - Sonck (?) klinkt fantastisch. .
Aan Buffel heb je zeker een goede, en ik denk dat ie te vroeg bij Feyenoord is losgelaten. Maar dat doet de club wel vaker met goede spelers.
pi_24134795
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Da's waar. Al heeft dat veel te maken met de UEFA-Beker van drie jaar geleden. Daarna was het ook niet veel soeps.
Nou doe je net of zo'n uefa-cup niks is, maar welke prijs won brugge?
pi_24134839
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Nou doe je net of zo'n uefa-cup niks is, maar welke prijs won brugge?
Toch heeft ie wel een beetje gelijk. Na de Uefacup zijn geen aansprekende resultaten meer behaald in Europa. Maar goed, door Club ook niet, dus dat is te vergelijken. Ik ben benieuwd wanneeer hier iets van bekend wordt.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:23:35 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24134843
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Heero87 het volgende:

Dát is iets anders. Ik zeg niet dat ik niet liever in Nederland zou voetballen. Er zijn inderdaad veel grotere stadions, veel meer toeschouwers. Maar mijns inziens zijn Ajax, Club Brugge, PSV, Feyenoord en Anderlecht SPORTIEF aan elkaar gewaagd.
100% eens, maar het gaat ook vooral wat daaronder zit. Toen Ajax mid jaren 90 Europese top was, was de NL competitie ook niet gelijkwaardig aan die van de grote 5, vanwege het grote gat wat daaronder zat.
pi_24134969
Zeg ik ergens dat UEFA-Cup niks is? Neen dus. Ik zou zelf enorm graag Brugge de UEFA-Beker zien winnen. Maar ik overdrijf niet als ik zeg dat Feyenoord sindsdien niets meer heeft klaargespeeld. Zelfs geen eenmalig stuntje op Europees vlak.
pi_24135016
Het is trouwens 4-2, en niet 4-1 voor België. Was de prestatie van Beveren (ook "Belgen") tegen Heerenveen vergeten. .
pi_24135051
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt.
Links- of rechtsbenig?
pi_24135177
Linksvoetig.
pi_24135630
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:30 schreef Heero87 het volgende:
Het is trouwens 4-2, en niet 4-1 voor België. Was de prestatie van Beveren (ook "Belgen") tegen Heerenveen vergeten. .
Dat zegt niet veel. Je moet naar het totaal kijken. Belgie heeft geen enkele club die dit jaar overwintert in Europa, en Nederland 5. Dat zijn, helaas voor de Belgen, harde cijfers. Maar is die Simons echt zo goed?
pi_24135686
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef Heero87 het volgende:
Linksvoetig.
Kijk, dat is toch wel wat wij zoeken. Al lijkt het mij een beetje gek als je Bahia voor die positie haalt nu ineens met Simons komt. Al zou ik het wel een hele goede aankoop vinden. Simons is een goede voetballer.

Als Ruud trouwens bij AC Milan zoekt komen er volgens mij 2 in aanmerking.

Fabricio Coloccini, Argentijn van 22 jaar, speelde nog maar 1 wedsrtijd dit seizoen, speelde UEFA Cup Finale met Alaves tegen Liverpool in 2002, is al verhuurd geweest door Milan aan San Lorenzo, Alaves, Atletico Madrid en Villareal.

Dario Simic, speelde dit seizoen nog niet, is die geblesseerd? Zou wel een aanwinst zijn, volgens mij een rechtsback. Beide spelers zullen we niet kunnen kopen. Huren kan natuurlijk ook voor een half seizoen.

Of we moeten met Esajas op de proppen komen.
Christian Gyan Ole Ole
pi_24135750
quote:
Dat zegt niet veel. Je moet naar het totaal kijken. Belgie heeft geen enkele club die dit jaar overwintert in Europa, en Nederland 5. Dat zijn, helaas voor de Belgen, harde cijfers. Maar is die Simons echt zo goed?
Zegt niet veel imo. Er zijn net zo goed jaren dat Belgische clubs het Europees beter doen dan Nederlandse. De Belgische coëfficient is al jaren hoger dan de Nederlandse. Dat er vijf Nederlandse teams overwinteren heeft, volgens mij, heel veel te maken met de lotingen. Zet Ajax in een groep met Werder Bremen, Valencia en Inter en ze liggen er net zo goed uit. Idem voor Heerenveen in een poule met Parma, Besiktas en Bilbao.

Simons is een uitstekende voetballer. Sober, maar efficiënt en correct. Gaat zelden in de fout, is bijna nooit geblesseerd. Pakt ook heel zeldzaam geel. Een rode kaart kan ik me zelfs niet herinneren (nu ik dit zeg, gebeurt het waarschijnlijk vandaag ). Twee jaar gelden won hij trouwens de Gouden Schoen.
pi_24135900
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:07 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Zegt niet veel imo. Er zijn net zo goed jaren dat Belgische clubs het Europees beter doen dan Nederlandse. De Belgische coëfficient is al jaren hoger dan de Nederlandse.
Over de afgelopen 5 jaar gezien niet, anders stond de JL wel boven de HCE.
quote:
Dat er vijf Nederlandse teams overwinteren heeft, volgens mij, heel veel te maken met de lotingen.
Een beetje wel, maar ook deels met kwaliteit. Beveren was bijvoorbeeld ongeloofelijk kansloos, terwijl Heerenveen in dezelfde poule wel doorging.
quote:
Zet Ajax in een groep met Werder Bremen, Valencia en Inter en ze liggen er net zo goed uit.
Denk dat Ajax dan ook 3e geworden was, boven Werder.
quote:
Idem voor Heerenveen in een poule met Parma, Besiktas en Bilbao.
Dat was de poule van Club toch? Daar zou Heerenveen waarschijnlijk niet in overleeft hebben, maar AZ, Feyenoord en Ajax wel.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:15:11 #81
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24135918
quote:

Het lijkt een trend te worden
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24135985
quote:
Een beetje wel, maar ook deels met kwaliteit. Beveren was bijvoorbeeld ongeloofelijk kansloos, terwijl Heerenveen in dezelfde poule wel doorging.
Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien. Moest Beveren trouwens thuis gespeeld hebben tegen Heerenveen en/of Dinamo Zagreb, waren hun kansen serieus gestegen. Da's geluk hebben bij de loting.
quote:
Denk dat Ajax dan ook 3e geworden was, boven Werder.
Het Ajax dat ik in de Champions League gezien heb? No way.
quote:
Dat was de poule van Club toch? Daar zou Heerenveen waarschijnlijk niet in overleeft hebben, maar AZ, Feyenoord en Ajax wel.
De poule van Standard... En of zij het overleven zou ik nog durven betwijfelen...
  woensdag 22 december 2004 @ 12:19:09 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 22 december 2004 @ 12:19:55 #84
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24136011
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien.
Waar ligt beveren dan?
  woensdag 22 december 2004 @ 12:21:02 #85
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24136028
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:19 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waar ligt beveren dan?
Heero bedoelt het anders, Beveren speelt met 11 Ivorianen in de ploeg. .
pi_24136041
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:19 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waar ligt beveren dan?
Ivoorkust?
  woensdag 22 december 2004 @ 12:23:20 #87
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24136070
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:21 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Heero bedoelt het anders, Beveren speelt met 11 Ivorianen in de ploeg. .
Er zijn nog wel een paar Belgen.
Maar dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde met mijn opmerking aan te geven dat bijna geen enkele club nog met enkel landgenoten speelt. Zo kan ik Ajax, Fnoord, H'veen, PSV ook wel als niet-Nederlands beschouwen. Dat is een algemeen probleem. Ook in Engeland etc..
pi_24136184
Ja, maar spelen die ook met 11 Ivorianen?
pi_24136221
Beveren speelde met 9 Ivorianen geloof ik. En of je nou met 9, 8 of 7 buitenlanders speelt maakt in dit verband niet zo gek veel uit imo....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:34:08 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24136330
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien. Moest Beveren trouwens thuis gespeeld hebben tegen Heerenveen en/of Dinamo Zagreb, waren hun kansen serieus gestegen. Da's geluk hebben bij de loting.
[..]

Het Ajax dat ik in de Champions League gezien heb? No way.
Ajax heeft Maccabi onderschat. Dat zou bij Werder niet gebeurd zijn, zo goed zijn die niet.
quote:
De poule van Standard... En of zij het overleven zou ik nog durven betwijfelen...
Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule. En hoe wou je verklaren dat bijna al jullie topspelers in de HCE spelen ipv in de JL te blijven?
pi_24136335
quote:
Beveren speelde met 9 Ivorianen geloof ik. En of je nou met 9, 8 of 7 buitenlanders speelt maakt in dit verband niet zo gek veel uit imo....
Eerder een uitzondering. Als ze kunnen, staan ze er met 11. De Ivoriaanse keeper was geschorst en een andere geblesseerd geloof ik. .
pi_24136362
quote:
Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule.
Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor). Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.

Ajax Maccabi onderschat? Juventus en Bayern München ook ofzo?

En zouden we het niet NIET op een BE-NL-discussie laten uitdraaien? .
pi_24136558
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:38 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor).
Kijk toch altijd wel de samenvattingen bij jullie sportjournaal, maar ben idd geen insider ofzo
quote:
Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.
Standard doet af en toe toch wel mee om het kampioenschap? Of in ieder geval is het een zeer stabiele subtopper. En hiermee haal je meteen je eigen beargumentatie onderuit, want Nederland heeft momenteel 4 topclubs, en das al 2 meer dan jullie dus
quote:
Ajax Maccabi onderschat? Juventus en Bayern München ook ofzo?
Ajax valt natuurlijk niet te vergelijken met Juv en Bayern
quote:
En zouden we het niet NIET op een BE-NL-discussie laten uitdraaien? .
Idd, dit is het Feyenoord-topic en niet een HCE vs. JL-discussie Vind het overigens niet leuk om te constateren dat het Belgische voetbal in een enorme dip zit ofzo; had liever de Duitsers in die situatie gezien
pi_24136643
De laatste titel van Standard dateert van in het seizoen 1983. 21 jaar geleden dus. Qua naam, geld, kwaliteiten, publiek en spelerskern behoort Standard al jaren tot de top drie van het Belgisch voetbal. Qua prestaties (jammer genoeg) allesbehalve.

En in welke zin haalt dat mijn mening onderuit? Wat heeft Standard te maken met het feit dat Anderlecht en Club Brugge even veel waard zijn als Ajax, PSV en Feyenoord? .

En we zitten in een dip ja, maar we komen er vast weer uit. Vorig seizoen zaten de Duitsers in een enorme dip, maar nu doen ze het uitstekend. .
pi_24136789
Standard is het AZ van Belgie dus.

Ik bedoelde dat wij tegenover Anderlecht en Club 3 (of momenteel 4) topclubs van ongeveer hetzelfde niveau zetten. En jullie subtop (Beveren b.v.) is zwakker dan onze subtop (Heerenveen etc.). Dus het niveau van de Nederlandse zou dan hoger dan die van de Belgische competitie zijn Of Belgie moet een veel sterkere middenmoot/degradatie-zone hebben dan ons, maar dat betwijfel ik. En ik hoop dat jullie er weer bovenop komen, maar dat zal vast wel.

Maar goed, over Feyenoord weer
pi_24136868
Beveren is geen subtop in België. Dat zijn teams als Standard Luik, Racing Genk en AA Gent. En ik durf gerust stellen dat die ongeveer hetzelfde niveau hebben als pakweg Heerenveen.

Maar inderdaad, terug naar Feyenoord. We zwijgen er over.
pi_24136905
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:04 schreef Heero87 het volgende:
Beveren is geen subtop in België. Dat zijn teams als Standard Luik, Racing Genk en AA Gent. En ik durf gerust stellen dat die ongeveer hetzelfde niveau hebben als pakweg Heerenveen.
Mja ik reken even de clubs die jullie de UEFA cup instuurden als subtop En in dat laatste heb je wel gelijk, denk ik.
quote:
Maar inderdaad, terug naar Feyenoord. We zwijgen er over.
Ja, nu weet ik nog niet of die Simons zo goed is?
pi_24136968
Ja, die is goed. .
pi_24138695
Ruudje is aan het scouten in Italië. Leuk. Misschien een jonge Milan-voorstopper?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24138883
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ruudje is aan het scouten in Italië. Leuk. Misschien een jonge Milan-voorstopper?
Igor Tudor, Centrale Verdediger (Juventus)
Pablo Montero, Centrale Verdediger (Juventus)
Mark Iuliano, Centrale Verdediger (Juventus)
Ciro Ferrara, Centrale Verdediger (Juventus)
Alessandro Birindelli, Linker/Rechter verdediger (Juventus)

Fabricio Coloccini, Rechter en Centrale verdediger (AC Milan)
Dario Simic, Centrale verdediger (AC Milan)

Francesco Coco, Linker verdediger (Inter)
pi_24139083
Laat allemaal maar komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')