Helaas wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk is het 'kale teringleider' natuurlijk.
Wat moeten die daar?quote:Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef markiemark het volgende:
vandaag komen keesie wonderboy en john de wolf bij mij op school zag ik net... aaaltijd gezellig!
Harvey speelt bij AC Milan, zat dit seizoen op de bank bij een bekerwedstrijd.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:30 schreef Paperclipjes het volgende:
Quote vorig topic:
RedGuy - woensdag 22 december 2004 @ 08:45
Het Algemeen Dagblad denkt een preciezere informatie te weten of de versterking die Ruud Gullit wil. Meldde de Feyenoord Krant nog dat Ruud Gullit in Italie op zoek is naar versterking, het Algemeen Dagblad meldt dat het om AC Milan gaat, zijn oude werkgever.
Harvey Esajas terug naar Feyenoord? .
teren op oude succesenquote:
Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:
21/12/2004 - NRC: Tweespalt in selectie Feyenoord
(Van onze verslaggever K)
Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.
Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:11 schreef jerryx het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit.Gelukkig zijn Kuijt en Bosschaart niet van die kneusjes die 'fuck you' naar Gullit gaan roepen.
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.
Dat de spelers Gullit niet meer willen dienen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?
Kortom, tijd voor een nieuwe banner:quote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:
Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.
Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
Opstandigheid, zeg maar. Het niet eens zijn met beslissingen van Gullit en dat ook laten merken. Dat is ook bij Ajax gebeurt en Koeman heeft geen overwicht meer. Hij heeft geluk dat het nu iets beter gaat. Gullit heeft veel charisma en veel bereikt als voetballer en maakt daar goed gebruik van, maar dat kan niet blijven duren natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies?
Heb ik wat gemistquote:Op woensdag 22 december 2004 10:14 schreef RedGuy het volgende:
mits Simons natuurlijk komt.
Club Brugge, kan centraal in de verdediging spelen en op het middenveld.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ik wat gemistWaar komt die Simons vandaan?
Moet je even het eind van het vorige topic lezen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
En Buffel.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef DivineJester het volgende:
Jezus, dat gaat snel, een paar uurtjes niet op Fok! en we hebben een Belgische verdediger en Harvey Esayas en een crisis en een nieuw topic.
Ik weet niet of ik dat aan kan.
De officiele site van Club meldt geruchten die van een andere bron komenquote:Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef Aeroxie het volgende:
Van de site van Club Brugge:
Zoekt Timmy Simons andere oorden op?
Volgens Voetbal België is de kans groot dat Timmy Simons straks in Rotterdam vertoeft. Feyenoord zou een oogje hebben op de verdediger van Club Brugge. Eerst liet de club uit Rotterdam zijn oog vallen op Joos Valgaeren, spelend bij het Schotse Celtic. Nu die interesse is afgesprongen, richt Feyenoord zijn pijlen op Timmy Simons, kapitein en sterkhouder bij Club Brugge en de Rode Duivels.
Mocht Simons Club Brugge verlaten, zou hij 2,8 miljoen euro moeten opbrengen. Gullit wil een verbeterde ploeg bouwen en ziet in Simons wellicht een solide pion die hij zowel in het middenveld als achterin kan plaatsen. Geen van beide clubs liet al iets weten over een eventuele transfer.
Hoe kan ik leven met die onzekerheid??????quote:Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
En Buffel.
Maar niet zeker natuurlijk.
0900-Jorien. Voor al uw niet dringende hulp.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:40 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hoe kan ik leven met die onzekerheid??????
Nee dankje, ik ben al kaal.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
0900-Jorien. Voor al uw niet dringende hulp.
Zodat die arme man jarenlang blijft parasiteren in je bestuur?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ben al kaal.
Hoewel ik natuurlijk wel een voetbalclubbie op kan richten, en die arme man een paar miljoentjes afhandig maken!!
Die kerel heeft net zo goed al veel nonsens gelanceerd. Een hoop van zijn geruchten klopten langs geen kanten, zoals hopelijk deze...quote:Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.quote:Sportleider Marc Degryse ontkent
echter alles aan TT: "Ik weet er abso-
luut niets van, niets. Er is zeker geen
bod binnengekomen", meldt Degryse nog.
Bron: VRT
Denk dat Paauwe niet zo dom is nog een keer uit de school te klappen, bovendien heeft ie nog niks gepresteerd en wordt ie in hetzelfde artikel met de grond gelijk gemaakt.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Denk niet dat Loovens genoeg knikkers heeft om zoiets te zeggen, als Gullit der achter zou komen schijt ie 12 kleuren in z'n broek. Kuijt zou het denk ik niet doen uit teambelang en die andere 2...
Wellicht in combinatie met Buffel....quote:Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.
Een veredelde oefenmatch? Neen, als Degryse van iets wist, dan zou hij gewoon zwijgen denk ik. Tenzij hij verborgen kantjes heeft natuurlijk.quote:En natuurlijk gaat Degryse ontkennen, want Brugge speelt vanavond.
Ik weet niet of je eraan gedacht hebt, maar Brugge speelt vanavond een belangrijke wedstrijd tegen Anderlecht voor de Supercup. Is niet echt handig om dan vandaag al meteen de gehele geruchtenstroom op gang te brengen. Dat zal morgen wel gebeuren.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef Heero87 het volgende:
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.
Hoger niveau van competitie, meer loon, leukere clubquote:Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef Heero87 het volgende:
Waarom zou hij voor Goor als vriendje kiezen als hij bij Brugge tientallen Belgen-vriendjes heeft zitten?
[..]
Heeft Ono trouwens de financiële / commerciele succesen gebracht, die Feyenoord verwacht had? Wordt Feyenoord nog steeds vollop gevolgd in Japan? Worden zijn shirtjes daar goed verkocht?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef DivineJester het volgende:
Is wel een leuke transfersoap zou trouwens. Je zou bijna een poultje opzetten met welke verdediging we na de winterstop aan de start verschijnen, of Paauwe dan nog speelt, of Buffel en Ono dan verkocht zijn etc.
Het niveau van de HCE is echt wel hoger. Denk dat Feyenoord, PSV, AZ en Ajax allemaal beter zijn dan de beste club van België (Club Brugge).quote:Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Heero87 het volgende:
Alleen met het hogere loon ben ik het eens, maar bon.
Feyenoord betaalt beter en heeft, gek genoeg, toch een groter aanzien in Europa.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef twi het volgende:
Snap uberhaupt niet waarom je naar Feyenoord gaat als je voor Club speelt. Club speelt vrijwel gegarandeerd elk jaar minstens voorronde CL. Bij Feyenoord als het meezit eens in de paar jaar.
De eerste jaloerze post van een Amsterdommer is een feitquote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef twi het volgende:
Snap uberhaupt niet waarom je naar Feyenoord gaat als je voor Club speelt. Club speelt vrijwel gegarandeerd elk jaar minstens voorronde CL. Bij Feyenoord als het meezit eens in de paar jaar.
Zonder gelijk weer in de NL-Belgie discussie te willen vervallen, zou ik als voetballer toch liever in NL spelen als in Belgie, bekeken vanuit sportief oogpunt. Ook meer toeschouwers/ mooiere stadions.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:11 schreef Heero87 het volgende:
Geloof wat je niet laten kunt. Kan je me de cijfers van de laatste 5 Nederland - België's tussen clubs geven?
PS: 4-1 voor België.
Da's waar. Al heeft dat veel te maken met de UEFA-Beker van drie jaar geleden. Daarna was het ook niet veel soeps.quote:Feyenoord betaalt beter en heeft, gek genoeg, toch een groter aanzien in Europa.
Dát is iets anders. Ik zeg niet dat ik niet liever in Nederland zou voetballen. Er zijn inderdaad veel grotere stadions, veel meer toeschouwers. Maar mijns inziens zijn Ajax, Club Brugge, PSV, Feyenoord en Anderlecht SPORTIEF aan elkaar gewaagd.quote:Zonder gelijk weer in de NL-Belgie discussie te willen vervallen, zou ik als voetballer toch liever in NL spelen als in Belgie, bekeken vanuit sportief oogpunt. Ook meer toeschouwers/ mooiere stadions.
Maarja, die discussie is al vaak genoeg gehouden. We zullen binnenkort wel zien hoe Simons er over denkt.
Aan Buffel heb je zeker een goede, en ik denk dat ie te vroeg bij Feyenoord is losgelaten. Maar dat doet de club wel vaker met goede spelers.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:01 schreef Heero87 het volgende:
Nu, als Buffel komt, zou ik het nog niet zo érg vinden. Ik heb een boontje voor Buffel. Mits goede versterking (Touré van Metalurg Donetsk wordt gefluisterd) valt Simons op te vangen.
En een voorlijn Balaban - Buffel - Sonck (?) klinkt fantastisch..
Nou doe je net of zo'n uefa-cup niks is, maar welke prijs won brugge?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Da's waar. Al heeft dat veel te maken met de UEFA-Beker van drie jaar geleden. Daarna was het ook niet veel soeps.
Toch heeft ie wel een beetje gelijk. Na de Uefacup zijn geen aansprekende resultaten meer behaald in Europa. Maar goed, door Club ook niet, dus dat is te vergelijken. Ik ben benieuwd wanneeer hier iets van bekend wordt.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nou doe je net of zo'n uefa-cup niks is, maar welke prijs won brugge?
100% eens, maar het gaat ook vooral wat daaronder zit. Toen Ajax mid jaren 90 Europese top was, was de NL competitie ook niet gelijkwaardig aan die van de grote 5, vanwege het grote gat wat daaronder zat.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Heero87 het volgende:
Dát is iets anders. Ik zeg niet dat ik niet liever in Nederland zou voetballen. Er zijn inderdaad veel grotere stadions, veel meer toeschouwers. Maar mijns inziens zijn Ajax, Club Brugge, PSV, Feyenoord en Anderlecht SPORTIEF aan elkaar gewaagd.
Links- of rechtsbenig?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt.
Dat zegt niet veel. Je moet naar het totaal kijken. Belgie heeft geen enkele club die dit jaar overwintert in Europa, en Nederland 5. Dat zijn, helaas voor de Belgen, harde cijfers. Maar is die Simons echt zo goed?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:30 schreef Heero87 het volgende:
Het is trouwens 4-2, en niet 4-1 voor België. Was de prestatie van Beveren (ook "Belgen") tegen Heerenveen vergeten..
Kijk, dat is toch wel wat wij zoeken. Al lijkt het mij een beetje gek als je Bahia voor die positie haalt nu ineens met Simons komt. Al zou ik het wel een hele goede aankoop vinden. Simons is een goede voetballer.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef Heero87 het volgende:
Linksvoetig.
Zegt niet veel imo. Er zijn net zo goed jaren dat Belgische clubs het Europees beter doen dan Nederlandse. De Belgische coëfficient is al jaren hoger dan de Nederlandse. Dat er vijf Nederlandse teams overwinteren heeft, volgens mij, heel veel te maken met de lotingen. Zet Ajax in een groep met Werder Bremen, Valencia en Inter en ze liggen er net zo goed uit. Idem voor Heerenveen in een poule met Parma, Besiktas en Bilbao.quote:Dat zegt niet veel. Je moet naar het totaal kijken. Belgie heeft geen enkele club die dit jaar overwintert in Europa, en Nederland 5. Dat zijn, helaas voor de Belgen, harde cijfers. Maar is die Simons echt zo goed?
Over de afgelopen 5 jaar gezien niet, anders stond de JL wel boven de HCE.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zegt niet veel imo. Er zijn net zo goed jaren dat Belgische clubs het Europees beter doen dan Nederlandse. De Belgische coëfficient is al jaren hoger dan de Nederlandse.
Een beetje wel, maar ook deels met kwaliteit. Beveren was bijvoorbeeld ongeloofelijk kansloos, terwijl Heerenveen in dezelfde poule wel doorging.quote:Dat er vijf Nederlandse teams overwinteren heeft, volgens mij, heel veel te maken met de lotingen.
Denk dat Ajax dan ook 3e geworden was, boven Werder.quote:Zet Ajax in een groep met Werder Bremen, Valencia en Inter en ze liggen er net zo goed uit.
Dat was de poule van Club toch? Daar zou Heerenveen waarschijnlijk niet in overleeft hebben, maar AZ, Feyenoord en Ajax wel.quote:Idem voor Heerenveen in een poule met Parma, Besiktas en Bilbao.
Het lijkt een trend te wordenquote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:
Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien. Moest Beveren trouwens thuis gespeeld hebben tegen Heerenveen en/of Dinamo Zagreb, waren hun kansen serieus gestegen. Da's geluk hebben bij de loting.quote:Een beetje wel, maar ook deels met kwaliteit. Beveren was bijvoorbeeld ongeloofelijk kansloos, terwijl Heerenveen in dezelfde poule wel doorging.
Het Ajax dat ik in de Champions League gezien heb? No way.quote:Denk dat Ajax dan ook 3e geworden was, boven Werder.
De poule van Standard... En of zij het overleven zou ik nog durven betwijfelen...quote:Dat was de poule van Club toch? Daar zou Heerenveen waarschijnlijk niet in overleeft hebben, maar AZ, Feyenoord en Ajax wel.
Waar ligt beveren dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien.
Heero bedoelt het anders, Beveren speelt met 11 Ivorianen in de ploeg.quote:
Er zijn nog wel een paar Belgen.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Heero bedoelt het anders, Beveren speelt met 11 Ivorianen in de ploeg..
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef Heero87 het volgende:
Ja, maar spelen die ook met 11 Ivorianen?
Ajax heeft Maccabi onderschat. Dat zou bij Werder niet gebeurd zijn, zo goed zijn die niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien. Moest Beveren trouwens thuis gespeeld hebben tegen Heerenveen en/of Dinamo Zagreb, waren hun kansen serieus gestegen. Da's geluk hebben bij de loting.
[..]
Het Ajax dat ik in de Champions League gezien heb? No way.
Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule. En hoe wou je verklaren dat bijna al jullie topspelers in de HCE spelen ipv in de JL te blijven?quote:De poule van Standard... En of zij het overleven zou ik nog durven betwijfelen...
Eerder een uitzondering. Als ze kunnen, staan ze er met 11. De Ivoriaanse keeper was geschorst en een andere geblesseerd geloof ik.quote:Beveren speelde met 9 Ivorianen geloof ik. En of je nou met 9, 8 of 7 buitenlanders speelt maakt in dit verband niet zo gek veel uit imo....
Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor). Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.quote:Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule.
Kijk toch altijd wel de samenvattingen bij jullie sportjournaal, maar ben idd geen insider ofzoquote:Op woensdag 22 december 2004 12:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor).
Standard doet af en toe toch wel mee om het kampioenschap? Of in ieder geval is het een zeer stabiele subtopper. En hiermee haal je meteen je eigen beargumentatie onderuit, want Nederland heeft momenteel 4 topclubs, en das al 2 meer dan jullie dusquote:Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.
Ajax valt natuurlijk niet te vergelijken met Juv en Bayernquote:Ajax Maccabi onderschat? Juventus en Bayern München ook ofzo?
Idd, dit is het Feyenoord-topic en niet een HCE vs. JL-discussiequote:En zouden we het niet NIET op een BE-NL-discussie laten uitdraaien?.
Mja ik reken even de clubs die jullie de UEFA cup instuurden als subtopquote:Op woensdag 22 december 2004 13:04 schreef Heero87 het volgende:
Beveren is geen subtop in België. Dat zijn teams als Standard Luik, Racing Genk en AA Gent. En ik durf gerust stellen dat die ongeveer hetzelfde niveau hebben als pakweg Heerenveen.
Ja, nu weet ik nog niet of die Simons zo goed is?quote:Maar inderdaad, terug naar Feyenoord. We zwijgen er over.
Igor Tudor, Centrale Verdediger (Juventus)quote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ruudje is aan het scouten in Italië. Leuk. Misschien een jonge Milan-voorstopper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |