Een veredelde oefenmatch? Neen, als Degryse van iets wist, dan zou hij gewoon zwijgen denk ik. Tenzij hij verborgen kantjes heeft natuurlijk.quote:En natuurlijk gaat Degryse ontkennen, want Brugge speelt vanavond.
Ik weet niet of je eraan gedacht hebt, maar Brugge speelt vanavond een belangrijke wedstrijd tegen Anderlecht voor de Supercup. Is niet echt handig om dan vandaag al meteen de gehele geruchtenstroom op gang te brengen. Dat zal morgen wel gebeuren.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef Heero87 het volgende:
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.
Hoger niveau van competitie, meer loon, leukere clubquote:Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef Heero87 het volgende:
Waarom zou hij voor Goor als vriendje kiezen als hij bij Brugge tientallen Belgen-vriendjes heeft zitten?
[..]
Heeft Ono trouwens de financiële / commerciele succesen gebracht, die Feyenoord verwacht had? Wordt Feyenoord nog steeds vollop gevolgd in Japan? Worden zijn shirtjes daar goed verkocht?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef DivineJester het volgende:
Is wel een leuke transfersoap zou trouwens. Je zou bijna een poultje opzetten met welke verdediging we na de winterstop aan de start verschijnen, of Paauwe dan nog speelt, of Buffel en Ono dan verkocht zijn etc.
Het niveau van de HCE is echt wel hoger. Denk dat Feyenoord, PSV, AZ en Ajax allemaal beter zijn dan de beste club van België (Club Brugge).quote:Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Heero87 het volgende:
Alleen met het hogere loon ben ik het eens, maar bon.
Feyenoord betaalt beter en heeft, gek genoeg, toch een groter aanzien in Europa.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef twi het volgende:
Snap uberhaupt niet waarom je naar Feyenoord gaat als je voor Club speelt. Club speelt vrijwel gegarandeerd elk jaar minstens voorronde CL. Bij Feyenoord als het meezit eens in de paar jaar.
De eerste jaloerze post van een Amsterdommer is een feitquote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef twi het volgende:
Snap uberhaupt niet waarom je naar Feyenoord gaat als je voor Club speelt. Club speelt vrijwel gegarandeerd elk jaar minstens voorronde CL. Bij Feyenoord als het meezit eens in de paar jaar.
Zonder gelijk weer in de NL-Belgie discussie te willen vervallen, zou ik als voetballer toch liever in NL spelen als in Belgie, bekeken vanuit sportief oogpunt. Ook meer toeschouwers/ mooiere stadions.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:11 schreef Heero87 het volgende:
Geloof wat je niet laten kunt. Kan je me de cijfers van de laatste 5 Nederland - België's tussen clubs geven?
PS: 4-1 voor België.
Da's waar. Al heeft dat veel te maken met de UEFA-Beker van drie jaar geleden. Daarna was het ook niet veel soeps.quote:Feyenoord betaalt beter en heeft, gek genoeg, toch een groter aanzien in Europa.
Dát is iets anders. Ik zeg niet dat ik niet liever in Nederland zou voetballen. Er zijn inderdaad veel grotere stadions, veel meer toeschouwers. Maar mijns inziens zijn Ajax, Club Brugge, PSV, Feyenoord en Anderlecht SPORTIEF aan elkaar gewaagd.quote:Zonder gelijk weer in de NL-Belgie discussie te willen vervallen, zou ik als voetballer toch liever in NL spelen als in Belgie, bekeken vanuit sportief oogpunt. Ook meer toeschouwers/ mooiere stadions.
Maarja, die discussie is al vaak genoeg gehouden. We zullen binnenkort wel zien hoe Simons er over denkt.
Aan Buffel heb je zeker een goede, en ik denk dat ie te vroeg bij Feyenoord is losgelaten. Maar dat doet de club wel vaker met goede spelers.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:01 schreef Heero87 het volgende:
Nu, als Buffel komt, zou ik het nog niet zo érg vinden. Ik heb een boontje voor Buffel. Mits goede versterking (Touré van Metalurg Donetsk wordt gefluisterd) valt Simons op te vangen.
En een voorlijn Balaban - Buffel - Sonck (?) klinkt fantastisch..
Nou doe je net of zo'n uefa-cup niks is, maar welke prijs won brugge?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Da's waar. Al heeft dat veel te maken met de UEFA-Beker van drie jaar geleden. Daarna was het ook niet veel soeps.
Toch heeft ie wel een beetje gelijk. Na de Uefacup zijn geen aansprekende resultaten meer behaald in Europa. Maar goed, door Club ook niet, dus dat is te vergelijken. Ik ben benieuwd wanneeer hier iets van bekend wordt.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nou doe je net of zo'n uefa-cup niks is, maar welke prijs won brugge?
100% eens, maar het gaat ook vooral wat daaronder zit. Toen Ajax mid jaren 90 Europese top was, was de NL competitie ook niet gelijkwaardig aan die van de grote 5, vanwege het grote gat wat daaronder zat.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Heero87 het volgende:
Dát is iets anders. Ik zeg niet dat ik niet liever in Nederland zou voetballen. Er zijn inderdaad veel grotere stadions, veel meer toeschouwers. Maar mijns inziens zijn Ajax, Club Brugge, PSV, Feyenoord en Anderlecht SPORTIEF aan elkaar gewaagd.
Links- of rechtsbenig?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |