Nu ben ik overtuigd. Janssen kan niet voetballen, want hij is te dikquote:
Volgens mij had Janssen nog niet zo lang geleden bij getekent.. Daarbij is het 1 van de sleutelspelers van Vitesse, dus die laten hem niet zo makkelijk gaan. Tenzij Feyenoord er een groot bedrag voor over heb en dat krijgen ze niet door de verkoop van Goor denk ikquote:Op maandag 27 juni 2005 09:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu ben ik overtuigd. Janssen kan niet voetballen, want hij is te dik. Nee, dan weet ik dat.
![]()
Goor gewoon verkopen, en dan Janssen halen ipv Goor. Niets mis mee lijkt mij.
Die blijft gewoon rechtsback. Saidi en Greene centraal. Zuiverloon achter Ostlund.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:56 schreef Kaap het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat er met Ostlund gebeurt nu Greene aangekocht is.
Zolang er geen nieuwe linksback gevonden is, ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Snoyl op links?!
Greene speelde bij RKC centraal, zodat huppeldepup (naam kwijt) rechtsback speelde...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:01 schreef Kaap het volgende:
Dus wat je zegt: Ostlund-Saidi-Greene-Snoyl?
Ik dacht dat Greene namelijk alleen rechtsback en rechtshalf speelde.
Zie liever Ghaly daar, Acuna erachter, maar die is helaas verhuurd.....echt veel vertrouwen heb ik niet meer in Paauwe.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:03 schreef Kaap het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het idee om Paauwe als verdedigende middenvelder te laten spelen? Schreuder is er wel voor teruggehaald, Simons komt zowiezo niet, lijkt mij Paauwe toch een betere optie. Ervaring en het is zijn echte positie.
Ik vind het alleen vreemd dat jij een keeper niet nodig vindt.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:09 schreef Kaap het volgende:
Ben jij ook zon Acuna fan dan? Ik namelijk wel alleen verklaren ze me altijd voor gek als ik dat zeg.
Mijn opstelling dan:
Ostlund-Saidi-Greene-Snoyl
---------------Ghaly----------------
Vincken----Hofs---------Goor
---------Kuijt------Kalou----------
Bank: Gibbs, Bosschaart, Zuiverloon, Schreuder, Deguzman, Ali B. en meer jeugd
Castelen ook. Wat is je punt?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:12 schreef Paperclipjes het volgende:
En Vincken,... leuk en aardig, keer goed blazen en hij dwarrelt in de maas.
te kamperquote:Op maandag 27 juni 2005 09:15 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord.
Wat is er eigenlijk mis met Theo Janssen?
Ik vind het alleen vreemd dat jij het vreemd vindt dat ik een keeper niet nodig vind. DOH, waarom zou ik Lodewijks erbij zetten, is al 100% zeker de eerste doelman komend seizoen.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:12 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vreemd dat jij een keeper niet nodig vindt.
Vond het geen verkeerde speler op die positie, deed het ook aardig. Zelfde geldt voor Ghaly...alleen is het bij veel supporters mode tegenwoordig om iedere speler na 1 wedstrijd of voordat hij gespeeld heeft af te kraken. Ik vind zelfs dat zo een speler als Acuna nodig is op het middenveld. Dat is wat nu ontbreekt op het middenveld, een stofzuiger. Moet hij alleen nog wat minder overtredingen maken en wat doen aan zijn positionering.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:09 schreef Kaap het volgende:
Ben jij ook zon Acuna fan dan? Ik namelijk wel alleen verklaren ze me altijd voor gek als ik dat zeg.
En anders trap jij ff een bushokje kaal....quote:Op maandag 27 juni 2005 10:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vreemd dat jij het vreemd vindt dat ik een keeper niet nodig vind. DOH, waarom zou ik Lodewijks erbij zetten, is al 100% zeker de eerste doelman komend seizoen.
Maar toch bedankt voor je bijdehandte quote.
Ga je ook nog eens een discussie aan of blijf je alleen maar nietszeggende opmerkingen maken?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
En anders trap jij ff een bushokje kaal....
Is vast een supporter van die "anderen".quote:Op maandag 27 juni 2005 10:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je ook nog eens een discussie aan of blijf je alleen maar nietszeggende opmerkingen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |