Moet dat dan zonodig?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:06 schreef VoreG het volgende:
Wat een Op
Ik vind hem zelf prachtig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:06 schreef VoreG het volgende:
Wat een Op
Feyenoord maakt tenminste nog kans op de titel dit seizoen. Dat kun je van Ajax niet zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:06 schreef VoreG het volgende:
Wat een Op
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord maakt tenminste nog kans op de titel dit seizoen. Dat kun je van Ajax niet zeggen![]()
Maak anders ff een mooi plaatje Cart_manquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet dat dan zonodig?
Tyf op joh.
We zullen zien. Op het eind van het jaar wordt het op het museumplein net zo druk als vorige week zaterdagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:37 schreef encore04 het volgende:
[..]
Inderdaad
Het leuke is dat die Ajacieden nog denken dat ze nog een kans maken ook
Als jullie per ongeluk al kampioen worden, halen jullie de 50.000 niet eensquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We zullen zien. Op het eind van het jaar wordt het op het museumplein net zo druk als vorige week zaterdag![]()
iig slopen wij de eigen stad niet als we kampioen wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:21 schreef encore04 het volgende:
[..]
Als jullie per ongeluk al kampioen worden, halen jullie de 50.000 niet eens
Wij gaan iig niet zo ver om spelers van de tegenpartij te molesteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
iig slopen wij de eigen stad niet als we kampioen worden![]()
(tja je moet iets als je 1x in de 6 jaar kampioen wordt)
Nee, sorry.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:34 schreef Xante het volgende:
Cart_man heb je toevallig het originele filmpje van je avatar??
Ono heeft ook altijd wat. Wordt er een beetje moedeloos van.quote:Castelen krijgt rust van Van Basten
[VoetbalNL/Telegraaf]
Romeo Castelen ontbrak woensdag op de training van het Nederlands Elftal. De Feyenoorder liep dinsdag tijdens een partijspelletje een kneuzing op zijn linkerwreef op. Bondscoach Marco van Basten wilde na het afhaken van de flankspelers Arjen Robben en Dave van den Bergh geen enkel risico nemen met Castelen en schreef de rechtsbuiten rust voor.
"De bedoeling is dat ik donderdag weer op de training verschijn", aldus Castelen. "Deze maatregel is puur uit voorzorg genomen. Ik wil het duel met Macedonië natuurlijk niet missen."
Feyenoorder Shinji Ono moet ook al twee dagen rust houden om zijn rechterenkel te ontlasten. De middenvelder ging drie weken geleden door zijn enkel en hield daarna last van het gewricht. In een trainingskamp met Japan, dat zich voorbereidt op een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Oman, kreeg hij opnieuw pijn in zijn voet. Om Ono goed te laten herstellen mag hij twee dagen niets doen.
Dat laat ik dus schieten. Zaterdagavond was kick geweest, maar nu moet ik al om 6.00 mijn nest uit om er optijd te komen. Dat gaat dus niet gebeuren.quote:HEERENVEEN – FEYENOORD VERPLAATST NAAR ZONDAG 28 NOVEMBER
De wedstrijd Heerenveen – Feyenoord is naar zondag 28 november verplaatst. Het duel zou plaatshebben op zaterdag 27 november, maar is door de UEFA Cup-verplichtingen met een dag verschoven. De wedstrijd in en tegen Heerenveen begint om 12:30 uur en wordt uitgezonden op Canal +.
geef 1 reden waarom Ajax niet, én waarom feyenoord wel?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord maakt tenminste nog kans op de titel dit seizoen. Dat kun je van Ajax niet zeggen![]()
Een discussie tussen een Ajacied en een PSV'er over de kansen van Feyenoord op het kampioenschap. Leuk, maar ik word een beetje moedeloos van zulke discussiesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:47 schreef mat_herben het volgende:
[..]
geef 1 reden waarom Ajax niet, én waarom feyenoord wel?![]()
Inderdaad, opgetyft hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een discussie tussen een Ajacied en een PSV'er over de kansen van Feyenoord op het kampioenschap. Leuk, maar ik word een beetje moedeloos van zulke discussies.
Dat zei ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad, opgetyft hier.
Ben je nou sarcastisch of niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:03 schreef Showtime het volgende:
Wat een schijt topic, lijkt wel een kinder garten. En als je beetje Feyenoord supporter bent neem je de moeite om een coole op te maken, pas hem eens aan Flipper en anders open je volgende keer gewoon niet het Feyenoord topic. Laat je een fan het doen die er moeite voor wilt doen om het "Feyenoord waardig" te maken.
Hij heeft wel gelijk! Maak eens een mooi plaatje voor je club-topicquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of niet?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef Showtime het volgende:
Ik ben gewoon chagerijnig excuseer mij. Zal wel door al die Ajax zeikerds komen hier, op is goed zo ben al blij dat er een Feyenoord topic is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:19 schreef encore04 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk! Maak eens een mooi plaatje voor je club-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |