abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28488830
Staat het nog steeds 0-0?
  maandag 4 juli 2005 @ 20:35:42 #102
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28488847
Woehoeeeeeeeeee

1-0

Hofs
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_28488904
Greene schijnt zeer goed te spelen, positief punt
pi_28488912
Heeft Hofs al geel?
  maandag 4 juli 2005 @ 20:40:09 #105
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28489036
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:37 schreef fransie102 het volgende:
Heeft Hofs al geel?
:D D::d:d :d:d!!1onfoneonoe1!!!1!!2@2@1!!!1!eleven!1122@1!!!1%@!!!!111

pi_28489239
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Tomasso het volgende:

[..]

:D D::d:d :d:d!!1onfoneonoe1!!!1!!2@2@1!!!1!eleven!1122@1!!!1%@!!!!111

maandag 4 juli 2005 @ 20:47:56 #107
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_28489349
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:56 schreef yvette1982 het volgende:
da guzman moet een groot talent zijn. En hopelijk blijft hij gewoon bij Feyenoord. Ik ben benieuwd naar zijn kwaliteiten, hij kan de komende weken in het 1e laten zien wat hij waard is.
Ja en dan speelt meneer goed alla Kalou en al ze contract dan bijna afloopt krijg je weer dat gekut met psv
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_28489393
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef fransie102 het volgende:
*dubbel*
pi_28489423
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef fransie102 het volgende:
Das wel een lekkere graadmeter tegen Alphense Boys.
pi_28489508
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:49 schreef Luni het volgende:

[..]

Das wel een lekkere graadmeter tegen Alphense Boys.
Blijkbaar meer dan je zou verwachten : nog steeds 1-0
  maandag 4 juli 2005 @ 21:08:20 #111
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28490124
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_28490223
En 1-0 gebleven.

Ik hoop op het PSV-effect. Heeft Koeman natuurlijk van Hiddink geleerd
pi_28490373
Precies....

Die oefenwedstrijden zeggen echt helemaal geen reet.
De selectie is nog te groot, laat staan dat er een duidelijk systeem is.
pi_28490470
Het zegt mij ook niks.
pi_28490481
Inderdaad. Koeman wil eerst een stuk of 8 spelers laten afvallen, zei ie.
  maandag 4 juli 2005 @ 21:19:12 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28490541
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef fransie102 het volgende:
Inderdaad. Koeman wil eerst een stuk of 8 spelers laten afvallen, zei ie.
Zijn ze allemaal te dik dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28490597
Hoe speelde ze kwa systeem trouwens?
pi_28490616
Ik denk dat Koeman de volgende spelers gaat droppen:

Patrick Mtiliga
Gerson Magrão
Bruno Basto (dat is al zeker)
Christian Gyan
Glenn Loovens
Ivan Bandalovski

En dat is nog niet eens genoeg.
  maandag 4 juli 2005 @ 21:23:31 #119
66130 Erasmusch
easy easy
pi_28490725
Bandalovski denk ik niet. Die is toch voor de toekomst gehaald, zal wel verhuurd worden.
pi_28490756
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Zijn ze allemaal te dik dan?
pi_28490761
quote:
Mager oefenresultaat voor Feyenoord

4/7/2005 20:55

Feyenoord heeft weinig indruk kunnen maken in de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De zondagtweedeklasser Alphense Boys hoefde slechts één doelpunt te incasseren (1-0).
Na een doelpuntloze eerste helft voerde Feyenoord-trainer Erwin Koeman in de rust de nodige wissels door. Onder meer Bart Goor, die nog steeds zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar Anderlecht, kwam in de tweede helft in het veld. Nick Hofs was een vand e weinige Feyenoorder die mocht blijven staan. De middenvelder nam een kwartier voor het einde de eerste treffer voor zijn rekening. Maar verder dan die een treffer kwam Feyenoord niet.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_28490825
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
Bandalovski denk ik niet. Die is toch voor de toekomst gehaald, zal wel verhuurd worden.
Jah maar dat hij niet bij de A-selectie komt bedoel ik.
pi_28490848
Ik zie Feyenoord trouwens liever winnen met 1-0 dan met 3-2 ofzo. Qua scorend vermogen komt het wel goed komend seizoen, de verdediging vind ik nu even veel belangerijker.
pi_28492365
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:26 schreef fransie102 het volgende:
Ik zie Feyenoord trouwens liever winnen met 1-0 dan met 3-2 ofzo.
Ligt eraan
pi_28494368
Trouwens, waar de hel is Pieter Collen gebleven
  maandag 4 juli 2005 @ 22:56:01 #126
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_28494437
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef rotskibo het volgende:
Trouwens, waar de hel is Pieter Collen gebleven
Weer bij Nac toch ?
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_28497160
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weer bij Nac toch ?
Nee, hij heeft nog een contract bedacht ik me maar hij heeft geen nummer enzo gekregen.
pi_28497771
Volgens mij is ie verhuurd hoor.
pi_28497969
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Weer bij Nac toch ?
Nee .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28498798
Heracles wou hem toch ook, geloof ik?
pi_28501864
Koeman start met magere overwinning
[ www.feyenoord.nl ]

Feyenoord heeft de eerste wedstrijd in de voorbereiding op het seizoen 2005-2006 met een krappe zege afgesloten. Trainer Erwin Koeman debuteerde met een 0-1 overwinning tegen Alphense Boys. De score had veel hoger kunnen uitvallen als de Rotterdammers wat zuiniger waren omgesprongen met de vele kansen. Serginho Greene debuteerde bij Feyenoord, terwijl Alfred Schreuder en Ferne Snoyl weer speelminuten kregen na een jaar verhuurd te zijn geweest. Ali Boussaboun ontbrak door griep.

Koeman gaf op zijn eerste officiële werkdag aan elk selectielid een eerlijke kans te willen geven. De oefenmeester, die daar aan toevoegde pas daarna conclusies te willen trekken, hield twee dagen later meteen woord. In Alphen aan den Rijn bracht hij voor en na rust twee verschillende elftallen in het veld, waarmee het startschot werd gegeven van een concurrentiestrijd die de komende weken duidelijkheid zal gaan geven over hoe het nieuwe Feyenoord eruit gaat zien. ´Deze jongens krijgen de kans om zich te bewijzen, daar verandert dit resultaat natuurlijk niks aan´, herhaalde hij nog maar eens na afloop.

De trainer moest zich zo nu en dan wel hebben afgevraagd of hij echt wel naar Feyenoord zat te kijken. Koeman zei al vaker met open vizier en zonder terug te kijken aan de klus in Rotterdam-Zuid te beginnen, maar ook hem zal niet zijn ontgaan dat het ondanks het teleurstellend verlopen seizoen 2004/2005 aan doelpunten nimmer schortte. Tegen Alphense Boys, de club die haar 75-jarig bestaan viert, ging het Feyenoord regelmatig voetballend prima af, maar ontbrak het juist aan treffers. Het regende vooral in de eerste helft kansen voor de ploeg van Koeman, maar de aanvalslinie hielp ze één voor één om zeep. Vooral Nicky Hofs, Romeo Castelen, Danko Lazovic en Salomon Kalou, spelers die elk meerdere malen in scoringspositie kwamen, stonden symbool voor het gebrek aan scherpte en zullen zich tijdens het terugdenken aan die mogelijkheden nog wel eens achter de oren hebben gekrabd. Koeman: ´Er ging een aantal dingen goed en slecht. Als ik dan iets moet noemen wat niet goed ging, is het de afwerking. Die was matig tot slecht.´

Koeman bleef desondanks negentig minuten lang rust uitstralen. Ook hij wist dat de tussenstand het immense krachtverschil in geen geval recht aandeed. En daarnaast waren er de ´goede dingen´, die hem bij vlagen positief stemden. ´De gretigheid van Hofs viel me in positieve zin op. Hij is heel ijverig´, sprak Koeman. ´Daarnaast vond ik Greene zeer gemotiveerd spelen. En Schreuder liet ook goede dingen zien. En ik kan wel meer jongens opnoemen. Geweldig was het niet, maar je kan na drie dagen training geen topvorm verwachten, dat is niet reëel. We zullen de zes weken tot de competitie begint in elk geval hard nodig hebben.´

Tot opluchting in het Rotterdamse kamp bleef Feyenoord uiteindelijk een gelijkspel bespaard. Hofs verzorgde na 76 minuten voor de dikverdiende en toch ook wel bevrijdende 0-1. Bart Goor leidde het doelpunt in met een knappe actie op links. Magrão toonde zich daarop niet zelfzuchtig en legde af op Hofs, die de bal op zijn beurt hard binnenschoot en daarmee Koeman een winnend debuut gaf.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:47:42 #132
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28503173
KAMPIOENUH!!!!
A.M.A.B
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:54:20 #133
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28503335
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:47 schreef Cart_man het volgende:
KAMPIOENUH!!!!
Elk jaar
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:55:59 #134
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28503364
De nieuwe verdediging heeft i.i.g. de nul gehouden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28503487
Op 15 juli uitspraak wrakingsverzoek Feyenoord
[ ANP ]

Het gerechtshof in Den Haag doet op 15 juli uitspraak in het wrakingsverzoek in de fraudezaak rond Feyenoord. Het hof behandelde maandag het verzoek van de advocaten van de Rotterdamse voetbalclub en voorzitter Jorien van den Herik om een andere samenstelling van de strafkamer.

De raadslieden hebben hierom gevraagd omdat zij e-mails hebben aangetroffen die erop wijzen dat het Openbaar Ministerie de samenstelling van de strafkamer onrechtmatig heeft beïnvloed. Het gaat om een fiscale rechter die op het verzoek van het OM door het hof aan het college van rechters is toegevoegd. Dit zou de objectiviteit en partijdigheid tijdens het proces in gevaar brengen.

Feyenoord en Van den Herik werden in 2002 vrijgesproken, maar het OM ging in hoger beroep. De fraudezaak draait om de transfer van de Australische ex-voetballer Aurelio Vidmar van Standard Luik naar Feyenoord. De club zou hierbij loonbelasting hebben ontdoken.
pi_28503986
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:55 schreef FrankyMcG het volgende:
De nieuwe verdediging heeft i.i.g. de nul gehouden!
True
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:35:07 #137
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28504124
Hoe was de opstelling eigenlijk in de eerste en tweede helft?
A.M.A.B
pi_28505928
Koeman snel wijzer

Twijfelgevallen kunnen Feyenoord-trainer niet overtuigen in Alphen

Door Wietse Dijkstra

Erwin Koeman krijgt handenvol werk aan Feyenoord. Hoewel er volgens goed trainersgebruik na de beschamende 0-1 oefenzege op zondag-tweedeklasser Alphense Boys uiteraard weinig tot niets mocht worden geconcludeerd, werd de nieuwe coach van de Rotterdammer al wel heel wat wijzer.

Alphen aan den Rijn - Koeman is er de man niet naar om zijn spelers publiekelijk af te branden. Na slechts drie trainingsdagen is dat natuurlijk ook wat aan de vroege kant. ,,Ik kan niet verwachten dat spelers nu al in topvorm zijn,'' was Koeman mild. ,,Een aantal dingen moet duidelijk beter. Daar zullen de spelers van doordrongen moeten zijn.''

Liever had hij nog op het trainingsveld gestaan. ,,Maar in wedstrijden word je ook wijzer,'' aldus Koeman. ,,De komende weken zal veel duidelijk worden.''

Met een selectie die bestaat uit meer dan dertig spelers zal Koeman in de eerste plaats flink moeten saneren. Afgaand op het potje in Alphen, kon die klus wel eens snel geklaard worden. Hoewel de beide teams die de trainer voor en na rust het veld instuurde een matte indruk maakten, was het met name opvallend dat de zogenaamde twijfelgevallen niet konden overtuigen. Nogmaals, na drie dagen trainen is elke conclusie voorbarig, maar van spelers als Lazovic, Pardo, Bandalovski, Snoyl, Magrao en Leonardo zou je mogen verwachten dat ze onder een nieuwe trainer iets gretiger voor een herkansing gaan.

,,Er zijn nog wel wat probleempjes,'' sprak Alfred Schreuder met gevoel voor understatement. De van RKC teruggekeerde routinier had na afloop de smoor in. ,,Natuurlijk baal ik hiervan. Dit kán niet.''
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:10:30 #139
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28506496
Snoyl valt me dan weer tegen. Van die andere had ik niks anders verwacht....
quote:
Anderlecht verhoogt bod op Bart Goor

Alphen aan den Rijn - De overgang van Bart Goor naar zijn oude club is weer iets dichterbij gekomen. Anderlecht heeft een nieuw bod gedaan op de Belgische international, die weg wil bij Feyenoord. ,,Ze komen aardig in de buurt bij het bedrag dat wij willen hebben,'' was Mark Wotte gisteravond optimistisch.

Hoeveel Anderlecht meer heeft geboden wil Feyenoords technisch directeur niet zeggen. ,,Dat zij wel voortdurend bedragen noemen, moeten zij weten,'' aldus Wotte, die zich de laatste tijd flink heeft geërgerd aan het optreden van de Belgen in de media. Zo liet Anderlecht weten dat het Timothy Derijck niet vrij geeft omdat de door Feyenoord aangetrokken speler, volgens manager Herman van Holsbeeck, nog onder contract staat bij de Brusselse club. Maar volgens Wotte is niet Feyenoord, maar Anderlecht in overtreding. ,,Ze zullen Derijck wel gaan vrijgeven, maar ze wachten nog even tot wij een besluit over Goor hebben genomen. Zij misbruiken dat ventje gewoon. Beide zaken hebben echter niets met elkaar te maken.''

Wotte verwacht desondanks een snel akkoord met Anderlecht.
Laat het snel rond zijn.
quote:
Feyenoord start in crisissfeer

Beschimpte Bart Goor blok aan been voor Stadionclub

Door Wietse Dijkstra

Feyenoord is nog niet aan het seizoen begonnen of er hangt al een crisissfeer in de Kuip, waar Bart Goor zaterdag fungeerde als kop van Jut voor het weinig hoopvol gestemde legioen. De Belg heeft zich bij de fans onmogelijk gemaakt en is een blok aan het been voor de Stadionclub, die hem het liefst - voor veel geld - naar Anderlecht ziet vertrekken.

Feyenoord loopt warm op de eerste trainingsdag. (Foto Willem v.d. Polder/Cor Vos)

Rotterdam - Les 1 voor nieuwkomers bij Feyenoord: Zet je nooit af tegen de club die voor zoveel hartstochtelijke supporters belangrijker is dan het leven zelf. Voor de fans is geen speler groter dan de club. Bart Goor lapte die regel aan zijn laars, liet openlijk weten dat hij klaar is met Feyenoord en ontving daarvoor zaterdag de rekening. In niet mis te verstane bewoordingen kreeg de Belg bij het verlaten van het trainingsveld te horen dat hij beter maar kan oprotten. Niet erg netjes, wel eerlijk.

Trainer Erwin Koeman was er niet door verrast. ,,Spelers moeten graag bij Feyenoord willen voetballen,'' toonde hij wel enig begrip voor de heftige reacties. ,,Ik heb een week of twee geleden met Bart gesproken. Hij heeft toen aangegeven dat hij het had gehad bij Feyenoord. Zoiets valt niet goed bij het legioen en dat is logisch. De fans hebben hun misnoegen kenbaar gemaakt. Ik zit er ook mee in mijn maag.''

Want Koeman, die weet dat er ook nog altijd aan Kuijt en Kalou wordt getrokken, wil Goor niet kwijt. ,,Ik heb hem gezegd dat ik hem een belangrijke speler vind. Hij is, of was, niet voor niets aanvoerder. Bart heeft vorig seizoen een constant niveau gehaald. Voor zijn positie, hangend op links of linkermiddenvelder, heb je ook niet zomaar een vervanger.''

Timide

Maar hoe motiveer je een speler die terug wil naar Anderlecht en in zijn hart al afscheid heeft genomen? Koeman: ,,Misschien moet Bart door de zure appel heen bijten. Ik heb hem gezegd dat hij zich schrap moet zetten. Het heeft geen zin om ontevreden rond te lopen. Hij komt op mij over als een timide jongen. Hij zit hier zelf ook mee in zijn maag.''

Eigen schuld, vindt technisch directeur Mark Wotte. ,,Wij hebben deze situatie niet gecreëerd,'' sprak hij. ,,Als Anderlecht niet wil betalen wat wij willen hebben (twee miljoen euro, red.), blijft hij bij Feyenoord. De vervangingswaarde van Goor is hoger dan de waarde die men hem toedicht. We zetten de deur niet zomaar open. Het is ook een principekwestie. Goor zat bij Hertha op een dood spoor en heeft hier een contract getekend voor drie jaar.''

Dat Goor teleurgesteld is na een tegenvallend seizoen en geen vertrouwen heeft in de nabije toekomst, is vooral zijn eigen probleem vindt Wotte. ,,Iedereen heeft in zijn leven wel eens een teleurstelling te verwerken. Het is niet relevant wat spelers roepen. Zij moeten gewoon presteren. We hebben overigens nooit gezegd dat we niet kunnen investeren. Het is pas begin juli, we hebben nog tijd genoeg. Het gaat erom dat we de juiste spelers zien te vinden.''
A.M.A.B
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:15:33 #140
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28506646
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:35 schreef Cart_man het volgende:
Hoe was de opstelling eigenlijk in de eerste en tweede helft?
Feyenoord eerste helft: Patrick Lodewijks, Alexander Östlund, Serginho Greene, André Bahia, Pascal Bosschaart, Hossam Ghaly, Sebastián Pardo, Nick Hofs, Salomon Kalou, Danko Lazovic en Romeo Castelen

Feyenoord tweede helft: Maikel Aerts, Ivan Bandalovski, Glenn Loovens, Patrick Paauwe, Ferne Snoyl, Bart Goor, Alfred Schreuder, Gerson Magrão, Nick Hofs, Danko Lazovic en Leonardo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:36:26 #141
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28507361
Waar is Kuijt?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_28507416
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef TC03 het volgende:
Waar is Kuijt?
Krijgt wat rust ivm de 2 interlands die hij speelde vorige maand.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:37:41 #143
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28507421
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef TC03 het volgende:
Waar is Kuijt?
Op de tribune. Hij heeft een aangepast schema waar hij meer rust krijgt voor het nederlands elftal...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:39:11 #144
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28507493
Precies?!

En denken jullie dat Kalou nog vertrekt dit seizoen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28507657
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Precies?!

En denken jullie dat Kalou nog vertrekt dit seizoen?
Heel misschien in de winterstop, als ie geen Nederlander meer wil worden. Maar sowieso niet meer naar PSV, want zelfs de Feyenoord-leiding is niet stom genoeg om na de eigen uitspraken dat ze Kalou voor 100 % zeker niet aan PSV zullen verkopen, het toch te doen. Ik vind overigens dat ze nu goed bezig zijn met de zaak Goor, want ze houden de poot stijf nu Ook het feit dat er eerst flink geschrapt gaat worden in de selectie vind ik goed.

Ik bedenk me trouwens opeens dat we Verdonk misschien wel heel dankbaar mogen zijn als Kalou straks misschien wel voor 4 jaar bijtekent omdat ie Nederlander wil worden En we hebben nog 2 jaar plezier aan hem, én daarna gaat ie nog voor een redelijke prijs de deur uit.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:44:48 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28507690
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Heel misschien in de winterstop, als ie geen Nederlander meer wil worden. Maar sowieso niet meer naar PSV, want zelfs de Feyenoord-leiding is niet dom genoeg om na de eigen uitspraken dat ze Kalou voor 100 % zeker niet aan PSV zullen verkopen het toch te doen. Ik vind overigens dat ze nu goed bezig zijn met de zaak Goor, want ze houden de poot stijf nu

Ik bedenk me trouwens opeens dat we Verdonk misschien wel heel dankbaar mogen zijn als Kalou straks misschien wel voor 4 jaar bijtekent omdat ie Nederlander wil worden En we hebben nog 2 jaar plezier aan hem, én daarna gaat ie nog voor een redelijke prijs de deur uit.
Of juist niet, omdat Verdonk ervoor zorgt dat hij nog geen Nederlander mag worden, hierdoor over 2 seizoenen naar eindhovuh gaat...
pi_28507764
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Of juist niet, omdat Verdonk ervoor zorgt dat hij nog geen Nederlander mag worden, hierdoor over 2 seizoenen naar eindhovuh gaat...
Over 2 seizoenen? Dan is ie Nederlander volgens mij, en gaat ie vervolgens mooi in het buitenland spelen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:50:53 #148
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28507926
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Over 2 seizoenen? Dan is ie Nederlander volgens mij, en gaat ie vervolgens mooi in het buitenland spelen.
Hij kan pas over 3 jaar NL worden. Daar ligt ook het dilemma voor Feyenoord. Kalou geeft aan in NL te willen blijven en graag naar PSV te willen vanwege de sportieve verbetering (momenteel) en CL-voetbal. Feyenoord kan nu minstens 10 miljoen euro voor hem vangen. Volgend jaar zeg rond de 6, het hjaar erna loopt ie gratis weg (naar PSV of Ajax?).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28508962
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij kan pas over 3 jaar NL worden. Daar ligt ook het dilemma voor Feyenoord. Kalou geeft aan in NL te willen blijven en graag naar PSV te willen vanwege de sportieve verbetering (momenteel) en CL-voetbal. Feyenoord kan nu minstens 10 miljoen euro voor hem vangen. Volgend jaar zeg rond de 6, het hjaar erna loopt ie gratis weg (naar PSV of Ajax?).
Daar heb je wel gelijk in. Maar voor z'n eigen veiligheid kan ie beter niet naar Ajax gaan, en PSV zou ook niet echt handig zijn, want dat zal hem ook niet in dank afgenomen worden.

Maar goed : 2 jaar, dan kan er zoveel gebeuren...

Maar als ie over 2 jaar naar PSV overloopt, dan kan Feyenoord hem niet tegenhouden helaas.

Maar zou ie dat er allemaal voor overhebben, dat ene jaartje?
pi_28509045
Ik denk dat als Kalou geen contractverlening doet, hij in de winterstopt danwel volgende zomer wordt verkocht. Maar als Feyenoord was zou ik proberen die versnelde procedure erdoor te rammen en deze arrogante rat snel aan het buitenland te verkopen.

En uiteraard mag die bij zijn nieuwe werkgever ASAP beide benen breken, of zijn knieschijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')