Jep ik had het ook al in transfergeruchten topic gemeld, het staat nu ook op feyenoordnet.nl. Nieuwe Bombarda?quote:Op donderdag 29 april 2004 15:05 schreef F1Bas het volgende:
Hoogendorp naar Feyenoord![]()
![]()
http://www.viopvrijdag.nl/pdf/VI200418.pdf
Pardon? Dit zal wel de keus van Gullit zijn (Als het al waar is.) en als hij straks komt en hij scoort tegen Ajax in de Kuip sta je voor hem te juichen.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:16 schreef Ruud_Gullit het volgende:
GVD, Wotte wat doe je????.
Dan kun je lang wachten.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:23 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Gullit zal niet in z'n eentje een speler kopen, dat wordt altijd overlegd met Wotte natuurlijk.
Ja, maar het probleem is dat ie niet zal scoren tegen Ajax in de Kuip. En áls die het al zou doen, zal het een geluks-goaltje zijn en als we toch al met 3-0 achterstaan..
IK WIL GVD TOPPERS IN DE KUIP! NIET WÉÉR ZO'N NET-NIET SPELER..
Ik denk toch dat Hoogendorp wel beter is dan bijv. Lazovic, een zogenaamde topper in spé.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:26 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ze kunnen wel toppers in spé halen. En dat is Hoogendorp niet.
Dit ga je toch niet menen hequote:Op donderdag 29 april 2004 15:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Hoogendorp wel beter is dan bijv. Lazovic, een zogenaamde topper in spé..
Nee oke maar dan zijn de tegenstanders ook wel iets makkelijker.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
v. Marwijk kan nou eenmaal niet met jonge talenten omgaan, want onder Been doen Lazovic en v. Persie het wél goed. Lijkt me geen toeval...
Ik vind dit trouwens goed nieuws, want het betekend dat Feyenoord nog genoeg geld heeft voor twee verdedigers.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef BZ het volgende:
Zou Feyenoord geen verdediger moeten halen in plaats van weer een spits??
Jezus Ruud, wat denk je toch negatief.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ja, 2 subtoppers van ADO/Volendam ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |