Waarom nou meteen met kanker gooien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef fransie102 het volgende:
Ik vind 'kanker-bestuur' een betere titel.
Waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef StarGazer het volgende:
Vraag of een modje de titel van het topic FF voor je wilt veranderen
Wij hebben blijkbaar niet zo veel kleine ventjes die hun club alleen via fok, canal+ en teletekst volgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef DeTolk het volgende:
Omdat de Feyenoorders in dit topic blijkbaar zitten te slapen ipv een nieuw topic te openen...
Wij volgen onze club ook buiten het stadionquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Wij hebben blijkbaar niet zo veel kleine ventjes die hun club alleen via fok, canal+ en teletekst volgen![]()
Hij heeft een goede leermeester gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef ub40_bboy het volgende:
Word niks dit jaar. Feyenoord heeft alleen spelers waar je zo mee zou kunnen degraderen. En in de nieuwe coach heb ik al helemaal geen vertrouwen. Wat zegt 1 jaar RKC nou?
Wat zegt 1 jaar jong Ajax nou?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef ub40_bboy het volgende:
Word niks dit jaar. Feyenoord heeft alleen spelers waar je zo mee zou kunnen degraderen. En in de nieuwe coach heb ik al helemaal geen vertrouwen. Wat zegt 1 jaar RKC nou?
rasoptimistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:33 schreef Moreno het volgende:
Ben hier echt ziek van![]()
Goor zal nu dus ook wel weg willen, en als dat gebeurd zal Kuijt der ook wel de brui aan geven.
Top bestuur![]()
Kuijt wil prijzen winnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
rasoptimist![]()
Is Kuyt de Billie van Goor dan
Vitesse-supporters hebben dat dit seizoen nog gedaan voor Yakubu. Dus waarom zouden die Feyenoord-hooligans geen grammetje coke kunnen besparen en die 50 euro aan Feyenoord voor Simons kunnen geven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was gewoon een feitje tussendoor.
Zou wel leuk zijn als ze kuyt willen behouden, maar ik denk niet dat Simons een versterking is voor Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |