Waarom nou meteen met kanker gooien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef fransie102 het volgende:
Ik vind 'kanker-bestuur' een betere titel.
Waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef StarGazer het volgende:
Vraag of een modje de titel van het topic FF voor je wilt veranderen
Wij hebben blijkbaar niet zo veel kleine ventjes die hun club alleen via fok, canal+ en teletekst volgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef DeTolk het volgende:
Omdat de Feyenoorders in dit topic blijkbaar zitten te slapen ipv een nieuw topic te openen...
Wij volgen onze club ook buiten het stadionquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Wij hebben blijkbaar niet zo veel kleine ventjes die hun club alleen via fok, canal+ en teletekst volgen![]()
Hij heeft een goede leermeester gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef ub40_bboy het volgende:
Word niks dit jaar. Feyenoord heeft alleen spelers waar je zo mee zou kunnen degraderen. En in de nieuwe coach heb ik al helemaal geen vertrouwen. Wat zegt 1 jaar RKC nou?
Wat zegt 1 jaar jong Ajax nou?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef ub40_bboy het volgende:
Word niks dit jaar. Feyenoord heeft alleen spelers waar je zo mee zou kunnen degraderen. En in de nieuwe coach heb ik al helemaal geen vertrouwen. Wat zegt 1 jaar RKC nou?
rasoptimistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:33 schreef Moreno het volgende:
Ben hier echt ziek van![]()
Goor zal nu dus ook wel weg willen, en als dat gebeurd zal Kuijt der ook wel de brui aan geven.
Top bestuur![]()
Kuijt wil prijzen winnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
rasoptimist![]()
Is Kuyt de Billie van Goor dan
Vitesse-supporters hebben dat dit seizoen nog gedaan voor Yakubu. Dus waarom zouden die Feyenoord-hooligans geen grammetje coke kunnen besparen en die 50 euro aan Feyenoord voor Simons kunnen geven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was gewoon een feitje tussendoor.
Zou wel leuk zijn als ze kuyt willen behouden, maar ik denk niet dat Simons een versterking is voor Feyenoord
Kunnen ze niet beter die coke verkopen ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vitesse-supporters hebben dat dit seizoen nog gedaan voor Yakubu. Dus waarom zouden die Feyenoord-hooligans geen grammetje coke kunnen besparen en die 50 euro aan Feyenoord voor Simons kunnen geven?
Als Goor weg gaat heb je nog meer kwaliteit verlies. Denk je dat Kuijt met een middenveld als dit volgend jaar wil voetballen:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
rasoptimist![]()
Is Kuyt de Billie van Goor dan
Dan ben je en echte clubliefhebber, weggaan als het even slecht gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef Moreno het volgende:
[..]
Als Goor weg gaat heb je nog meer kwaliteit verlies. Denk je dat Kuijt met een middenveld als dit volgend jaar wil voetballen:
Ono ---- Hofs ---- De Graaf
Ga jij je lekker zorgen maken. Toppers zijn niet altijd nodig om een elftal kampioen te maken. Kijk '93 en '99quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef fransie102 het volgende:
Ik begin met nu toch echt wel zorgen te maken over de toekomst van Feyenoord. Simons is geen wereldtopper, en als we zulke spelers al niet kunnen halen en ajax en PSV wel, wat heeft het dan nog voor zin?
Heb je niet meer smaken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga jij je lekker zorgen maken. Toppers zijn niet altijd nodig om een elftal kampioen te maken. Kijk '93 en '99
Die holbewoners zitten aan de coke en zijn dus te stom om zelf te dealen. Daarom zeg ik: Beste relschoppers, willen jullie Simons hebben? Snuif een keertje niet en lever je bijdrage aan "Simons naar Feyenoord"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter die coke verkopen ?
Wat is er mis met dat middenveld.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef Moreno het volgende:
[..]
Als Goor weg gaat heb je nog meer kwaliteit verlies. Denk je dat Kuijt met een middenveld als dit volgend jaar wil voetballen:
Ono ---- Hofs ---- De Graaf
Open een topic met gironummer !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die holbewoners zitten aan de coke en zijn dus te stom om zelf te dealen. Daarom zeg ik: Beste relschoppers, willen jullie Simons hebben? Snuif een keertje niet en lever je bijdrage aan "Simons naar Feyenoord"
Ga jij even gauw dood, kankerkind.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die holbewoners zitten aan de coke en zijn dus te stom om zelf te dealen. Daarom zeg ik: Beste relschoppers, willen jullie Simons hebben? Snuif een keertje niet en lever je bijdrage aan "Simons naar Feyenoord"
Daarmee wordt je gewoon geen kampioen en ik neem aan dat dit ondanks alles toch het doel is?quote:
Tyft toch op man...lul alles en iedereen maar lekker na.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Bij nader inzien zie ik toch wel perspectief![]()
Overgangsjaar, houd toch op met dat woord. Feijenoord is Feijenoord. Zijn in de laatste 10 jaar 1 keer tweede en 1 keer kampioen geworden...het is dus al 8 jaar een overgangsjaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:47 schreef Moreno het volgende:
Ik heb me er al bij neer gelegd dat het weer een overgansjaar wordt nadat het nieuws dat Simons niet komt bekent werd.
Het is te merken dat jij liever relt dan voetbal kijkt. Hoe kun je nou serieus denken dat zo'n middenveld zou renderen bij een topclub (dat pretendeert Feyenoord tenslotte te zijn). Een middenveld van Ono - Hofs - De Graef wordt zelfs door het middenveld van Heracles overrompeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tyft toch op man...lul alles en iedereen maar lekker na.
Kan wat worden als het de kans krijgt, maar ja. Dat is onmogelijk met het publiek dat op alles kankert wat met Feijenoord te maken heeft. Ga een andere club zoeken als het niet bevalt.
Mag je als Feyenoord suporter geen kritiek hebben ofzo? Ik koop elk jaar een seizoenskaart dus ik wil eigenlijk ook wel wat voor terug zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk met het publiek dat op alles kankert wat met Feijenoord te maken heeft. Ga een andere club zoeken als het niet bevalt.
Kritiek mag altijd, maar het slaat door.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef Moreno het volgende:
[..]
Mag je als Feyenoord suporter geen kritiek hebben ofzo? Ik koop elk jaar een seizoenskaart dus ik wil eigenlijk ook wel wat voor terug zien.
Kan wel merken dat jij me helemaal niet kent. Keertje bier drinken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is te merken dat jij liever relt dan voetbal kijkt. Hoe kun je nou serieus denken dat zo'n middenveld zou renderen bij een topclub (dat pretendeert Feyenoord tenslotte te zijn). Een middenveld van Ono - Hofs - De Graef wordt zelfs door het middenveld van Heracles overrompeld.
Ja en, wat is daar mis mee? Als je er wedstrijden mee wint, zal je niemand horen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat dat net zo goed het middenveld van Vitesse had kunnen zijn?
Ik moet zeggen dat Cart_Man toch wel meer met het team van Feyenoord begaan is dan ik eerst dacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is te merken dat jij liever relt dan voetbal kijkt. Hoe kun je nou serieus denken dat zo'n middenveld zou renderen bij een topclub (dat pretendeert Feyenoord tenslotte te zijn). Een middenveld van Ono - Hofs - De Graef wordt zelfs door het middenveld van Heracles overrompeld.
Dit is (de zoveelste) teleurstelling, kan wel begrijpen dat je dan niet staat te springen van geluk. Er was toch al een beetje op gerekend en het leek me ook een prima aankoop.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kritiek mag altijd, maar het slaat door.
Ik heb geen hekel aan je, maar wel aan alle hooligans. Ben je dat niet, dan sta ik daar wel voor open als ik een keer in Rotterdam ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan wel merken dat jij me helemaal niet kent. Keertje bier drinken?
Niet Feyenoord-waardig. Ono en de Graaf weg doen. Dan Simons kopen dan blijft Goor ook automatisch en dan ziet het er een stuk beter uit:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |