Nou ik vind dat hij het geweldig heeft gedaan op zijn debuut.quote:ZUIVERLOON: ‘MERENDEEL GING FOUT, MAAR GEWELDIG OM MEE TE MAKEN
Ruim zeven uur voor de wedstrijd deelde Gullit hem mede dat hij zijn debuut in de basis ging maken. Dat was ‘effe schrikken’, want Gianni Zuiverloon ging er al vanuit dat Gullit hem zou vertellen dat hij buiten de selectie zou vallen. Hij was op van de zenuwen, maar speelde een verdienstelijke partij. Na afloop overheersten blijdschap en zelfkritiek. ‘Ik was vol van de zenuwen. Het merendeel ging fout, maar het was geweldig om mee te maken.’
Het moet om ongeveer één uur ’s middags zijn geweest. Gullit riep Zuiverloon bij zich en schreef zijn naam op een blaadje. Wat bedoelt u daarmee, vroeg de verdediger zich hardop af. ‘Je staat in de basis’, deelde de trainer hem mede. De jeugdinternational kon het niet geloven. Feyenoord was met 21 man afgereisd naar het eendaagse trainingskamp en de selectielijst mag maar 18 namen tellen. ‘Ik dacht hij me zou vertellen dat ik op de tribune moest gaan zitten. Toen hoorde ik het en kon ik het niet geloven. Ik heb vervolgens iedereen gebeld en ze waren hartstikke blij voor me. De uren voor de wedstrijd probeerde ik wat te slapen, maar dat lukte niet. Ik was zo gespannen. Ik kon mijn hart horen bonken.’
Hij begon de wedstrijd wat onzeker, maar herstelde zich uitstekend. ‘Ik was heel erg zenuwachtig en had daar in het begin last van’, zegt Zuiverloon. ‘Het merendeel ging fout, maar het was geweldig om mee te maken. Ik ben heel blij dat ik in de basis mocht beginnen. Maar ik kan nog veel beter.’
Bron: Feyenoord.nl
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:23 schreef Showtime het volgende:
Ik ben zo blij ik ben zo blij want Song die staat als derde in de rij!![]()
Ik ben zo blij ik ben zo blij want Zuiverloon en Gyan zijn Song voorbij!![]()
Ik ben zo blij ik ben zo blij want het is Song die ik terug naar Zuid Korea zwaai!![]()
Vanaf Dusseldorf met German Wings?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:42 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens uefa.com heeft Bert Kuijt twee schitterende goals gescoord.
Ga msch toch naar Boedapest, vliegreis wordt nu wel errug goedkoop.
Nee nee,kan boontje niet trekken al had ik graag met Standard naar Besiktas gegaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:47 schreef Erasmusch het volgende:
Nee charleroi met wizzair. Hoezo? Heb je de smaak te pakken
Wat betaal je ervoor dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:42 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens uefa.com heeft Bert Kuijt twee schitterende goals gescoord.
Ga msch toch naar Boedapest, vliegreis wordt nu wel errug goedkoop.
Hmm dinsdag was retourtje 75e. Nu 300...denk dak m toch maar skipquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:46 schreef Staanplaats het volgende:
0.01 euro cent iig de heenreis.
alles bij elkaar was het iets van 130,- lag ook aan de dag dat je terug ging.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:18 schreef methodmich het volgende:
Song zou overigens door Gullit zijn afgeschreven. Volgens het AD vindt Ruud hem "een dooie".
Inderdaad, heb ook effe gekeken, heenreis was ¤ 0,01 maar terug ¤ 219 + nog 2x ¤ 45 voor de tax, das mij te duur.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hmm dinsdag was retourtje 75e. Nu 300...denk dak m toch maar skip
[..]
![]()
quote:-10-2004: Song ontbreekt ook tegen Rkc Waalwijk
[Bron: RD]
Ruud Gullit lijkt voorlopig geen toekomst meer te zien in rechterverdediger Chong- Gug Song. De Koreaan ontbrak al tijdens de laatste competitiewedstrijd tegen Roda JC en speelde donderdagavond ook niet in het UEFA Cup-treffen met Heart of Midlothian. Gullit is overduidelijk niet tevreden over de ontwikkeling van Song. Morgen in de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk ontbreekt hij dan ook in de selectie. Gianni Zuiverloon is dan, net als tegen Hearts, zijn logische vervanger.
Gullit over Song: ,,Ik wil hem graag helpen,'' sprak de trainer gisteren nadat zijn spelers een lichte hersteltraining hadden afgewerkt. ,,Maar ik kom er nog niet doorheen bij hem. Song spreekt nog altijd geen Nederlands of Engels en dat is toch een groot probleem.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |