Ophoeren met Magrao en Leonardo. Zonde van Snoyl weer, ze zien het niet bij Feijenoord.quote:Feyenoord berispt Gerson Magrao
05 mei 2005, 08:58
Door: Jelmer Geerds
Feyenoord heeft Gerson Magrao een officiële waarschuwing gegeven. De Rotterdammers zijn niet tevreden met de instelling van de Braziliaan. Magrao staat in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs.
Het gaat daarbij voornamelijk over clubs uit België en Frankrijk, zo meldt Voetbal International. Magrao speelde dit seizoen amper in De Kuip, en lijkt te moeten wijken om nieuwe versterkingen mogelijk te maken.
Naast Magrao staan ook Jorge Acuna, Jean, Pieter Collen, Anthony Lurling, Glenn Loovens en Ferne Snoyl op te nominatie om te vertrekken uit Rotterdam.
Bron: www.voetbalprimeur.nl
Fantastisch weer.quote:TRIEST’, ‘FRUSTREREND’ EN ‘ONVOORSTELBAAR’
Jong Feyenoord waande zich tot twee minuten voor tijd zeker van de titel, maar gaf het kampioenschap alsnog uit handen. Die klap kwam hard aan in het Rotterdamse kamp. ´Ik had dit niet verwacht, het is ontzettend triest´, zegt vertrekkend trainer Mario Been. ´Ik ben niet in de kleedkamer geweest. Dat was op dat moment niet verstandig, want dan was ik boos geworden. Ik heb me geërgerd aan de instelling van een aantal eerste elftalspelers, en dan bedoel ik niet Malkowski en Bahia die goed speelden.´
De oefenmeester doelde vooral op Magrão, die hij wegens een gebrek aan inzet wisselde, en in mindere mate Leonardo. Been: ´Ik ben ook trots op veel jongens. Ik kom daarom morgen met mijn eindconclusie. Ik had echt niet verwacht dat we het nog weg zouden geven. Het grootste gedeelte van de jongens wilde er alles aan doen en we leken het ook te halen. Dat we het uiteindelijk niet haalden, is ontzettend triest. Ik had het die gasten echt gegund. Tweede plaatsen tellen niet. Of het een stille tocht terug wordt naar huis? Als het mij ligt wel ja.´
Joep van den Ouweland, die eveneens vertrekt, zat stuk na de nederlaag. ´Het is onvoorstelbaar en frustrerend´, sprak hij. ´Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb een goede tijd gehad bij Feyenoord. Het is alleen zó jammer dat je dat niet met een prijs kunt afsluiten. We hebben er alles aan gedaan en het had fantastisch geweest. Het is echter een enorme domper geworden. Ik zal hier nog wel even ziek van zijn.´
Wat ben jij toch debiel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:38 schreef cultheld het volgende:
Wat is ie toch stom.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
3-2 was het vanavond he?
speciaal voor Luni
Laat je maat dan even wegblijven met zijn verzinseltjes uit het Ajax-topic?quote:
Aldus de wereldkampioen "under cover" baksteen-werpen.quote:
Gelukkig reageren alle neuzen hier met waarheid.... (verkapte tvp)quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat je maat dan even wegblijven met zijn verzinseltjes uit het Ajax-topic?
Zo! daar heeft ie niet van terugquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aldus de wereldkampioen "under cover" baksteen-werpen.
benieuwd of hier nog een reactie op komt, vuile was hou je binnen blabla. Lijkt me niet verstandig voor Gullit/Wotte/Jorien om nu kritiek te gaan leveren op Kuijtquote:En anders is hij weg? Kuijt: ,,Ik geef de club niet zomaar op. Maar alleen vanwege de fans, hè. Ik maak me gewoon zorgen. Ook omdat ik me afvraag of nieuwe spelers hier nog wel willen spelen. Ik wil zo verschrikkelijk graag kampioen worden. Ik heb eerder aangegeven dat er een schoonmaak moet plaats hebben. Voor een aantal mensen is geen plek meer. Alleen moet je dan wel kwaliteit kunnen aantrekken.''
Kuijt vindt de aanstaande komst van Wim Jansen een versterking voor de hele club. ,,Op elk gebied moet het bij Feyenoord verbeteren. Het gaat niet alleen om de spelersgroep. Het probleem zit in de structuur van de club. Echt, daar zit het hele probleem! En ik doel daarbij ook niet op Wotte. Als ik dit aansnij, betekent het niet dat hij er een rotzooi van heeft gemaakt. Binnen heel Feyenoord hebben mensen tekortkomingen. Als je die kunt versterken, is dat alleen maar goed. En dus is de komst van Wim Jansen een verbetering voor heel Feyenoord.''
En ik had, terwijl Kuijt heel misschien wel gelijk had met zijn opmerking, een plaatsvervangend gevoel van schaamte toen ik het las en dacht: Dirkie je bent bezig nu al afscheid te nemen en speelt in op een breuk, want een echt sterk bestuur of technische leiding pikt zo'n opmerking niet van een speler.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:57 schreef Erasmusch het volgende:
benieuwd of hier nog een reactie op komt, vuile was hou je binnen blabla. Lijkt me niet verstandig voor Gullit/Wotte/Jorien om nu kritiek te gaan leveren op Kuijt
Hoezo 'heel misschien gelijk'? Als ie weg had gewild had ie ook niet 2 mnd geleden bijgetekend. Beetje druk opvoeren is niks mis mee.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik had, terwijl Kuijt heel misschien wel gelijk had met zijn opmerking, een plaatsvervangend gevoel van schaamte toen ik het las en dacht: Dirkie je bent bezig nu al afscheid te nemen en speelt in op een breuk, want een echt sterk bestuur of technische leiding pikt zo'n opmerking niet van een speler.
De beste spits ruilen voor de 80e doelman in de selectie? Lijkt me nou niet echt handig, al zou ik wel liever Dudek dan Babos zien keepen.quote:18-05-2005: 'Liverpool stuurt aan op ruil Kuijt - Dudek'
[Bron: FR-Fans.nl]
De Engelse krant The Guardian meldt dat Liverpool zich bij Feyenoord heeft gemeld voor Dirk Kuijt. Eerder klopten de Engelsen ook al aan, maar toen schrok de club van de gevraagde transfersom. Nu lijkt de finalist van de Champions League alles op alles te zetten om de Katwijker naar Anfield Road te halen. De krant meldt ook dat de transfer afhangt van het feit of Jurek Dudek een terugkeer naar de De Kuip ziet zitten. De Poolse doelman zou ook in de deal worden beklonken.
precies wat we nodig hebbenquote:18-05-2005: 'Liverpool stuurt aan op ruil Kuijt - Dudek'
[Bron: FR-Fans.nl]
De Engelse krant The Guardian meldt dat Liverpool zich bij Feyenoord heeft gemeld voor Dirk Kuijt. Eerder klopten de Engelsen ook al aan, maar toen schrok de club van de gevraagde transfersom. Nu lijkt de finalist van de Champions League alles op alles te zetten om de Katwijker naar Anfield Road te halen. De krant meldt ook dat de transfer afhangt van het feit of Jurek Dudek een terugkeer naar de De Kuip ziet zitten. De Poolse doelman zou ook in de deal worden beklonken.
Klopt. Niemand is groter dan de club, ook Kuijt niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik had, terwijl Kuijt heel misschien wel gelijk had met zijn opmerking, een plaatsvervangend gevoel van schaamte toen ik het las en dacht: Dirkie je bent bezig nu al afscheid te nemen en speelt in op een breuk, want een echt sterk bestuur of technische leiding pikt zo'n opmerking niet van een speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |