abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:52:48 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27100818
quote:
Feyenoord berispt Gerson Magrao

05 mei 2005, 08:58
Door: Jelmer Geerds

Feyenoord heeft Gerson Magrao een officiële waarschuwing gegeven. De Rotterdammers zijn niet tevreden met de instelling van de Braziliaan. Magrao staat in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs.
Het gaat daarbij voornamelijk over clubs uit België en Frankrijk, zo meldt Voetbal International. Magrao speelde dit seizoen amper in De Kuip, en lijkt te moeten wijken om nieuwe versterkingen mogelijk te maken.

Naast Magrao staan ook Jorge Acuna, Jean, Pieter Collen, Anthony Lurling, Glenn Loovens en Ferne Snoyl op te nominatie om te vertrekken uit Rotterdam.

Bron: www.voetbalprimeur.nl
Ophoeren met Magrao en Leonardo. Zonde van Snoyl weer, ze zien het niet bij Feijenoord.
A.M.A.B
  Moderator dinsdag 17 mei 2005 @ 22:53:41 #2
42184 crew  DaMart
pi_27100849
Volgens mij is de oplossing nog steeds erg simpel (en waarschijnlijk herhaal/bevestig ik hiermee wat anderen al hebben gezegd):

Driekwart van de huidige selectie proberen te verkopen (voor zover iemand ze al wil hebben, die miskopen). Van het zo gegenereerde geld kun je zeker wel een stuk of 4 a 5 echte toppers halen. Omdat je selectie kleiner is, en je minder spelers salaris hoeft te betalen, kun je per speler meer aan salaris besteden, en kun je misschien de betere spelers die nu niet willen toch overhalen om voor Feyenoord te tekenen. Bij blessures kun je dan gewoon eigen jeugd de selectie laten aanvullen.

Qua aan te trekken spelers moet gewoon in eerste instantie naar de Nederlandse competitie worden gekeken. Een speler als Kruiswijk zie ik toch wel als een potentieel goede verdediger voor de toekomst, en hij schijnt ook nog een Feyenoordhart te hebben. Die Vlaar mogen ze ook wel halen. Maar ja, de heren beleidsbepalers zullen wel weer een topper van Trinidad of San Marino op het oog hebben om de selectie te versterken verzwakken.

Daarnaast alle samenwerkingsverbanden, inclusief met Excelsior, verbreken, want dat kost geld en levert Feyenoord niks op.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:56:01 #3
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27100938
Eensch Damart!
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_27100994
Ach iedereen lijkt het te zien..alleen in het Maasgebouwen lopen ze nog met oogkleppen op.

Je zou haast denken dat ze andere belangen hebben
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:09:55 #5
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27101424
quote:
TRIEST’, ‘FRUSTREREND’ EN ‘ONVOORSTELBAAR’

Jong Feyenoord waande zich tot twee minuten voor tijd zeker van de titel, maar gaf het kampioenschap alsnog uit handen. Die klap kwam hard aan in het Rotterdamse kamp. ´Ik had dit niet verwacht, het is ontzettend triest´, zegt vertrekkend trainer Mario Been. ´Ik ben niet in de kleedkamer geweest. Dat was op dat moment niet verstandig, want dan was ik boos geworden. Ik heb me geërgerd aan de instelling van een aantal eerste elftalspelers, en dan bedoel ik niet Malkowski en Bahia die goed speelden.´

De oefenmeester doelde vooral op Magrão, die hij wegens een gebrek aan inzet wisselde, en in mindere mate Leonardo. Been: ´Ik ben ook trots op veel jongens. Ik kom daarom morgen met mijn eindconclusie. Ik had echt niet verwacht dat we het nog weg zouden geven. Het grootste gedeelte van de jongens wilde er alles aan doen en we leken het ook te halen. Dat we het uiteindelijk niet haalden, is ontzettend triest. Ik had het die gasten echt gegund. Tweede plaatsen tellen niet. Of het een stille tocht terug wordt naar huis? Als het mij ligt wel ja.´

Joep van den Ouweland, die eveneens vertrekt, zat stuk na de nederlaag. ´Het is onvoorstelbaar en frustrerend´, sprak hij. ´Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb een goede tijd gehad bij Feyenoord. Het is alleen zó jammer dat je dat niet met een prijs kunt afsluiten. We hebben er alles aan gedaan en het had fantastisch geweest. Het is echter een enorme domper geworden. Ik zal hier nog wel even ziek van zijn.´
Fantastisch weer.
A.M.A.B
pi_27101916
Voor de supporters van Feyenoord blijft Dirk Kuijt nog een jaar bij Feyenoord. De adoratie van het legioen houdt de topscorer van Nederland in de meest teleurstellende fase van dit seizoen op de been. ,,Zaterdag kreeg ik op de training een beker uitgereikt, omdat de supporters mij tot speler van het jaar hadden gekozen. Prachtig. Voor die mensen geef ik Feyenoord nog niet op,'' zei Kuijt na de tiende nederlaag van dit seizoen.

In Eindhoven, waar Feyenoord met 4-2 opnieuw hard onderuit ging, kon de Katwijker zijn ergernissen andermaal niet verbloemen. Kuijt had recht van spreken, want hij stak met kop en schouders boven de rest van de Feyenoorders uit. In z'n eentje zette hij een topprestatie neer, maar het elftal kon hem nauwelijks volgen.

Was hij wielrenner geweest, dan had Kuijt zondagmiddag op weg naar de top van de Alpe d'Huez zijn eigen ploeg al bij het eerste colletje gelost en zou hij onderweg de concurrentie aan flarden hebben gereden. Kuijt is echter profvoetballer en blijft afhankelijk van het team. Maar trainer Ruud Gullit was de individuele prestatie van zijn spits niet ontgaan. ,,Kuijt was het toonbeeld van inzet, het voorbeeld voor alle anderen,'' sprak Gullit met bewondering.

Het huidige Feyenoord parasiteert op de kwaliteiten van Kuijt en daarom is het maar goed dat de spits zondag na de laatste wedstrijd tegen ADO Den Haag uit zijn lijden wordt verlost. Dirk Kuijt pakt dan zijn voetbalschoenen en meldt zich zo snel als hij kan in zijn achtertuin bij de selectie van het Nederlands elftal, waar hij wél wordt gestimuleerd door het spel van andere spelers.

Want met een groot deel van de Feyenoord-selectie is de aanvaller klaar. De zwakke schakels remmen hem in zijn ontwikkeling en leggen de club beperkingen op bij alle pogingen om weer aansluiting te vinden bij Psv en ajax.

Kuijt: ,,Ik heb na Heerenveen aangegeven wat er moet gebeuren. Zo kunnen we niet verder. Na die wedstrijd heb ik een paar weken met knallende koppijn rondgelopen. Ik heb heel veel nagedacht en heb het nu voor mijzelf afgesloten. Ik ga straks lekker naar het Nederlands elftal, maar ik realiseer me dat er bij Feyenoord nog veel moet veranderen.''

En anders is hij weg? Kuijt: ,,Ik geef de club niet zomaar op. Maar alleen vanwege de fans, hè. Ik maak me gewoon zorgen. Ook omdat ik me afvraag of nieuwe spelers hier nog wel willen spelen. Ik wil zo verschrikkelijk graag kampioen worden. Ik heb eerder aangegeven dat er een schoonmaak moet plaats hebben. Voor een aantal mensen is geen plek meer. Alleen moet je dan wel kwaliteit kunnen aantrekken.''

Kuijt vindt de aanstaande komst van Wim Jansen een versterking voor de hele club. ,,Op elk gebied moet het bij Feyenoord verbeteren. Het gaat niet alleen om de spelersgroep. Het probleem zit in de structuur van de club. Echt, daar zit het hele probleem! En ik doel daarbij ook niet op Wotte. Als ik dit aansnij, betekent het niet dat hij er een rotzooi van heeft gemaakt. Binnen heel Feyenoord hebben mensen tekortkomingen. Als je die kunt versterken, is dat alleen maar goed. En dus is de komst van Wim Jansen een verbetering voor heel Feyenoord.''

Bron: FR-Fans.nl
pi_27102082
Kuijt zou gek zijn, maar voor jullie is het alleen maar mooi!
That's all folks!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:35:13 #8
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27102349
Wat is het ook een topgozer!

Dirkie Kuyt ole ole. .
The Most Incredible, Baby
pi_27102464
Wat is ie toch stom.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:55:11 #10
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27103092
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:38 schreef cultheld het volgende:
Wat is ie toch stom.
Wat ben jij toch debiel.
A.M.A.B
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:01:08 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27103313
3-2 was het vanavond he?
speciaal voor Luni
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:02:18 #12
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27103353
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
3-2 was het vanavond he?
speciaal voor Luni
A.M.A.B
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:03:29 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27103395
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:02 schreef Cart_man het volgende:

Laat je maat dan even wegblijven met zijn verzinseltjes uit het Ajax-topic?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27103397
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:55 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat ben jij toch debiel.
Aldus de wereldkampioen "under cover" baksteen-werpen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27104459
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Laat je maat dan even wegblijven met zijn verzinseltjes uit het Ajax-topic?
Gelukkig reageren alle neuzen hier met waarheid.... (verkapte tvp)
pi_27104491
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Aldus de wereldkampioen "under cover" baksteen-werpen.
Zo! daar heeft ie niet van terug

Waarom zou Snoyl wegmogen? Wie bepaalt dat? Zijn die gasten zelf wel eens bij FCDB-Feyenoord geweest?
pi_27104622
quote:
En anders is hij weg? Kuijt: ,,Ik geef de club niet zomaar op. Maar alleen vanwege de fans, hè. Ik maak me gewoon zorgen. Ook omdat ik me afvraag of nieuwe spelers hier nog wel willen spelen. Ik wil zo verschrikkelijk graag kampioen worden. Ik heb eerder aangegeven dat er een schoonmaak moet plaats hebben. Voor een aantal mensen is geen plek meer. Alleen moet je dan wel kwaliteit kunnen aantrekken.''

Kuijt vindt de aanstaande komst van Wim Jansen een versterking voor de hele club. ,,Op elk gebied moet het bij Feyenoord verbeteren. Het gaat niet alleen om de spelersgroep. Het probleem zit in de structuur van de club. Echt, daar zit het hele probleem! En ik doel daarbij ook niet op Wotte. Als ik dit aansnij, betekent het niet dat hij er een rotzooi van heeft gemaakt. Binnen heel Feyenoord hebben mensen tekortkomingen. Als je die kunt versterken, is dat alleen maar goed. En dus is de komst van Wim Jansen een verbetering voor heel Feyenoord.''
benieuwd of hier nog een reactie op komt, vuile was hou je binnen blabla. Lijkt me niet verstandig voor Gullit/Wotte/Jorien om nu kritiek te gaan leveren op Kuijt
  woensdag 18 mei 2005 @ 01:20:58 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27105011
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:57 schreef Erasmusch het volgende:

benieuwd of hier nog een reactie op komt, vuile was hou je binnen blabla. Lijkt me niet verstandig voor Gullit/Wotte/Jorien om nu kritiek te gaan leveren op Kuijt
En ik had, terwijl Kuijt heel misschien wel gelijk had met zijn opmerking, een plaatsvervangend gevoel van schaamte toen ik het las en dacht: Dirkie je bent bezig nu al afscheid te nemen en speelt in op een breuk, want een echt sterk bestuur of technische leiding pikt zo'n opmerking niet van een speler.
Poef.....gone! ©golfer
pi_27105266
Ach, als er was gewonnen ipv verloren, dan had je dit nooit gehoord.
Alles van de club naar 'beneden schrijven' is ook overdreven.

Neemt niet weg dat er iets moet veranderen. Wedstrijden win je op het veld (oa door instelling), heeft verder weinig met de structuur van de club te maken.
pi_27108735
Zoals Maarten Wijffels in het AD al zegt: óf Gullit betere spelers geven, of een nieuwe trainer die je spelers beter maakt en een collectief smeed.
pi_27109066
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:

[..]

En ik had, terwijl Kuijt heel misschien wel gelijk had met zijn opmerking, een plaatsvervangend gevoel van schaamte toen ik het las en dacht: Dirkie je bent bezig nu al afscheid te nemen en speelt in op een breuk, want een echt sterk bestuur of technische leiding pikt zo'n opmerking niet van een speler.
Hoezo 'heel misschien gelijk'? Als ie weg had gewild had ie ook niet 2 mnd geleden bijgetekend. Beetje druk opvoeren is niks mis mee.
  Moderator woensdag 18 mei 2005 @ 10:32:33 #22
42184 crew  DaMart
pi_27109455
quote:
18-05-2005: 'Liverpool stuurt aan op ruil Kuijt - Dudek'
[Bron: FR-Fans.nl]

De Engelse krant The Guardian meldt dat Liverpool zich bij Feyenoord heeft gemeld voor Dirk Kuijt. Eerder klopten de Engelsen ook al aan, maar toen schrok de club van de gevraagde transfersom. Nu lijkt de finalist van de Champions League alles op alles te zetten om de Katwijker naar Anfield Road te halen. De krant meldt ook dat de transfer afhangt van het feit of Jurek Dudek een terugkeer naar de De Kuip ziet zitten. De Poolse doelman zou ook in de deal worden beklonken.
De beste spits ruilen voor de 80e doelman in de selectie? Lijkt me nou niet echt handig, al zou ik wel liever Dudek dan Babos zien keepen.
pi_27109475
quote:
18-05-2005: 'Liverpool stuurt aan op ruil Kuijt - Dudek'
[Bron: FR-Fans.nl]

De Engelse krant The Guardian meldt dat Liverpool zich bij Feyenoord heeft gemeld voor Dirk Kuijt. Eerder klopten de Engelsen ook al aan, maar toen schrok de club van de gevraagde transfersom. Nu lijkt de finalist van de Champions League alles op alles te zetten om de Katwijker naar Anfield Road te halen. De krant meldt ook dat de transfer afhangt van het feit of Jurek Dudek een terugkeer naar de De Kuip ziet zitten. De Poolse doelman zou ook in de deal worden beklonken.
precies wat we nodig hebben

in de Volkskrant gister: Wie kocht de Sherif?
pi_27109826
Darkraver .
slettebak [@] gmail.com
pi_27111067
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt. Niemand is groter dan de club, ook Kuijt niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')