Tot nu toe : Babos, Lurling (is al weg), Lazovic, Paauwe en Basto.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie hebben er nou te horen gekregen dat ze wat anders moeten zoeken?.
Nee, ik reageerde op de laatste post van het vorige topic.quote:
Lodewijks.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Babos? Wie gaat hem opvolgen dan?
Magrão toch ook?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Tot nu toe : Babos, Lurling (is al weg), Lazovic, Paauwe en Basto.
Lodewijks en Aerts.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Babos? Wie gaat hem opvolgen dan?
quote:Talent Salomon Kalou krijgt Johan Cruijff-prijs
1/6/2005 14:03
Feyenoorder Salomon Kalou is door een vakjury uitgeroepen tot Talent van het Jaar. De Ivoriaan volgt daarmee Wesley Sneijder op, die in 2004 werd uitgeroepen tot grootste talent.
De uitverkiezing gaat gepaard met de Johan Cruijff-prijs, en houdt onder meer in dat de winnaar een Cruyff Court mag schenken aan een door hem gewenste locatie. Sneijder doneerde het trapveld aan Utrecht, Arjen Robben (de winnaar van 2003) aan Bedum.
De Johan Cruijff-prijs voor het Talent van het Jaar wordt ieder jaar uitgereikt door een vakjury. Dit jaar bestond die uit John van 't Schip, Foeke Booy, Willy Dullens, Ruud Gullit, Guus Hiddink, Wim Jansen, Marco van Basten, Wim Jonk, Ronald Koeman, Johan Neeskens en Erwin Koeman.
quote:'Leverkusen informeert naar Patrick Paauwe'
1/6/2005 11:03
Patrick Paauwe staat er in Duitsland goed op. Bayer Leverkusen is volgende club die interesse heeft in de Feyenoorder.
Ondanks een doorlopend contract ligt de toekomst van Paauwe niet bij Feyenoord. De linkspoot heeft zijn zinnen gezet op een vertrek uit Rotterdam. Naast interesse uit Portugal mag hij zich verheugen op belangstelling uit Duitsland.
Arminia Bielefeld en 1. FC Köln hebben al langer een oogje laten vallen op Paauwe. Maar nu heeft volgens het AD ook Bayer Leverkusen de Feyenoorder in de peiling. De nummer zes van Duitsland heeft bij de Rotterdamse club geïnformeerd naar de overbodige verdediger, die zelf nog geen besluit heeft genomen over waar zijn toekomst ligt.
Lodewijks is al 38 geloof ik ja. Maar ik kan me niet herinneren dat hij Feyenoord heeft teleurgesteld, dus voorlopig een prima keus. Maar het is natuurlijk wel zaak om ook een goede opvolger klaar te hebben staan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lodewijks is ondertussen 89 of heb ik het mis?Was een goede keeper, maar moet je niet wat anders zoeken? En Aerts zie ik ook niet uitgroeien tot een topkeeper.
Tip: bij Willem II hebben ze een keeper die het erg goed doet en die gratis weg kan als ie dat wil...
Lodewijks doet het nog prima hoor. Echt niet minder dan een Stekelenburg of Timmer ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lodewijks is ondertussen 89 of heb ik het mis?Was een goede keeper, maar moet je niet wat anders zoeken? En Aerts zie ik ook niet uitgroeien tot een topkeeper.
Tip: bij Willem II hebben ze een keeper die het erg goed doet en die gratis weg kan als ie dat wil...
UEFA cup vergeten?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:05 schreef StarGazer het volgende:
Maar het is toch al jaren één en al puinhoop daar bij jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |