Ja, op Eurosport.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:10 schreef Inquistor87 het volgende:
Leuke tegenstanders, wordt het uitgezonden?
De Alpen Cup wedstrijden zeker weten, op Eurosport.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:10 vroeg Inquistor87 het volgende:
Leuke tegenstanders, wordt het uitgezonden?
RTL5 heeft de rechten dacht ik niet meer? Ze zenden iig de Premier League niet meer uitquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:12 schreef RedGuy het volgende:
[..]
De Alpen Cup wedstrijden zeker weten, op Eurosport.
Misschien dat RTL5 de wedstrijden in Newcastle en Sevilla wel uitzendt, vorig seizoen zonden ze ook twee wedstrijden in de voorbereiding uit.
Lazovic bedoel je? Die noem ik nog geen misser hoor. Was gisteren de beste speler aan Feyenoords kant, las ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
De duurste aankoop van de laatste jaren is vooralsnog een misser, Ruud.
SVV/SMC heet die clubquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
SVSSMC wordt getraind door de Wolf.
Lazovic speelde maar 1 helft. Kuijt was MotM.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:15 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Lazovic bedoel je? Die noem ik nog geen misser hoor. Was gisteren de beste speler aan Feyenoords kant, las ik.
Met 1 helft spelen kun je ook de beste speler zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Lazovic speelde maar 1 helft. Kuijt was MotM.
Hij krijgt komend seizoen de kans om dit alsnog te worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Ik nam hem over uit de OP, Mindlight.
Lazovic is vooralsnog geen ster gebleken.
Ohh ok dan is die nu waarschijnlijk ge-edit, want er staat nu wel de goede naamquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Ik nam hem over uit de OP, Mindlight.
Lazovic is vooralsnog geen ster gebleken.
Kezman in zijn eerste seizoen? Nog niet zo goed als nu, maar toch al een van de betere spelers in de HCE (of hoe ie toen ook heettequote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:22 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hij krijgt komend seizoen de kans om dit alsnog te worden..
Zeg eens eerlijk : wat vond je van Kezman in z'n 1e seizoen bij PSV?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:24 schreef methodmich het volgende:
Kezman werd topscorer van Nederland in zijn eerste jaar, Ruud.
Lazovic 15 duels ofzo, 8 goals ofzo?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:28 schreef methodmich het volgende:
Hij was wel iets ouder natuurlijk. 21. Speelde 33 duels toen, 24 goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |