Yakubu is wel goed alleen is hij denk ik wat prijzig voor Feyenoord.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef johannes1986 het volgende:
Mijn kop...van het lachen, als ze Bosvelt wérkelijk terughalen![]()
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..waarom haalt Feyenoord niet gewoon lekker Yakubu, of proberen ze het met die Ghali..die was toch zo goed?
Oh ja, Bosvelt staat voor niks elke wedstrijd bij Man City en speelt ze vaak ook nog eens uitquote:Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef johannes1986 het volgende:
Mijn kop...van het lachen, als ze Bosvelt wérkelijk terughalen![]()
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..
Waarom denk je dat ik dat t opic opendequote:Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef Chadi het volgende:
Vertrek van Gullit is dat wel financieel haalbaar voor Feyenoord?
Alsof Man City het walhalla isquote:Op donderdag 21 april 2005 13:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh ja, Bosvelt staat voor niks elke wedstrijd bij Man City en speelt ze vaak ook nog eens uit![]()
Wat betreft techniek heb je gelijk, maar daar zijn andere spelers voor.
Man City speelt in de Premier League en dat is inderdaad het Walhalla voor profvoetballersquote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof Man City het walhalla is
Dat is ook een beetje het probleem met de verdediging; de eerste vier zijn niet eens slecht, maar wat daarachter zit komt erg veel te kort.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef Chadi het volgende:
Bosvelt is werken werken werken. Maar ja je moet ook wat achter d ehand hebben voor na Bosvelt en daar schort het Feyenoord structureel aan.
Daar waren we al achter jaquote:Op donderdag 21 april 2005 13:47 schreef Lionheaad het volgende:
Feyenoord mist een leider op het middenveld.
In het asiel hoop ik toch zeker. Die keffende Jack Russel.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef PJORourke het volgende:
Waar is wereldverdediger Mtiliga eik gebleven?
Je weet toch hoe het gaat met fnoorders, zodra het slecht gaat zijn ze nergens meer te bekennen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef rotskibo het volgende:
Die joden hebben het er volgensmij drukker mee dan wij, of lijkt dat nou maar zo ?
Op internetquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/691969/1/50#26403025]donderdag 21 april 2005 14:05
Je weet toch hoe het gaat met fnoorders, zodra het slecht gaat zijn ze nergens meer te bekennen.
Poehee, kolkende menigte inderdaad in de verlenging.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef rotskibo het volgende:
Gister stond iedereen als 1 man achter Feyenoord terwijl het kut loopt, dus nergens te bekennen![]()
De helft was al naar huisquote:Op donderdag 21 april 2005 14:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Poehee, kolkende menigte inderdaad in de verlenging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |