Dat is wel heel erg. Als er een wesp is ren ik gewoon weg, en ik kom wel weer terug als het signaal komt dat hij naar buiten is gewerkt.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hier blijkt dan echter de dominantie van de vrouw. Wanneer ik probeer op zachtaardige wijze een wesp naar buiten te werken, blijft mijn vriendin net zo lang op de trap staan schreeuwen tot ik uiteindelijk uit frustratie met een doodsklap een einde maak aan zijn/haar wereldlijk bestaan, terwijl ik me er met de nodige zelfbeheersing van weet te weerhouden mij op eenzelfde wijze vervolgens tegen mijn vriendin te keren. Zo ben ik dan ook weer..
Ze kan toch ook gewoon even naar buiten gaan totdat dat beest weg is?quote:Hier blijkt dan echter de dominantie van de vrouw. Wanneer ik probeer op zachtaardige wijze een wesp naar buiten te werken, blijft mijn vriendin net zo lang op de trap staan schreeuwen tot ik uiteindelijk uit frustratie met een doodsklap een einde maak aan zijn/haar wereldlijk bestaan, terwijl ik me er met de nodige zelfbeheersing van weet te weerhouden mij op eenzelfde wijze vervolgens tegen mijn vriendin te keren. Zo ben ik dan ook weer.
Goed idee.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien moet je ff link in oude topic zetten zodat nieuwelingen dit vinden.
Spinnenwebben vind ik vies, maar spinnen heb ik geen enkel probleem mee.:)quote:Op zondag 5 juni 2005 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Insecten hoeven ook niet dood. Geen enkel dier hoeft dood wat mij betreft, alleen die nare grote vieze enge spinnen![]()
Ik ben niet snel tevreden, denk ik. Misschien ben ik wel veeleisend en wil ik veel. Ik ben echter niet te beroerd te werken voor wat ik wil en verlang niet van een ander dat ie dat voor me doet.quote:Ik ben zelf op zich redelijk snel tevreden, dus dat zou bij mij niet zo'n heel erg groot probleem zijn.
De wesp die in mijn blouse vloog dacht daar toch echt anders over.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze kan toch ook gewoon even naar buiten gaan totdat dat beest weg is?En wespen doen niks, tenzij je je enorm aanstelt en naar ze gaat meppen...
Dat laatste geldt voor mij net zo goed, wat dat betreft acht ik me wel verantwoordelijk voor mezelf. Ik denk echter ook dat een gedeeld huishouden niet echt iets voor mij is.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:21 schreef miss_sly het volgende:
Alicey zei:
[..]
Ik ben niet snel tevreden, denk ik. Misschien ben ik wel veeleisend en wil ik veel. Ik ben echter niet te beroerd te werken voor wat ik wil en verlang niet van een ander dat ie dat voor me doet.
Het is maar goed dat deze link in het oude topic te vinden was, anders had ik deze nooit kunnen vinden.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:21 schreef Alicey het volgende:
-WFL-LFC#109] Feminisme is uit
Daar gaan we weer verder.
Als jij daarna de troep opruimt.quote:
Ik heb toch ook wel eens een wespensteek gehad terwijl ik echt niets deed tegen de bewuste wespquote:Op zondag 5 juni 2005 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
De wesp die in mijn blouse vloog dacht daar toch echt anders over.
Ja, dat is ook een stress-situatie voor zo'n beest. Maar normaal, als een wesp om je heen vliegt, moet je gewoon stil blijven zitten, dan gaat 'ie gewoon weg.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:21 schreef Alicey het volgende:
Ik ben daar toch niet zo zeker van. Ik maak toch echt dat ik wegkom bij een wesp of een UFO.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een stress-situatie voor zo'n beest. Maar normaal, als een wesp om je heen vliegt, moet je gewoon stil blijven zitten, dan gaat 'ie gewoon weg.
Olifanten steken niet.quote:Vrouwen.Voor een olifant zijn ze niet bang, maar als er iets van twee centimeter aankomt...
![]()
Dat zou je denken. De praktijk wijst echter uit dat deze vlieger niet opgaat.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze kan toch ook gewoon even naar buiten gaan totdat dat beest weg is?En wespen doen niks, tenzij je je enorm aanstelt en naar ze gaat meppen...
Een LAT heeft zeker wl zijn voordelen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste geldt voor mij net zo goed, wat dat betreft acht ik me wel verantwoordelijk voor mezelf. Ik denk echter ook dat een gedeeld huishouden niet echt iets voor mij is.
Weet je het volgende deel wel te vinden nu als het komt denk je?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is maar goed dat deze link in het oude topic te vinden was, anders had ik deze nooit kunnen vinden.
Bedankt.
Of hij gaat op je lip zitten omdat je net een glaasje ranja gedronken hebt.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een stress-situatie voor zo'n beest. Maar normaal, als een wesp om je heen vliegt, moet je gewoon stil blijven zitten, dan gaat 'ie gewoon weg.
Wespen die in bloesen van vrouwen vliegen wil ik met alle liefde verwijderenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel te maken met de juiste partner vinden en dat zeker weten.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een LAT heeft zeker wl zijn voordelen.
Ik heb 3 jaar een lat-relatie gehad met mijn vriend, maar eerlijk gezegd was ik toen toch wel blij dat we daar vanaf waren en samen gingen wonen
quote:
Succes!quote:Maar dat terzijde, het regent niet meer dus ga ik op de fiets de overgebleven elementen trotseren.
Mjah, het is alleen jammer dat ik waarschijnlijk doodgestoken ben in de tijd die jij nodig hebt om in Rotterdam te komen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Wespen die in bloesen van vrouwen vliegen wil ik met alle liefde verwijderen
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Wespen die in bloesen van vrouwen vliegen wil ik met alle liefde verwijderen
Zelfs dan vertrekt hij weer nadat hij je lippen heeft afgelikt.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef kLowJow het volgende:
Of hij gaat op je lip zitten omdat je net een glaasje ranja gedronken hebt.
Je buurman wil het ook met alle liefde doenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, het is alleen jammer dat ik waarschijnlijk doodgestoken ben in de tijd die jij nodig hebt om in Rotterdam te komen.
Mijn ervaringen met wespen zijn toch echt anders.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zelfs dan vertrekt hij weer nadat hij je lippen heeft afgelikt.![]()
Ik zal het eens aan mijn Turkse buurman vragen mocht ik weer eens een wesp in mijn kleding hebben.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Je buurman wil het ook met alle liefde doen
Volgensmij hebben dieren wat tedgen jouquote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met wespen zijn toch echt anders.
Jij trekt de verkeerde wespen aan.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Alicey het volgende:
Mijn ervaringen met wespen zijn toch echt anders.
Ook wel denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel te maken met de juiste partner vinden en dat zeker weten.
Kennissen van ons hadden elk een eigen huis in dezelfde straat. Sommige mensen vinden samenwonen gewoon écht niet prettig en dan is het economische plaatje niet zo interessant denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:29 schreef miss_sly het volgende:
Misschien scheelt het ook wel als je partner wel bij je in de buurt woont en je gemakkelijk bij elkaar kunt komen wanneer je daar zin in hebt. Maar dan nog is het economisch interessanter om samen te wonen
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan mijn Turkse buurman vragen mocht ik weer eens een wesp in mijn kleding hebben.
Er zit best wel wat in. Op een warme dag moet ik vaak letterlijk honderden vliegen en muggen van mijn kleding en gezicht afhalen als ik door de natuur fiets. Wespen hebben het altijd op mij gemunt, en gaan als er meerdere mensen aanwezig zijn juist achter mij aan (Hetgeen hilarisch schijnt te zijn voor die mensenquote:
Nee, mensen kunnen hun eigen prioriteiten stellen en een interessant economisch plaatje hoeft beslist geen doorslaggevend argument te zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kennissen van ons hadden elk een eigen huis in dezelfde straat. Sommige mensen vinden samenwonen gewoon écht niet prettig en dan is het economische plaatje niet zo interessant denk ik.
Misschien lezen al die dieren de LFC ook en denken ze dat jij dat fijn vindtquote:Op zondag 5 juni 2005 12:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zit best wel wat in. Op een warme dag moet ik vaak letterlijk honderden vliegen en muggen van mijn kleding en gezicht afhalen als ik door de natuur fiets. Wespen hebben het altijd op mij gemunt, en gaan als er meerdere mensen aanwezig zijn juist achter mij aan (Hetgeen hilarisch schijnt te zijn voor die mensen), honden doen altijd gek tegen me. Of ze blaffen, grommen en zijn bang voor me, of ze proberen me meteen te verkrachten
, sommige katten zijn niet van mijn schoot af te slaan..
Mjah.
Economisch is het interessant, alleen verlies je bepaalde vrijheden.. Ikzelf neig toch meer naar algehele vrijheid dan alleen financiele vrijheid.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook wel denk ik.
Ik vond het lange tijd wel lekker, lekker tijd voor mezelf, hij ook, en het samen zijn is dan ook erg fijn omdat je elkaar niet constant ziet. Het is echter ook wel eens erg naar op momenten dat je juist erg graag even bij elkaar wilt zijn, en het gaat niet.
Misschien scheelt het ook wel als je partner wel bij je in de buurt woont en je gemakkelijk bij elkaar kunt komen wanneer je daar zin in hebt. Maar dan nog is het economisch interessanter om samen te wonen
Kan ik me best wat bij voorstellenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kennissen van ons hadden elk een eigen huis in dezelfde straat. Sommige mensen vinden samenwonen gewoon écht niet prettig en dan is het economische plaatje niet zo interessant denk ik.
Wat versta je onder algehele vrijheid?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Economisch is het interessant, alleen verlies je bepaalde vrijheden.. Ikzelf neig toch meer naar algehele vrijheid dan alleen financiele vrijheid.
Oh, mijn Turkse buurman vindt me wel aardig geloof ik. Ik vind hem ook best een leuke man.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw kan ik trouwens amper uitstaan. Dus ik ben nou niet echt bereid om een wesp uit haar kleding te halen![]()
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien lezen al die dieren de LFC ook en denken ze dat jij dat fijn vindt![]()
Mijn buurvrouw is dominant, om even op de lijn van het topic terug te komen. Heel erg dominant. Onuitstaanbaar zelfs, imoquote:Op zondag 5 juni 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, mijn Turkse buurman vindt me wel aardig geloof ik. Ik vind hem ook best een leuke man.
o.a. alleen kunnen zijn in je eigen omgeving, en iets doen en laten wanneer je dat zelf wilt.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat versta je onder algehele vrijheid?
Dominante vrouwen zijn vaak onuitstaanbaar ja. Professioneel gezien leveren ze echter wel vaak goed werk.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is dominant, om even op de lijn van het topic terug te komen. Heel erg dominant. Onuitstaanbaar zelfs, imo![]()
Het is inderdaad niet goed als dat een doorslaggevend argument was.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt me trouwens best lekker, een dubbel inkomen. Maar het zou voor mij geen doorslaggevend argument zijn om te gaan samenwonen. Er zou ook iets mis zijn als dat wel zo was denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |