Toppie, thanksquote:Wat mij betreft wel hoor...als je het maar duidelijk in de titel zet.![]()
Donequote:Op donderdag 3 februari 2005 15:19 schreef rubbereend het volgende:
het vriendelijke verzoek of de titel even aangepast zou kunnen worden: Slam!FM in iets van "SLAM FM (tot voorkort ID&T Radio)"
Klopt, maar het ligt wel zo dicht bij elkaar dat ik het eigenlijk hetzelfde onderwerp vind. Anders kun je voor elke uitzondering wel een nieuw topic maken en dat komt de overzichtelijkheid ook niet ten goede.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:15 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
wat vind je de mooiste nederlandse film
Je verwijst naar een topic over Nederlandstalige films. Een Nederlandse film is niet per definitie Nederlandstalig, hoor.
Bedankt. De links zijn in elk geval in FTR verwijderdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 05:14 schreef Libris het volgende:
Zoek even op user mozo, spamt een of andere filmsite
Donequote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:06 schreef victorinox het volgende:
Kan een modje de titel aanpassen van dit topic:
PREMONITION (Yogen) Japanse horror
Het is Premonition
In dit topic staat waarschijnlijk nuttige informatie en kun je je vraag ook het best kwijtquote:Op zondag 20 maart 2005 12:20 schreef Jane het volgende:
Is er een speciaal topic waar ik mijn vragen het beste kwijt kan?
Ik denk dat je in het verkeerde topic hebt gelezen...deze is voor de Nederlandse kijkers: "Joey": De Nederlandse Uitzendingenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:01 schreef rena het volgende:
Er staan heel veel spoilers in het Joey-topic, over het seizoen wat in Amerika loopt geloof ik, zouden jullie ze even tussen spoilertags willen zetten? Want ik heb ze nu dus al per ongeluk gelezen![]()
Oepsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic hebt gelezen...deze is voor de Nederlandse kijkers: "Joey": De Nederlandse Uitzendingen
Dan mag je voor mij het WORST CASE SCENARIO topic opzoeken o gij knappe heer modquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:36 schreef Mike het volgende:
Extra knap dan dat de mods wel alles vinden he?
Had je ze niet wat manieren bij kunnen brengen?quote:Op maandag 4 april 2005 17:11 schreef mamamiep het volgende:
Sorry. Ik geef de schuld aan de bloody English people.
Mweh.quote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hallo.
[Tournament] Filmpersonagetoernooi: Derde Ronde
Dit topic lijkt stuk. Schuld van Califo. Schijnt.
Donequote:Op woensdag 13 april 2005 13:54 schreef outtayourleague het volgende:
Mod? Kan de titel van het filmpersonagetoernooi wer aangpast worden? we zijn alweer in de vijfde ronde aanbeland... Thanx![]()
Die heb ik inderdaad verwijderd. Het is offtopic, lokt warezrequests uit en is voor helemaal niemand interessant.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef tonks het volgende:
iets dat ik met zoveel kb/s aan het downloaden was en dat ik al op 0.9% was
Okee, had je het dan niet kunnen editten nu dacht ik de hele ochtend dat me internet stuk wasquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:12 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad verwijderd. Het is offtopic, lokt warezrequests uit en is voor helemaal niemand interessant.
Had ik ook kunnen doen inderdaad. Ik had alleen vanochtend niet zo veel tijd en verwijderen gaat sneller dan editten, vandaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee, had je het dan niet kunnen editten nu dacht ik de hele ochtend dat me internet stuk was
No problem.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:15 schreef J_CDA het volgende:
Kan iemand de topictitel van dit topic DVD World war II the complete history veranderen in WorldBedankt!
Die post wordt dan ook verwijderd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:58 schreef Aurelium het volgende:
Ik snap dat jullie warez proberen te mijden, maar je kunt ook te ver gaan. 90% van de mensen in dat topic haalt die eps van het internet, dus om dat zo hardnekkig te ontkennen vind ik waanzin.
Bovendien, wat maakt het uit om te melden dat de aflevering uitgesteld is tot volgende week vanwege die toespraak van Bush. Nu is het waarschijnlijk wachten op de volgende die komt vragen waarom ie zn vertrouwde hdtv ripje niet kan vinden.
Donequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:58 schreef outtayourleague het volgende:
Hallo mods! dit wordt letterlijk de laatste keer: de finale van het filmpersonagetoernooi is begonnen, zouden jullie nog 1 keer de topictitel aan kunnen passen? Thanx, ook voor alle keren daarvoor!![]()
Gij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:04 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat het het snelste werkt als je niet op elke post van 'm reageert.
Kan je de posts van laffer weghalen in het topic Barend en van Dorp & Jan Mulder?quote:
Wij kunnen ze toch vinden? Wij hebben echt niet meer zoekmogelijkheden dan jullie...quote:Op zondag 8 mei 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Mike waarom een verwijzing naar een topic dat niemand kan vinden ?
Ik geloof er niets vanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Mike het volgende:
Precies wat Gorro zegt dus. Wij vinden elk topic, dus dan moeten anderen dat ook kunnen. Gewoon zorgen dat de topiclijst lang genoeg is en dan CTRL-F gebruiken.
O gaat heen, gij ongelovige Belg.quote:
Mijn heldquote:
Ik heb er al meer mensen over gehoord.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:06 schreef mrkanarie het volgende:
iedere keer als ik het 'STARWARS Episode. III Revenge of the Sith' topic wil openen loopt mijn browser vast, FF én IE. hebben hier meer mensen last van?
Donequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:06 schreef Sloggi het volgende:
Kan iemand er even 'Deel 2' achter zetten?
Hmmm, ik zou toch zweren dat ik hem veranderd had. Laatst al een keer eerder voorgekomenquote:
lolquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:46 schreef pekel het volgende:
Meneer Dr.Dentz jankt nogal in Kopspijkers #14 - Het niveau daalt met de aflevering .
Kan iemand hem stil krijgen?
quote:
Verrek. Ik moest nog 3 keer lezen voor ik hem zagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:48 schreef victorinox het volgende:
Ik heb er telkens overheen gelezen, maar nu heb ik hem toch gezien. (die typefout in de titel)
What the bleep do we know
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:02 schreef Cheiron het volgende:
Ja verdorie Gorro, ben ik 10 minuten aan het zoeken naar het oude Napoleon Dynamite topic...
Ik was 2 dagen niet on line om het warm te houden.quote:
Een historisch moment.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
I'll shut my mouth.
Blijkbaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:46 schreef victorinox het volgende:
Ben ik de enige met een werkende search?
The Brothers Grimm : Geregisseerd door Terry Gilliam
Ik ben zelf niet verder dan een jaar terug gaan zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:46 schreef victorinox het volgende:
Ben ik de enige met een werkende search?
The Brothers Grimm : Geregisseerd door Terry Gilliam
Ik heb er zelf in gepost.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:02 schreef Mike het volgende:
Nee, dat klopt niet: Un long dimanche de fiançailles
Had ik al gedaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Charmian het volgende:
Kan iemand er ff een spoiler ingooien in ANTM, zo'n bijdehand die roept wie er gaat winnen.
America's Next Top Model #4
Er liep er al een...waar je zelf trouwens ook nog in gepost hebt.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:13 schreef tong80 het volgende:
Kan hier iemand centraal Christine van der Horst de nachtsuite van maken ?
Hij heeft geen horloge om.
Natuurlijk is die er wel: Friendstopic # 11 A: Centraal Friendstopic zonder spoilersquote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Agiath het volgende:
Is er nog geen Friends topic?op zo'n forum als dit had ik dat wel verwacht...zoek functie levert ook niet veel op....
Wel een beetje dood daaro, tijd voor een schopjequote:Op zondag 10 juli 2005 23:22 schreef Gorro het volgende:
[..]
Natuurlijk is die er wel: Friendstopic # 11 A: Centraal Friendstopic zonder spoilers
Het 11e deel al weer
Dat werkt op de volgende manier:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:06 schreef edje34 het volgende:
Het lukt mij niet om een spoiler te maken kan iemand mij helpen??
1 2 3 | [spoiler] dit mag niemand weten die de film nog niet gezien heeft [/spoiler] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
Zie het al gebeurd automatisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:39 schreef edje34 het volgende:
hoe doe je dat vetgedrukte dan??
bedankt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:56 schreef victorinox het volgende:
Raad de film aan de hand van een screenshot, dl 16
Heb je wel goed gekeken? Dat andere topic had veeeel meer posts...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Het_Biertje het volgende:
Mike zou mijn American Dad Deel 1 topic weer open mogen?
American Dad, van de makers van Family Guy was zo dood als een pier en mijn topic had bovendien al meer posts in korte tijd dan dat topic in zijn totaal had
grmblquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken? Dat andere topic had veeeel meer posts...
Daarbij is het natuurlijk de bedoeling dat je het topic kickt zodat het weer gaat lopen.punica heeft er al in gereageerd, dus er zullen wel weer een aantal reacties bij gaan komen.
Donequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Mike of Gorro kan deze sticky gemaak worden?
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 11
Bijvoorbaat dank.
Nogmaals bedankt.quote:
Ja, als 't nu nog vrijwilligers waren...., maar ze worden verdomme dik betaald om te zitten wachten tot er iemand iets nodig heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:10 schreef sooty het volgende:
Wat een klote moderatie en moderators hier.
Felderhof in Kenia (afl. met Kuki Glammann)
Het is toch werkelijk tenenkrommend dat je met 200 mods op dit kutforum niemand bereid vindt om spontaan deze correctie te maken.
Glammann = Gallmann
Omdat je het zo lief vraagquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:10 schreef sooty het volgende:
Wat een klote moderatie en moderators hier.
Felderhof in Kenia (afl. met Kuki Gallmann)
Het is toch werkelijk tenenkrommend dat je met 200 mods op dit kutforum niemand bereid vindt om spontaan deze correctie te maken.
Glammann = Gallmann
Abracadabra simslabim, dat deed jij snel en razenslimquote:Op zondag 24 juli 2005 13:34 schreef Gorro het volgende:
Hocus pocus pilatus pas
Ik wou dat het OP-plaatje anders was.
et voila.
Ah, old school moderatingquote:Op zondag 24 juli 2005 13:51 schreef Mike het volgende:
Ik heb geen magie nodig en gebruik gewoon de edit-knop.
Nee, maar er is wel een Collateralquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:38 schreef mitt het volgende:
Ik zoek het topic over Collataral, of is die er niet ?
Die sympathieke TS'er mag wel wat gaan doen aan zijn OP in dat topic, want de plaatjes doen het nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een Collateral
Let ook op de sympathieke TS.
uiteraard.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een Collateral
Let ook op de sympathieke TS.
Dude, snelle reactie, schaduw je mij?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:54 schreef Mike het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel eens met FireFox.
Ik wis dan altijd even de cookies en buffer en dan doet 'ie het weer.
Jou niet in het bijzonder, maar wel dit topic.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:55 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dude, snelle reactie, schaduw je mij?
Had ik kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Jou niet in het bijzonder, maar wel dit topic.
constant F5-en zeker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Jou niet in het bijzonder, maar wel dit topic.
Ik kan 'm inderdaad gewoon bekijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef MeneerTim het volgende:
Hmm, cookies en cache deleten werkt niet. En als ik internet explorer gebruik heb ik hetzelfde probleem. Kan jij die pagina wel gewoon bekijken? Dan weet ik tenminste dat het aan mij ligt.
Beetje de AT in de gaten houden, he?quote:
Vroeger hadden we 2 topics voor Stargate SG-1. 1 topic waar in de TT spiolers in zaten en 1 zonder.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:39 schreef Mike het volgende:
Het ligt een beetje aan het topic. Als er in het topic gesproken wordt over de nieuwste afleveringen, dan is het niet raar als er geen spoiler-tags staan.
Als het bv gaat om afleveringen die in Nederland uitgezonden worden en iemand vertelt opeens wat er allemaal nog gaat gebeuren omdat 'ie de Amerikaanse afleveringen gezien heeft, dan moeten er wel spoiler-tags gebruikt worden.
Kan gebeuren, tis laat. Overigens van beide nog nooit gehoord, kan ook gebeuren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:37 schreef Tafkahs het volgende:
wederom een slechte moderatie... slordig
Die saaie, monotome, VPRO stem...
philip bloemendal werd natuurlijk bedoelt... de man van de eeuwige documentaires
De eerste was die van Dustin Hoffman, ik zou die ook graag in ere gesteld zien eigenlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:46 schreef Gorro het volgende:
[..]
Kan gebeuren, tis laat. Overigens van beide nog nooit gehoord, kan ook gebeuren.
Ik heb het erbij gezet voor jouw gemoedsrust...
Ik heb afgelopen zondag een aantal posts in de trant van: "kut, hij gaat maar met 7 kb/s" en "ik moet nog 3 uur wachten" verwijderd. Het voegt niets toe aan de discussie en lokt ook warezrequests uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:32 schreef __Saviour__ het volgende:
In Stargate SG-1 - Chevron 5 engaged! worden onnodig berichten verwijderd, die niets met warez/illegale bestanden te maken hebben
Yahoo werkt veel beter:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:27 schreef MeneerTim het volgende:
Zeg Mike. Als ik nou een topic zoek. Bijvoorbeeld van de Aviator. Ik klik op zoeken en kom bij google.fok.nl en typ "The Aviator" in. Dan krijg ik bij de results geen FTR topic van de Aviator. Die is er vast wel, maar hoe moet ik daar dan naar zoeken? Ik heb het idee dat hij de inhoud van de posts doorzoekt en niet de topictitels.
Of Altavista.quote:
Dat is wat ikzelf altijd doe: gewoon een lange lijst van topics maken en daar met CTRL-F in zoeken. Levert bijna altijd succes op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:52 schreef victorinox het volgende:
En als je je topic hier niet mee gevonden krijgt kun je ook CTRL-F doen in de topiclijst.
NSE hoort in FTR thuis volgens mij en de SHO-mods, dus deze topics zullen gemerged worden en hier een plaatsje vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
NSE - de Talpa variant van Boulevard. loopt beter.
NSE dicht?
Ik zou niet weten welke dicht zou kunnen, in principe heeft elk programma recht op een eigen topic. Het is logisch dat er nogal wat topics zijn bij de start van een nieuwe zender. Op een gegeven moment zal die hype wel afkoelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:10 schreef Toad het volgende:
Sowieso kunnen er een hoop Talpa topics dicht.
In principe kan:quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:52 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke dicht zou kunnen,
Zou op zich kunnen, maar het zijn toch twee verschillende discussie, hoewel er enige overlap is. Het topic staat mij totaal niet in de weg, dus ik zie geen reden om het te sluiten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:04 schreef Toad het volgende:
[..]
In principe kan:
Welk programma van Talpa gaat floppen?
best in:
Centraal Talpa Topic: Met Rolf Wouters!
OK, donequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef SlimShady het volgende:
modje,
gaarne de TT aanpassen van '24 (seizoen 4) op RTL 5'.
zoals bekend is er geen Yorin meer. en hoogstwaarschijnlijk wordt 24 (seizoen 4) op RTL5 uitgezonden.
Ik laat ze wel mergen. Net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:20 schreef victorinox het volgende:
Kan een moderator nog een extra "n" in deze titel gooien:
Eek the cat / Thuderlizards
Maar op slot gooien is ook een mogelijkheid:
Eek! the cat& the terrible thunder lizards,Pinky & The Brain
Om eerlijk te zijn vind ik ingrijpen niet nodig. Ik zie niets anders dan een inhoudelijke ontopic discussie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:38 schreef McCarthy het volgende:
Zou een mod op de een of andere manier in kunnen grijpen
het gaat nu idd we lekker, ik was echter even bang dat het gng ontsporen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Gorro het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik ingrijpen niet nodig. Ik zie niets anders dan een inhoudelijke ontopic discussie.
Ik kijk er nou al naar uit. Het is gewoon misselijkmakend weer eens een pagina te lezen waarop 'het' heeft gepost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef Mike het volgende:
Op Fok is dom en arrogant zijn niet direct een aanleiding tot een ban. Misschien maar goed ook, want anders zouden er weinig mensen meer kunnen posten.
Waar je wel geband voor kunt worden is het stelselmatig verpesten van topics...i-spy is dus wel hard op weg naar een ban...
Zit toch niet zo te janken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:50 schreef i-spy24 het volgende:
verder:
Ik blijf het een potje laf vinden dat je andere off-topic reacties van 'hare' en anti-christ' wel laat staan in deze thread en de mijne weghaald.
Kan me niet boeien of je een ban geeft maar ik wil het bij deze gezegd hebben omdat dat meten met 2 maten is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:50 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Mike':
Zoals ik al zei: Ik weet dat hij nog niet officieel in Europa/ Nederland uit is.
Ik heb vaak de eerste exemplaren binnen als hij in Europe/Nederland uitkomt dusss.... is het logisch dat ik achterdochtig ben als iemand ff claimt datie de film al binnen heeft.
Dan wil ik dus eigen foto's zien om het te geloven. Zo kan elke gek wel van alles roepen.
En dat is volgens mij niet waar de thread voor bedoelt is.
Roepen kan iedereen, maak het maar hard als het tegendeel is neergelegd.
als je het simpel zou vragen zouden mensen die misschien nog wel doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef i-spy24 het volgende:
Luister als ik simpel vraag of iemand zijn bewering kan onderschrijven met echte screencaps of zelfs geschoten foto's als de betreffende DVD
bestaat de wereld uit europa alleen? Ik dacht dat alleen de amerikanen dachten dat de wereld uit amerika bestond...quote:nog niet eens officieel uit is in Europa
quote:en ik bij mijn beweringen dat wel laat zien met eigen geschoten foto's en screencaps
wat een vriendelijke reactie weerquote:Hou dan je bek over wat je hebt.
reageer dan niet want je spreekt jezelf tegen.:{wquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:18 schreef 'Hare' het volgende:
Dat ik hier nog op inga zeg.![]()
Bewijs dan met je grote wafel dat wat ik heb nep is. Tussen nu en 5 minuten! Alles!, l-e-e-s goed:quote:
Iedereen hier post hier fijn zijn aangeschafte materiaal. Aangezien dat leuk is om te laten zien. En misschien doen anderen daar ook nog wat ideeen mee op. Niemand is hier erop uit te laten zien wat een prachtige films hij weer heeft gedownload, gebrand en weet ik veel wat al niet meer. We zouden het niet eens apprecieren. Verder 'kennen' we elkaar lang genoeg om te weten wie onzin lult en wie niet. En de enige die onzin lult ben jij.
quote:
Tegenwoordig is het zo dat er vliegtuigen bestaan, en vliegtuigen vliegen snel van Azie of Amerika naar Europa. Daardoor kunnen wij des te sneller genieten van de films waar wij van houden. En vaak zijn het nog betere uitgaves ook.
Zelfs al gaat ie op z'n knieen dan nog zou ik, en volgens mij niemand anders, het doen. Waarom in hemelsnaam? Er is totaal helemaal geen enkele rede om te veronderstellen dat mensen hier onofficiele releases posten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Eippie het volgende:
[..]
als je het simpel zou vragen zouden mensen die misschien nog wel doen
Weet ik, ging mij meer om het feit dat hij het simpel vragen noemt, terwijl normaal nederlands iets anders is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Zelfs al gaat ie op z'n knieen dan nog zou ik, en volgens mij niemand anders, het doen. Waarom in hemelsnaam? Er is totaal helemaal geen enkele rede om te veronderstellen dat mensen hier onofficiele releases posten.
Waar zegt AntiChrist dan dat het een r2 uitgave is dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef i-spy24 het volgende:
Ik had het over releases in Nederland/Europa!. niet in Timboektoe en als dat wel zo zijn dan zou ik heus wel weten dat het daar ook uit is. Dus zolang niemand mij datgeen kan laten zien wat ik vroeg t.a.v. die film Sin City zeg ik: Leugenaar!dat je het niet hebt!
precies. en daarbij: iedereen kan dus (zoals al inmiddels zo vaak opgemerkt) dvd`s uit buiten Europa halen!. Zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:42 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waar zegt AntiChrist dan dat het een r2 uitgave is dan?
Hallo.quote:
shipped 16-08 ?? en gisteren al binnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef AntiChrist het volgende:
@i-spy 24
[[url=http://img361.imageshack.us/img361/5513/bewijs3si.th.jpg]afbeelding][/URL]
Shipped!!dus nou niet meer ouwehoeren bitch
Hij heeft dan ook international Priority mail gebruikt, kost iets duurder, maar dan heb je hem wel lekker snel binnen. Die andere methode kan tot 20 werkdagen duren. 4 weken dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
shipped 16-08 ?? en gisteren al binnen?
das snel, heb die van mij (Gladiator) nog niet en die is ook shipped op de 16e![]()
Dat je hem nog dat plezier gunt zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef AntiChrist het volgende:
@i-spy 24
[[url=http://img361.imageshack.us/img361/5513/bewijs3si.th.jpg]afbeelding][/URL]
Shipped!!dus nou niet meer ouwehoeren bitch
ff nagekeken: in m`n orderbevestigingsmailtje (leuk scrabbelwoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook international Priority mail gebruikt, kost iets duurder, maar dan heb je hem wel lekker snel binnen. Die andere methode kan tot 20 werkdagen duren. 4 weken dus.
Owk, excusez moi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:25 schreef Mike het volgende:
Hey, ga eens niet offtopic.![]()
![]()
![]()
![]()
Verder dus maar weer met tips, opmerkingen en feedback.![]()
en wij zijn t die de boze gezichtjes krijgen?? what about i-spy??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:25 schreef Mike het volgende:
Hey, ga eens niet offtopic.![]()
![]()
![]()
![]()
Verder dus maar weer met tips, opmerkingen en feedback.![]()
Goed planquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Gevraagd: Toestemming voor een DVD-SlowChat topic?
We kunnen soms niet echt doorpraten over net niet helemaal verwante dingen van de bekende 3 dvd topic reeks. En we willen niet steeds delete posts en zo... Dus misschien is het iets wat handig is? En wat vinden de rest ervan? Hare, Timo, KQ, AC, SoK?
Gewoon een idee....
Als jij het graag wilt doe ik mee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Gevraagd: Toestemming voor een DVD-SlowChat topic?
We kunnen soms niet echt doorpraten over net niet helemaal verwante dingen van de bekende 3 dvd topic reeks. En we willen niet steeds delete posts en zo... Dus misschien is het iets wat handig is? En wat vinden de rest ervan? Hare, Timo, KQ, AC, SoK?
Gewoon een idee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |