Ik dacht Veronica.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:
Welke omroep gaat Joey uitzenden?
lol, dan zou ik maar heel snel gaan downloadenquote:
echt? want ik vind dat de serie het niveau van friends voor geen meter haalt. wel vermakelijk maar niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:58 schreef greatgonzo het volgende:
heb tot aflevering 15 al gezien, vind het wel een leuke serie tot nu toe.
Bekendheid he. Mensen kennen zijn Friendskarakter al, en dat speelt hij ook in deze serie. Joey uit Friends is verhuist en dat verhaal is nu in deze serie te zien.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien, dat zal wel een reden zijn, dat ik het niet weet, maar waarom zenden ze dit uit onder zijn Friends naam, en niet onder zijn echte naam?
O ok, van die verhuizing wist ik niet, ik had alleen nog maar de reclames ervoor op TV gezien..quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bekendheid he. Mensen kennen zijn Friendskarakter al, en dat speelt hij ook in deze serie. Joey uit Friends is verhuist en dat verhaal is nu in deze serie te zien.
Hoezo dat? Ze zenden het toch alleen maar uit?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
lol, dan zou ik maar heel snel gaan downloadenWant ehhm... tsja.... Veronica =
![]()
Alleen een iets hoger niveau svp dan Frasierquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:33 schreef Patch het volgende:
Ik gun Matt LeBlanc net zoveel succes als Kelsey Grammer met "Frasier" na "Cheers"...
![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Alleen een iets hoger niveau svp dan Frasier
Goed idee om dit SPOILERVRIJ te houden, ik zat per ongeluk ook al te kijken in het topiv over desperate housewives, en daar was t voor mij ook al bijne overspoilerd, beetje jammer.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:35 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Joey verlaat New York en z'n 'Friends' en gaat naar L.A. om het daar te maken als acteur.
Natuurlijk heeft ie meteen een geweldig mooi appartement en komen er mensen over de vloer als zijn zus, zijn neefje en zijn knappe buurvrouw.
Vanaf 4 Maart eindelijk in Nederland op tv.
"How You Doin'?"
(Ja, er is al een topic over, maar daar bespreken ze gedownloade afleveringen en staat vol met spoilers. Het leek me fijner om een topic te openen mbt de Nederlandse uitzendingen.)
Nee klopt Friends was voor iedereen "leuk".quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik ben van mening dat Friends bijvoorbeeld voor vrijwel iedereen toegangelijk was.
Dat was niet het effect bij bijvoorbeeld Frasier en Seinfeld. Daar lag het niveau, qua humor, stukken hoger.
Of zeg ik nu iets vreemds?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |