Had het idee dat deze aflevering wat traag liep met al die video conference gesprekken enzo, maar uiteindelijk was er zat gebeurd natuurlijk
Wil wel eens weten hoe dat gaat aflopen met Bauer + Sherry Palmer in dezelfde ruimte
quote:ja was een post te vroeg in het oude topic...
Op maandag 21 juli 2003 14:58 schreef Jape het volgende:
Dat zijn wel erg veel posts van je achter elkaar MikeyMo!Had het idee dat deze aflevering wat traag liep met al die video conference gesprekken enzo, maar uiteindelijk was er zat gebeurd natuurlijk
Wil wel eens weten hoe dat gaat aflopen met Bauer + Sherry Palmer in dezelfde ruimte
ik denk dat Jack strx de president maar eens gaat vertellen wat z'n vrouwtje gedaan heeft
quote:Ja, maar die zit zometeen lekker in een achterafkamertje terwijl de voormalig vice-president de zaken regelt!
Op maandag 21 juli 2003 15:00 schreef MikeyMo het volgende:ik denk dat Jack strx de president maar eens gaat vertellen wat z'n vrouwtje gedaan heeft
quote:neuuuuh, het loopt goed af natuurlijk...
Op maandag 21 juli 2003 15:03 schreef Jape het volgende:[..]
Ja, maar die zit zometeen lekker in een achterafkamertje terwijl de voormalig vice-president de zaken regelt!
quote:Yep, alles loopt goed af want dit is 24
Op maandag 21 juli 2003 15:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
neuuuuh, het loopt goed af natuurlijk...
quote:ok dan loopt het niet goed af
Op maandag 21 juli 2003 16:59 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Yep, alles loopt goed af want dit is 24
<ahum>
Plus het feit dat je eigenlijk weet dat jack altijd wel blijft leven, aangezien Kiefer the man is .
Maar ja, wie weet. Seizoen 3 moet komen!!
quote:Of Kate was al die tijd het meesterbrein achter het plot en schiet in de laatste aflevering Jack dood.
Op maandag 28 juli 2003 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
Hij was wel spannend, en ik voorspel in seizoen 3 een nieuwe liefde voor Jack in de vorm van Kate Warner... ze mag volgende week Kim immers komen ophalen....
quote:hmmm, dat is een mogelijkheid...
Op maandag 28 juli 2003 08:39 schreef CeeJee het volgende:[..]
Of Kate was al die tijd het meesterbrein achter het plot en schiet in de laatste aflevering Jack dood.
en het viel me tegen dat die Alex Hewitt in staat is om Mrs. Palmer aan te vallen en ervandoor te gaan.... kom op zeg, kan er dan nooit iets op rolletjes lopen?
quote:Je bent in de war met de serie "1".
Op maandag 28 juli 2003 11:15 schreef Jape het volgende:en het viel me tegen dat die Alex Hewitt in staat is om Mrs. Palmer aan te vallen en ervandoor te gaan.... kom op zeg, kan er dan nooit iets op rolletjes lopen?
quote:dan wordt het wel heel saai...
Op maandag 28 juli 2003 11:15 schreef Jape het volgende: het viel me tegen dat die Alex Hewitt in staat is om Mrs. Palmer aan te vallen en ervandoor te gaan.... kom op zeg, kan er dan nooit iets op rolletjes lopen?
quote:Ja okee maar nu zijn er nog maar 2 uur te gaan, loopt het weer helemaal uit de hand
Op maandag 28 juli 2003 12:34 schreef MikeyMo het volgende:dan wordt het wel heel saai...
Maar was natuurlijk niet helemaal serieus, natuurlijk komt het wel op z'n pootjes terecht straks, maar we gaan eerst nog even 2 uur op het puntje van onze stoel zitten!
if so: wie zou er dan aan de beurt zijn? Kim, Palmer, Tony?
En waarom denk je in hemelsnaam dat Kate ergens achter zit?
quote:hij heeft het einde gezien
Op dinsdag 29 juli 2003 16:54 schreef Smeich het volgende:
Ja, dat met die Alex vond ik ook erg ..tja...beetje lomp wel. Kvond het einde dus echt ruk he.
En Kim die naast die kerel terechtkomt, en dan maar in een kast gaat zittendom mokkel wel, en dan pa bellen om te vragen wat ze doen moet....
En waarom denk je in hemelsnaam dat Kate ergens achter zit?
![]()
quote:?????
Op dinsdag 29 juli 2003 18:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hij heeft het einde gezien
Maar het einde van seizoen 2 maakt het zeker weer goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |