Deze voor 10 Emmy's genomineerde actie/drama serie is uniek in zijn soort.
Elk seizoen van 24 speelt zich af gedurende 1 dag, de volle 24 uur.
Elke aflevering is in real-time. Een aflevering van een uur (incl. reclame) is ook een uur in de serie.
In Amerika en Groot-Britannië heeft de serie miljoenen mensen aan de buis gekluisterd.
Ik kan een verhaal plaatsen over de serie, maar vind het lastig omdat ik de serie al helemaal gevolgd heb. Ik ben te bang dat ik spoilers plaats als ik het probeer uit te leggen.
Het enige dat ik je kan vertellen is dat de hoofdrol vertolkt zal worden door Kiefer Sutherland die de rol van Jack Bauer speelt.
Kiefer Sutherland is Jack Bauer
Jack Bauer is het hoofd van een elite team bij de CTU, een anti-terrorisme eenheid bestaande uit CIA agenten. En vandaag gaat de langste dag uit z'n leven worden. Tenminste, voor dit seizoen.
Enkele hoofdpersonages
Meer kan ik écht niet zeggen, je zal het zelf moeten ontdekken
Dan nog even dit:
Er waren op Fok! al enkele topics over 24, maar deze staan vol spoilers van de Fok!ers die de serie al op de BBC hebben gevolgd. Ik heb deze topic in het leven geroepen om nieuwe kijkers de kans te geven om ongestoord te kunnen discussiëren zonder spoilers tegen te komen.
Dus aan de mensen die deze serie al gevolgd hebben: aub geen spoilers plaatsen
De 24 site van Yorin: http://www.rtl.nl/programma/24/ (pas op, staan kleine spoilers!)
Het logo en de foto's zijn ©20th Century Fox / Imagine Television
[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 03-09-2002 21:55]
.
-edit-
Sorry GB, maar dit is niet zo netjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 03-09-2002 13:33]
O nee, wacht ff...
* De_Schaduw slaps Gellarboy around a bit with Gellarboy's 24 dvd boxset
Geen enkel ander voorhoofd dan die van mij mag m'n box aanraken
quote:De mijne is al helemaal lelijk.
Op dinsdag 03 september 2002 11:50 schreef De_Schaduw het volgende:
* De_Schaduw slaps Gellarboy around a bit with Gellarboy's 24 dvd boxset
quote:Ik hoop niet dat je gelijk hebt...
Op dinsdag 03 september 2002 11:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, Tony heeft het allemaal gedaan. Bespaart je 24 afleveringen kijken!
.
quote:Dat heeft ie wel. Ik had ook nooit gedacht dat hij het was. Zat prima in elkaar, mooie climax, leuk onverwachte dader.
Op dinsdag 03 september 2002 12:36 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ik hoop niet dat je gelijk hebt...
quote:Spina, je kan gewoon kijken hoor, Gellarboy loopt je alleen een beetje te fokken.
Op dinsdag 03 september 2002 12:36 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ik hoop niet dat je gelijk hebt...
Over Gellarboy gesproken... kan een modje, of Gellarboy zelf, ff een plaatsen? Het geen spoiler, maar is toch niet echt leuk
Edit: En een kruisje van leukoplast kan ook geen kwaad bij Stormvogel
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:44 schreef De_Schaduw het volgende:
Spina, je kan gewoon kijken hoor, Gellarboy loopt je alleen een beetje te fokken.Over Gellarboy gesproken... kan een modje, of Gellarboy zelf, ff een
plaatsen? Het geen spoiler, maar is toch niet echt leuk
Edit: En een kruisje van leukoplast kan ook geen kwaad bij Stormvogel
quote:Verzin eens wat anders. Ik ben ook rechtshandig. Verzin daar eens een grapje mee anders.
Op dinsdag 03 september 2002 12:47 schreef Spina1 het volgende:
nichtenhumor?
quote:Hoe moet ik dat weten, ik ken je niet.
Op dinsdag 03 september 2002 12:50 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Verzin eens wat anders. Ik ben ook rechtshandig. Verzin daar eens een grapje mee anders.
Maar ik ben niet creatief genoeg om iets over je rechtshandigheid te verzinnen, jammer he..
quote:George Mason heeft het gedaan!
Op dinsdag 03 september 2002 12:51 schreef Spina1 het volgende:
jammer he..
quote:ja man, jammer..
Op dinsdag 03 september 2002 12:54 schreef Gellarboy het volgende:[..]
George Mason heeft het gedaan!
Daar! Dat is pas jammer, haha!.
quote:Oeh, lastige vraag. Uhmm... *even nadenk*. Ik denk dat je bij Yorin ook wel een stukje te zien krijgt met wat er in de vorige aflevering is gebeurd, maar ik denk dat ik het zelf onduidelijk zou vinden als ik dat voorstukje zou zien zonder die aflevering te hebben gezien. je krijgt teveel info in een korte tijd.
Op dinsdag 03 september 2002 12:55 schreef Spina1 het volgende:
Maar om weer ontopic te gaan:
Als je er 1 aflevering van mist, kan je het dan nog een beetje volgen of snap je er dan geen reet meer van? Dat is wel belangrijk voor mij want ik weet zeker dat ik er een paar mis..
quote:Ach, ik zal het proberen.. en anders begin ik alvast maar te sparen voor de dvd-box
Op dinsdag 03 september 2002 13:00 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Oeh, lastige vraag. Uhmm... *even nadenk*. Ik denk dat je bij Yorin ook wel een stukje te zien krijgt met wat er in de vorige aflevering is gebeurd, maar ik denk dat ik het zelf onduidelijk zou vinden als ik dat voorstukje zou zien zonder die aflevering te hebben gezien. je krijgt teveel info in een korte tijd.
Ik hoop dat je goed overweg kan met een videorecorder, want eigenlijk mag je geen enkele aflevering missen hoor
quote:Die worden gewoon geknipt. Meestal zit er dan iemand net even in de auto (bijvoorbeeld) en is het toch niet interessant om dat 5 minuten lang te filmen.
Op dinsdag 03 september 2002 13:07 schreef ranja het volgende:
Maar wat gebeurt er met de missende stukken dan? Een aflevering is 1 uur real time maar die duurt maar 45 minuten.
quote:Same here! Zal het regelmatig vergeten om de video in te stellen
Op dinsdag 03 september 2002 13:07 schreef Spina1 het volgende:Ach, ik zal het proberen.. en anders begin ik alvast maar te sparen voor de dvd-box
quote:
Maar wat gebeurt er met de missende stukken dan? Een aflevering is 1 uur real time maar die duurt maar 45 minuten (volgens de gids, excl. reclame, lees bbc).
quote:Ik denk dat ze in Amerika al rekening hebben gehouden met reclame!
Op dinsdag 03 september 2002 11:16 schreef De_Schaduw het volgende:Elke aflevering is in real-time. Een aflevering van een uur (incl. reclame) is ook een uur in de serie.
Edit: de duur van de DVD box is ook 18 uur ipv 24!
quote:Klopt, er zitten dus reclames waardoor je toch wel aan minstens 55 min. zal komen. Ik weet niet hoe Yorin de reclames er in gooit, maar ik zal even uitleggen hoe het in Amerika werd gedaan:
Maar wat gebeurt er met de missende stukken dan? Een aflevering is 1 uur real time maar die duurt maar 45 minuten (volgens de gids, excl. reclame, lees bbc).
Dat wordt er met real-time bedoeld
Op de BBC waren geen reclames, dus hebben ze eerste pauzeklok weg geedit.
Ik ben benieuwd hoe ze het bij Yorin aanpakken...
quote:Er is geen simpel iets als 'wie is het?'. Het slaat echt nergens op die posts.
Op dinsdag 03 september 2002 13:22 schreef maartenm86 het volgende:
Waar slaat het nou weer op dat iemand gaat zeggen wie de dader is, dan verpest je het weer voor andere kijkers
Dus aub ff wijzigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |