ik vond het gisteren een van de mindere afleveringen, maar dat zal wel komen omdat er een nieuwe verhaal lijn moet gaan starten.
volgende week zit ik dus weer aan de buis gekluisterd, en moet me de rest van de week inhouden om niet een gedownloade aflevering te bekijken.
Ik heb de hele serie afgelopen weekend op DVD bekeken. Heb je tenminste niet die reclames en kun je lekker doorkijken.
quote:Was ook geen voetbal gisteravond op televisie, dat maakt zeker wel uit.
Op woensdag 4 december 2002 11:24 schreef CloudStrife het volgende:
Ennuh, gaat erg goed met 24. 425.000 kijkers gisteravond, volgens mij een record.
Ik vond de aflevering van gisteren wel goed, ondanks dat er niet zo veel actie was. Ik ben wel benieuwd wat er nou is gebeurd in Joegoslaviė.
quote:En dan heeft ze nog ook nog eens zo'n stom blauw ziekenhuispakje aan.
Op woensdag 4 december 2002 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel spannnend nu, maar veeeeeeeeeeels te weinig closeups van Kim Bauer !!
Ep van gister vond ik goed, dat zekr weten, alleen trager dan de rest. Zoals al gezegt was, komt vast omdat er een nieuwe verhaal lijn inkomt. Aan de ene kant wel jammer (net als die blauwe kleren van Kim ), maar hoop dat de volgende ook zo spannend wordt!
quote:Ik heb het idee dat ze een been mist.
Op woensdag 4 december 2002 17:03 schreef OneSoul het volgende:
[afbeelding]
Om ontopic te blijven, vondt het een goeie aflevering gisteren het hoeft niet altijd actie en spanning te zijn. Volgens mij komt het volgende week wel weer goed met de actie en spanning.
quote:Hier lijkt ze best veel op Angela Schijf.
Op woensdag 4 december 2002 16:37 schreef iMAGE het volgende:
[afbeelding]
quote:Zo inderdaad! Zonder dat kuiltje heeft ze precies hetzelfde gezicht
Op donderdag 5 december 2002 23:36 schreef wimpie-bosboom het volgende:[..]
Hier lijkt ze best veel op Angela Schijf.
Alleen dat kuiltje in haar kin vind ik wat minder.
______10-12-2002________
* dansje doet *
OMG! Deze serie is echt een topper!
De serie is een stuk beter zonder dat gezeur van Palmer met zijn vrouw erin Ik mocht palmer niet, maar nu wel.
En Kim
Vorige week had ik het er over met SuperSiem (hier op het forum? weet niet meer ) dat het balen was dat Kim die rare blauwe ziekenhuiskleren aan had, maar wat ze nu aan heeft is bijna even goed als dat rode truitje
En het verhaal he. Echt super hoe ze in 1 zo'n season zo'n verhaal omschakeling kunnen inbouwen. Ik was bang dat Palmer en Bauer enorm ruzie zouden krijgen, en elkaar in de haren zouden vliegen. Maar dit slaat alles Erg goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 10-12-2002 21:44]
quote:Eigelijk wel, but I'll forgive ya
Op woensdag 11 december 2002 14:38 schreef CloudStrife het volgende:
In seizoen 2 zie je haar in haar ondergoed, of is dat soms een spoiler?
haha
Ik vond hem echt weer Deze serie is gewoon op elk vlak anders dan andere series. Niet voorspelbaar (vaak), gaaf gefilmd, goed gespeeld, en een goed verhaal
Toen die auto met Kim naar achter schoof, heb ik letterlijk "OMG!" geroepen Eigelijk wist ik wel dat ze het zou overleven (Thnx to spoiler hierboven
), op de een of andere magische manier, maar toch had ik het ff benouwt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |