quote:Als de serie hier was afgelopen had ik het best een slechte afronding gevonden. Drazen heeft een paar afleveringen geleden al gezegd dat hij Gaines niet meer nodig had, Palmer weet nog steeds niet hoe de vork in de steel zit, Jack gaat de bak in zonder dat wij zouden kunnen zien hoe het hem verging, etc.
Op woensdag 27 november 2002 18:54 schreef CloudStrife het volgende:
Dit was aflevering 13, en Fox had eerst 13 afleveringen besteld. De serie had (zonder die allerlaatste scene) gewoon af kunnen zijn want alles was koe-en-ei op het einde. Maar zoals we weten zijn er 24 afleveringen en krijgen we dus nog 11 afleveringen. Ik zelf vond het vanaf 3 uur smiddags ietsje minder worden, maar vanaf het moment dat het donker werd weer ontiechelijk spannend. Mis de komende afleveringen dus niet(of koop de DVD set)
Ik snap die Palmer eigenlijk niet. Ja, eigenlijk ook wel want hij wil natuurlijk president worden en de wereld verbeteren, maar hij weet nu al dat hij zeker niet met schone handen daar zal komen te zitten. Als dat uit komt kan-ie meteen aftreden. Ik denk dat ik gewoon zou zeggen van 'ik trek me terug'. Maar ja, dan heeft-ie ook niks natuurlijk... dilemma's...
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat al vind ik het enerzijds jammer dat de spannendste verhaallijn nu afgelopen is. Het zou mij nik sverbanzen als we Rick niet meer terugzagen, en ook de vrouw en dochter van Jack zou ik aanraden om wat bij te gaan slapen... en aangezien het realtime heet is dat dan einde verhaal voor hun.
quote:Dat van Kim en Teri denk ik niet, ik heb per ongeluk een spoiler gelezen op de Amerikaanse 24 site en daar kwam uit naar voren dat er nog iets héél belangrijks gaat gebeuren met minstens 1 van de 2.
Op zondag 1 december 2002 23:55 schreef ranja het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat al vind ik het enerzijds jammer dat de spannendste verhaallijn nu afgelopen is. Het zou mij nik sverbanzen als we Rick niet meer terugzagen, en ook de vrouw en dochter van Jack zou ik aanraden om wat bij te gaan slapen... en aangezien het realtime heet is dat dan einde verhaal voor hun.
quote:Mandy?
Op maandag 2 december 2002 13:02 schreef Robino het volgende:
Zou die vrouw uit dat vliegtuig nog in de serie voorkomen? Ik vond haar wel... aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |