aflevring 2quote:Drie jaar na de bloedstollende dag waarin Jack Bauer een bomexplosie moest voorkomen, wordt een lijk gevonden dat is geïnfecteerd met een virus. Tony, inmiddels werkzaam bij CTU, heeft door dat er meer achter zit. De regering wordt gechanteerd om een drugsbaron vrij te laten. Wanneer zij dit niet doen zal er een aanslag plaatsvinden met biochemische wapens. Jack en zijn nieuwe partner Chase proberen een deal in de gevangenis te regelen met Salazar.
aflevering 3quote:Jack en Chase discussiëren over de relatie tussen Chase en Kim. Ondertussen verbreekt Linda haar relatie met Kyle en ontdekt ze dat hij bezig is met een drugsdeal. Wayne informeert Palmer over zijn vriendin. Wanneer deze informatie naar buiten komt, zal zijn carrière worden besmet en de kans om de verkiezing te winnen worden verkleind.
Made by Dos37quote:Jack and Hector gaan op zoek naar Kyle. Ondertussen zit Chase bij CSU, waar hij niks kan doen. Wayne en Palmer maken ruzie over het verleden van Anne. Ramon weet een van zijn opponenten uit te schakelen. Tony geeft leiding aan de operatie om Kyle te pakken te krijgen, maar het is een mannetje van Salazar die de buit als eerste binnen sleept.
Wat betekent dat eigenlijk?quote:Op maandag 29 november 2004 08:19 schreef Shogo het volgende:
tvp
TVP = terug vind post... komt ie bij je active topics te staan....!quote:Op maandag 29 november 2004 10:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk?
Ik denk dat Anne of Wayne een "vies spelletje" gaan spelen. Ik denk zelfs dat één van hen ontslagen zal worden.
Jack is weer illegaal bezig. Ik dacht echt dat Chase dood was.
Ik dacht "Dat meent hij toch niet. Hij gaat echt te ver."
Het wordt alleen maar spannender met Jack.
Haar ex man heeft volgens mij iets gedaan met medicijnen en toen zijn er mensen overleden dag ik nou zegt hij dat zij daar ook iets mee te maken heeftquote:Op maandag 29 november 2004 10:39 schreef toscane het volgende:
[..]
TVP = terug vind post... komt ie bij je active topics te staan....!
Heeft iemand dan meer info over die Anne, ik heb hierin geloof ik ook wat gemist... wat is haar verleden precies
En... dus Jack had hem vastgebonden? Dat dacht ik eigenlijk al maar dat miste ik dus...
Waar vind je die info?quote:Op maandag 29 november 2004 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm kijkcijfers zijn wel iets gezakt:
Vorige week 367.000 kijkers, afgelopen zondag 292.000.
En bij de eerste aflevering was het zelfs rond de 450.000
www.kijkonderzoek.nlquote:Op maandag 29 november 2004 12:47 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Waar vind je die info?![]()
Ja, Yorin zendt het ook uit op een kuttijdstip.quote:Op maandag 29 november 2004 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm kijkcijfers zijn wel iets gezakt:
Vorige week 367.000 kijkers, afgelopen zondag 292.000.
En bij de eerste aflevering was het zelfs rond de 450.000
Hopelijk zet deze dalende lijn niet door, anders volgend jaar misschien geen season 4
Dank voor je reactie!quote:Op maandag 29 november 2004 11:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Haar ex man heeft volgens mij iets gedaan met medicijnen en toen zijn er mensen overleden dag ik nou zegt hij dat zij daar ook iets mee te maken heeft
en je hoeft seizoen 1 en 2 niet speciaal te gezien te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |