SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige 24 topic:
24 seizoen 3 topic #4 (Spoilers)
[ Bericht 25% gewijzigd door CloudStrife op 27-05-2004 13:46:33 ]
doe dus maar niet!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:08 schreef MikeyMo het volgende:
weet je wat best lullig zal zijn denk: als ik 24 season 3 even samenvat in mijn sig...
echt zo'n samenvatting o.a. van de doden die mensen al kennen uit season 2.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
doe dus maar niet!
Hehehe, die is hardquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
echt zo'n samenvatting o.a. van de doden die mensen al kennen uit season 2.
"Jack aan de heroine, de baby is van chase, Gael is een good guy, Sherry sterft, Palmer treedt uiteindelijk af, Nina keert terug en Jack schiet haar af, Jack moet Ryan Chapelle afknallen"
etc
zolang je ep24 nog maar niet behandeld.. hij is nu nog bezig namelijk..quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
echt zo'n samenvatting o.a. van de doden die mensen al kennen uit season 2.
"Jack aan de heroine, de baby is van chase, Gael is een good guy, Sherry sterft, Palmer treedt uiteindelijk af, Nina keert terug en Jack schiet haar af, Jack moet Ryan Chapelle afknallen"
etc
met verijwijzing naar dit topicquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:14 schreef MikeyMo het volgende:
ja, ikd nekd at ik het egwoon ff doen, kijken of er reacties op komen
heb je hem nog niet gezien dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
zolang je ep24 nog maar niet behandeld.. hij is nu nog bezig namelijk..
nope, nog 4 uur te gaan.. en ik denk dat ik maar niet meer in dit topic kom totdat ik em gezien heb!! laatste posts in deel 4 heb ik ook expres niet bekekenquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
heb je hem nog niet gezien dan?
jeetje, ik had hem binnen een paar uur binnen... gebruik je bittorrent nou al of niet?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, nog 4 uur te gaan.. en ik denk dat ik maar niet meer in dit topic kom totdat ik em gezien heb!! laatste posts in deel 4 heb ik ook expres niet bekeken
ja, maar door vage instellingen in mn router heb ik nooit max download via proggies als bittorrent of kazaa, via newsgroups weer wel, maar daar is 24 niet altijd op tijd, en mn pc staat niet altijd aan...quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jeetje, ik had hem binnen een paar uur binnen... gebruik je bittorrent nou al of niet?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:27 schreef MikeyMo het volgende:
check me sig
dan blijf ik de komende 4 uur ff wegquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:27 schreef CloudStrife het volgende:
Beware, ik plaats zometeen een plaatje in de openingspost met foto's van de laatste twee episodes.
ik dacht dat je toch al langer meedraaide om te weten dat je het 24 topic niet moet lezen als je de nieuwste aflevering nog niet gezien hebt...quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, nog 4 uur te gaan.. en ik denk dat ik maar niet meer in dit topic kom totdat ik em gezien heb!! laatste posts in deel 4 heb ik ook expres niet bekeken
dat staat er toch ook.. ik heb ze niet gelezen. ik weet duus ook nog steeds niet wat er gaat gebeuren, en nu blijf ik écht weg uit dit topic totdat ik alles gezien heb!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik dacht dat je toch al langer meedraaide om te weten dat je het 24 topic niet moet lezen als je de nieuwste aflevering nog niet gezien hebt...
haal hem strax wel weer weg, al vraag ik me af of het mensen zal opvallen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:39 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vind het wel lullig hoor die sig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |