ja dat was geen asgard technologiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Een echte spacebattle was nu niet nodig. De transporteer-bom-aan-boord techniek was erg succesvol, en de rest v/d Darts vlogen zich te pletter tegen het schild.
En welke torpedo's bedoel je? Die van de Deadalus? (kick-ass schip trouwens!)
Gewoon Aardse technologie kan het natuurlijk ook zijn.quote:ja dat was geen asgard technologie
De Deadalus zal regelmatig tussen Aarde en Atlantis vliegen. Het zou wel tof zijn als het schip in de tussentijd op Atlantis gestationeerd blijft, want ze zouden zoiets zeker goed kunnen gebruiken.quote:Weet iemand of de Deadalus bij Atlantis blijft?
Hermia ofzo verstond ikquote:Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef TechXP het volgende:
Hoe heettie Asgard aan boord van de deadalus eigenlijk? Kon het niet goed verstaan.. herbie ofzo?
ja ok dat is wel waar trouwens ja.... kan zijn dat de zpm die extra capaciteit kon leveren!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Mattievandezolder het volgende:
Bovendien hadden ze de ZPM aan de hyperdrive gekoppeld, dat zei Colonel Everett aan het eind van seizoen 1
ik dacht dat ze nu met de "gewone" Asgard hyperdrive op en neer gaan vliegen, dan doen ze er wat langer over, maar nog steeds vrij snel, als je tenminste ziet in SG1 hoe snel Thor bij de aarde is als hij ze weer eens nodig heeft...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef Noedie het volgende:
[..]
maar dat betekend dus dat de dedalus dus niet terug kan naar aarde voorlopig, aangezien de zpm nu atlantis beschermd.
De ontwikkelingen tussen Sg1 en Atlantis leipen niet echt synchroom aan het einde van het seizoen, weet niet af ze het nu wel synchroom laten verlopen zou wel makkelijk zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef Noedie het volgende:
[..]
ja ok dat is wel waar trouwens ja.... kan zijn dat de zpm die extra capaciteit kon leveren!
ze waren in ieder geval wel pas 4 dagen onderweg, aangezien in de één na laatste aflevering van stargate sg1 ze die zpm pas vonden.
maar dat betekend dus dat de dedalus dus niet terug kan naar aarde voorlopig, aangezien de zpm nu atlantis beschermd.
De Wraith weten nu dat Aarde bestaat en zullen niet stoppen voor ze het gevonden hebben. Door de Wraith te ontwaken heeft de Atlantisexpeditie een enorme bedreiging gecreeërd, en daar moet mee worden afgerekend.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Waarom trekt onze crew zich niet gewoon terug van Atlantis om weer naar de aarde te gaan?
Ze lijken alleen maar ruzie met de Wraith te maken....
De eerste afleveringen zijn alweer wat weggezakt
dat houd in dat de levensvorm overgaat in pure energie.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:07 schreef TechXP het volgende:
Wat is Ascension dan?
Ja Daniel was idd ook accended, hij komt in seizoen 7 weer terug,quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:21 schreef TechXP het volgende:
Oh ok...zoiets was Daniel toch ook een tijd geweest? Ik weet niet hoe die weer teruggetovert is eigenlijk... in welke afleveringen komt die weer terug? Volgens mij heb ik die nog niet gezien. Ergens in seizoen 7 zal dat zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en als ik het goed heb dan zit ie er in het huidige seizoen (9) nog steeds in
Do what you love, love what you do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:19 schreef TechXP het volgende:
Ok, volgens mij heb ik dat dan toch gezien.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierop volgend een spoiler uit seizoen 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaanquote:__Saviour__ , bedankt voor je toelichting!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Moregenochtend om uur of 5 is ie wel online.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:48 schreef Mordreth het volgende:
Vanavond aflevering 2. Iemand enig hoelaat ie vanavond ongeveer online is?
![]()
![]()
Ik vond aflevering 1trouwens wel vol toevalligheden.. de oplossingen voor hun problemen kwamen wel een beetje erg simpel over.
De asgard aan boord van de Deadalus heet: 'Hermod'quote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef SuperG het volgende:
Hermiod
quote:Hermod- Son of Odhinn and Frigg, Hermod is a bold and brave god. He volunteered to go to Hel's domain to beg for the release of Balder. (See Balder's Death for the story.) Hermod stands at Odhinn's side at the gates of Valhalla to welcome the heroes gathering there
Bron
En is die al available?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:17 schreef kree het volgende:
Moregenochtend om uur of 5 is ie wel online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |