abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23847255
Deel 1:
Stargate Atlantis
Deel 2:
Stargate Atlantis Deel 2

Major John Sheppard
Played by: Joe Flanigan

A gifted military pilot, posted at McMurdoch Air Force Base because it's the only place they will let him fly; Sheppard once defied a direct order and flew his helicopter to rescue two Rangers trapped behind enemy lines. Though people might see a good-ol' boy exterior, he is also a closet mathematical genius. He has a wry sense of humor and likes to pretend he's not as smart as he really is.

Dr. Elizabeth Weir
Played by: Tori Higginson

Attractive, brilliant, and the master of five languages, this 35-year-old started out as a critic of government spending on the military. But she ultimately decided the best way to fight the establishment was to join it and change what she could from within by brokering peace and being a voice of reason to whoever would listen. She worked for the U.S. government as a high level international negotiator before being offered command of the SGC.

Lieutenant Aiden Ford
Played by: Rainbow Sun Francks

Boyishly good-looking, with an ebullient sense of humor to match, this 25-year-old is an officer who volunteers for the Atlantis mission. A good man in a tight spot, he accompanies Major Sheppard on a perilous rescue mission to the Wraith planet, where unspeakable terrors lurk. He keeps a cool head and his finger on the trigger when the Wraiths are closing in on the rescue party.

Dr. Rodney McKay
Played by: David Hewlett

Dr. McKay is a familiar face at the SGC. He was called in after Teal'c became trapped within the Stargate system. He had been studying the Stargate Program out of Area 51 for over a year and was considered by the Pentagon to be the world¹s foremost Stargate expert. Once Teal'c was saved, McKay was reassigned to Russia to work on naquadah generator technology. It is thought that McKay does not possess the gene enabling him to use Ancient technology.

Teyla Emmagan
Played by: Rachel Luttrell

A beautiful and soulful woman, she is a native of the post-apocalyptic alien world viewers will encounter in the initial episode, and has lost most of her family to the Wraith. Despite her youth, she has become somewhat of a leader to her people. She proves herself early on to be a surprisingly scrappy fighter, a survivor under any circumstances and an invaluable source of knowledge about the people and worlds the team will be visiting.

Episodes uitgezonden tot nu toe:
Rising, Part 1
Rising, Part 2
Hide and Seek
Thirty Eight Minutes
Suspicion
Childhood's End
Poisoning the Well
Underground
Home
The Storm
The Eye
The Defiant One
Sanctuary
Hot Zone
Before I Sleep

Next Episode: The Brotherhood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_23847267
hee weer een nieuw deeltje.
Ik moet de nieuwste Episode nog kijken.
Do what you love, love what you do!
pi_23847352
van mij mogen ze wel wat meer actie in de show gooien
tot nu toe is het bijna alleen maar story-building ofzoiets, S1 is al bijna weer afgelopen, de action mag beginnen
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  donderdag 9 december 2004 @ 01:52:23 #4
17061 mvt
blame Canada
pi_23847389
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:48 schreef metallicattim het volgende:
tot nu toe is het bijna alleen maar story-building ofzoiets, S1 is al bijna weer afgelopen, de action mag beginnen
zolang ze geen stroom hebben en in principe sitting ducks zijn zal de actie nog wel even op zich laten wachten. iig tot het einde van het seizoen zoals bij bijna alle series.
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 9 december 2004 @ 02:07:49 #5
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23847524
Jee, nieuw topic!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 9 december 2004 @ 06:36:24 #6
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23848241
Nu gaat het wel spannend worden denk ik, naja dat hoop ik natuurlijk ook
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 9 december 2004 @ 15:34:05 #7
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_23855904
Eindelijk ook wat meer info over de ancients.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_23856539
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:53:19 #9
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_23859101
die ZPM's zouden wel weer gebruikt worden om een volk te beschermen of ze zijn weer bijna leeg. Maar het lijkt me toch dat de ancients ook wel bouwplannen hebben achter gelaten in de mainframe hoe dingen gemaakt kunnen worden
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_23862695
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:53 schreef Radeon_NL het volgende:
die ZPM's zouden wel weer gebruikt worden om een volk te beschermen of ze zijn weer bijna leeg. Maar het lijkt me toch dat de ancients ook wel bouwplannen hebben achter gelaten in de mainframe hoe dingen gemaakt kunnen worden
Waarschijnlijk wel, maar ja, dan moet je ze eerst vinden, vervolgens vertalen en begrijpen, de juiste materialen voorhanden hebben en ook nog in staat zijn om ze daadwerkelijk te bouwen... Dus dat kan wel even duren. Zouden ze bijvoorbeeld de plannen terug naar aarde kunnen sturen om ze daar te laten ontwikkelen, schiet het wel sneller op maar lijkt het me waarschijnlijk dat het nog minstens enkele jaren duurt voor ze er eentje succesvol kunnen maken.
you have the right to remain silent, so shut the **** up,
you have the right to an attorney, if you can't afford one, we'll provide you with the dumbest lawyer on earth
  donderdag 9 december 2004 @ 20:39:17 #11
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_23862887
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:48 schreef metallicattim het volgende:
Liever een sterk verhaal als een hoop hersenloze actie
Eerst moet een basis gelegd worden, personages introduceren, atlantis verkennen enz enz....
dan komt 't wel
  donderdag 9 december 2004 @ 20:40:24 #12
17061 mvt
blame Canada
pi_23862913
Ik denk dat als ze opeens kennis hebben over ZPM's maken dat het contact maken met aarde en SG-1 inroepen (ik noem maar wat) te makkelijk wordt voor de verhaallijn. Juist iets waarom er bij het opzetten van de serie iets gevonden moest worden dat ze niet zomaar terug konden gaan.

Dus als ze al ZPM's vinden zullen ze er waarschijnlijk zuinig mee om moeten gaan
  Donald Duck held donderdag 9 december 2004 @ 20:42:17 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23862964
SG-1 is hard genoeg nodig op Aarde, die zullen ze echt niet om de haverklap naar Atlantis sturen denk ik.
Wel komt er later in de serie een versterke millitaire aanwezigheid in Atlantis. Mag ook wel, die Wraith zijn verrekt lastige tegenstanders.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 9 december 2004 @ 21:51:15 #14
17061 mvt
blame Canada
pi_23864593
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
SG-1 is hard genoeg nodig op Aarde, die zullen ze echt niet om de haverklap naar Atlantis sturen denk ik.
Wel komt er later in de serie een versterke millitaire aanwezigheid in Atlantis. Mag ook wel, die Wraith zijn verrekt lastige tegenstanders.
of een ander SG team natuurlijk. Maar als er een goede, volle, ZPM gemaakt kan worden, dan bellen ze natuurlijk iedere keer naar huis om versterking te vragen, wat natuurlijk eigenlijk niet leuk is.

Maar eigenlijk gaan ze dus voor de Enterprise seizoen 3 oplossing. Gewoon een hele hoop extra materiaal dumpen en dan afkappen van de aarde als ik je mag geloven
  vrijdag 10 december 2004 @ 01:11:38 #15
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_23869779
*kuch* tvp *kuch*
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_23869842
Ik ben blij dat er 'zo weinig' actie inzit en meer verhaal en vooral goede stabiele karakters.
  vrijdag 10 december 2004 @ 01:40:38 #17
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_23870141
beter een goed verhaal met wat minder actie. Dan maar wat hersenloze actie inderdaad.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_23870564
dus jullie vinden SG-1 allemaal hersenloze actie??
  vrijdag 10 december 2004 @ 02:54:01 #19
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23870949
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 02:18 schreef metallicattim het volgende:
SG1 is wel cool, maar ik ben ergens in seizoen 4 interesse verloren. De personages hebben me nooit erg geboeid en de verhaallijnen vond ik om de een of andere reden niet meer interessant.

Hier zitten in ieder geval hele leuke personages in (met name Rodney en Carson) en het idee dat ze gestrand zijn geeft een leuke dynamiek; door een makkelijke link met aarde te leggen zou die verstoord worden en wordt het vast suf. Wat mij betreft zijn ze nog wel even aan hun lot overgelaten in het Pegasus Stelsel.
pi_23872933
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 02:18 schreef metallicattim het volgende:
Nee, SG-1 is perfect.
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:46:55 #21
17061 mvt
blame Canada
pi_23873392
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 02:54 schreef Zhenar het volgende:

[..]

SG1 is wel cool, maar ik ben ergens in seizoen 4 interesse verloren. De personages hebben me nooit erg geboeid en de verhaallijnen vond ik om de een of andere reden niet meer interessant.

Hier zitten in ieder geval hele leuke personages in (met name Rodney en Carson) en het idee dat ze gestrand zijn geeft een leuke dynamiek; door een makkelijke link met aarde te leggen zou die verstoord worden en wordt het vast suf. Wat mij betreft zijn ze nog wel even aan hun lot overgelaten in het Pegasus Stelsel.
Die zit ook af en toe in SG-1
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2004 @ 10:56:31 #22
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_23873566
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/637397/1/50#23847255]donderdag 9 december 2004 Lieutenant Aiden Ford
Played by: Rainbow Sun Francks
ik vraag me nog steeds af wat voor hippies zijn ouders geweest moeten zijn...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_23877191
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:11 schreef Seborik het volgende:

[..]

Nee, SG-1 is perfect.
Indeed
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:57:12 #24
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23877578
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:56 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik vraag me nog steeds af wat voor hippies zijn ouders geweest moeten zijn...
Dat wilde ik al heel lang hier posten, maar ik vergat het telkens!

Wat een naam...
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:59:12 #25
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_23884435
Trouwens ik zou eigenlijk wel wat meer willen weten over dat space station wat ze een paar afleveringen geleden lieten zien. Dat was toch ook van de ancients? Misschien zitten daar nog wel leuken spulletjes in.
Live for the moment. Because it may never come again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')