SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
zolang ze geen stroom hebben en in principe sitting ducks zijn zal de actie nog wel even op zich laten wachten. iig tot het einde van het seizoen zoals bij bijna alle series.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:48 schreef metallicattim het volgende:
van mij mogen ze wel wat meer actie in de show gooien
tot nu toe is het bijna alleen maar story-building ofzoiets, S1 is al bijna weer afgelopen, de action mag beginnen
Waarschijnlijk wel, maar ja, dan moet je ze eerst vinden, vervolgens vertalen en begrijpen, de juiste materialen voorhanden hebben en ook nog in staat zijn om ze daadwerkelijk te bouwen... Dus dat kan wel even duren. Zouden ze bijvoorbeeld de plannen terug naar aarde kunnen sturen om ze daar te laten ontwikkelen, schiet het wel sneller op maar lijkt het me waarschijnlijk dat het nog minstens enkele jaren duurt voor ze er eentje succesvol kunnen maken.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:53 schreef Radeon_NL het volgende:
die ZPM's zouden wel weer gebruikt worden om een volk te beschermen of ze zijn weer bijna leeg. Maar het lijkt me toch dat de ancients ook wel bouwplannen hebben achter gelaten in de mainframe hoe dingen gemaakt kunnen worden
Liever een sterk verhaal als een hoop hersenloze actiequote:Op donderdag 9 december 2004 01:48 schreef metallicattim het volgende:
van mij mogen ze wel wat meer actie in de show gooien
tot nu toe is het bijna alleen maar story-building ofzoiets, S1 is al bijna weer afgelopen, de action mag beginnen
of een ander SG team natuurlijk. Maar als er een goede, volle, ZPM gemaakt kan worden, dan bellen ze natuurlijk iedere keer naar huis om versterking te vragen, wat natuurlijk eigenlijk niet leuk is.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
SG-1 is hard genoeg nodig op Aarde, die zullen ze echt niet om de haverklap naar Atlantis sturen denk ik.
Wel komt er later in de serie een versterke millitaire aanwezigheid in Atlantis. Mag ook wel, die Wraith zijn verrekt lastige tegenstanders.
SG1 is wel cool, maar ik ben ergens in seizoen 4 interesse verloren. De personages hebben me nooit erg geboeid en de verhaallijnen vond ik om de een of andere reden niet meer interessant.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:18 schreef metallicattim het volgende:
dus jullie vinden SG-1 allemaal hersenloze actie??
Nee, SG-1 is perfect.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:18 schreef metallicattim het volgende:
dus jullie vinden SG-1 allemaal hersenloze actie??
Die zit ook af en toe in SG-1quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SG1 is wel cool, maar ik ben ergens in seizoen 4 interesse verloren. De personages hebben me nooit erg geboeid en de verhaallijnen vond ik om de een of andere reden niet meer interessant.
Hier zitten in ieder geval hele leuke personages in (met name Rodney en Carson) en het idee dat ze gestrand zijn geeft een leuke dynamiek; door een makkelijke link met aarde te leggen zou die verstoord worden en wordt het vast suf. Wat mij betreft zijn ze nog wel even aan hun lot overgelaten in het Pegasus Stelsel.
ik vraag me nog steeds af wat voor hippies zijn ouders geweest moeten zijn...quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/637397/1/50#23847255]donderdag 9 december 2004 Lieutenant Aiden Ford
Played by: Rainbow Sun Francks
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af wat voor hippies zijn ouders geweest moeten zijn...
Je bent een fan of nietquote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef DarthNick het volgende:
Kom eigenlijk overal dezelfde mensen tegen hierEnterprise, BSG en SG Atlantis
what a small world we live in
Tja, de genre fans he? Ik volg trouwens geen Enterprise.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef DarthNick het volgende:
Wanneer kunnen we dus de nieuwste aflevering verwachten ? Kom eigenlijk overal dezelfde mensen tegen hierEnterprise, BSG en SG Atlantis
what a small world we live in
Daar kwam ik 2 maanden geleden ook achter toen ik toevallig eens naar Enterprise keek. Ik heb voor m'n verjaardag maar ff alle afleveringen van serie 2 en 3 en 4. Het verstoorde m'n sociale leven voor meer dan 3 weken maar ik kan weer meepraten.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:54 schreef DarthNick het volgende:
Jammer, enterprise is sterk verbeterd de laatste 2 seizoenen, misschien eens de moeite waard
Dat doen ze om meer kijkers te kunnen werven; een seizoenlange verhaallijn is moeilijk te volgen en dan haken er teveel kijkers af. (Ik volg zo nu en dan wat spoilers over de serie; heb seizoen 1 gezien en een paar episodes van seizoen 2 en 3)quote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef Breetai het volgende:
[..]
Daar kwam ik 2 maanden geleden ook achter toen ik toevallig eens naar Enterprise keek. Ik heb voor m'n verjaardag maar ff alle afleveringen van serie 2 en 3 en 4. Het verstoorde m'n sociale leven voor meer dan 3 weken maar ik kan weer meepraten.
Serie 3 van Enterprise vond ik heel wreed. Ik vind het wel jammer dat er allen nog maar van die mini-series van tenminste 3 delen worden uitgezonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |