Ja, inderdaad Weir is onderwerg, daar zal Atlantis wel oppakken, BTW de eerste 2 afl waren erg gaaf, alsmede de lowdown van scifi.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:52 schreef IceHeat het volgende:
Owkee dan.
Na het zien van de S8 premiere van SG-1 viel mij op dat het heel weinig ging over de Lost City, Ancients en de outpost. Dus er is een duidelijke scheidingslijn tussen SG-1 en Atlantis.
Daarom heb ik dus dit topic gestart.
Veronica is nu bezig met seizoen 1 van Stargate :/ Daarvoor was het een hele tijd niet op TV en toen het wel was stopte ze bij Seizoen 3. Hier in nederland hebben we dus 4 seizoenen van SG-1 niet gezien.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:37 schreef Evil_Jur het volgende:
ben benieuwd wanneer hij hier uitkomt.
That's not entirely correct. Ze hebben een paar afleveringen van seizoen 4 uitgezonden op Yorin, ze zijn in ieder geval tot Window of opportunity gekomen (4x06, onvergetelijke aflevering).quote:Op maandag 12 juli 2004 21:45 schreef IceHeat het volgende:
Veronica is nu bezig met seizoen 1 van Stargate :/ Daarvoor was het een hele tijd niet op TV en toen het wel was stopte ze bij Seizoen 3. Hier in nederland hebben we dus 4 seizoenen van SG-1 niet gezien.
Daarentegen kopen ze wel een smak series aan die na een seizoen gecancelled zijn in de VS. The Fugitive (al weer een paar jaar terug), Miss Match, Kingdom Hospital, Boomtown, I'm with her, The Lyon's den, Whoopi, ...quote:En ook een goeie serie als Taken is niet op Nederlandse TV geweest, dus dont get your hopes up.
Ja, het wordt tijd dat Stargate eens geheel uitgezonden wordt hier. Volgends mij vielen de kijkcijfers nooit echt tegen. Of wel?quote:Op maandag 12 juli 2004 21:45 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Veronica is nu bezig met seizoen 1 van Stargate :/ Daarvoor was het een hele tijd niet op TV en toen het wel was stopte ze bij Seizoen 3. Hier in nederland hebben we dus 4 seizoenen van SG-1 niet gezien.
En ook een goeie serie als Taken is niet op Nederlandse TV geweest, dus dont get your hopes up.
Firefly.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:11 schreef JAG het volgende:
Daarentegen kopen ze wel een smak series aan die na een seizoen gecancelled zijn in de VS. The Fugitive (al weer een paar jaar terug), Miss Match, Kingdom Hospital, Boomtown, I'm with her, The Lyon's den, Whoopi, ...
90 kb/squote:Op woensdag 14 juli 2004 10:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Eerst moet ik nog 801 en 802 zien, en die gaan heel erg traag hier
Ander Melkwegstelsel.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:49 schreef Skimmer het volgende:
Naar ik begrepen heb gaat deze serie zich volledig in een ander universum afspelen, met zeer weinig herkenings punten voor de fans van SG-1...![]()
Dat hoeft niet per sé negatief te zijn. Een compleet nieuwe serie heeft ook voordelen. Je denkt niet van 'ow, dat ken ik al van SG1' bijvoorbeeld. En nieuwe hoofdpersonen, nieuwe rassen, dat kan nog leuk gaan wordenquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:49 schreef Skimmer het volgende:
Naar ik begrepen heb gaat deze serie zich volledig in een ander universum afspelen, met zeer weinig herkenings punten voor de fans van SG-1...![]()
Stargate vind ik juist leuk vanwege de herkenbaarheid... (en nee, ik ken geen Jaffa...quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per sé negatief te zijn. Een compleet nieuwe serie heeft ook voordelen. Je denkt niet van 'ow, dat ken ik al van SG1' bijvoorbeeld. En nieuwe hoofdpersonen, nieuwe rassen, dat kan nog leuk gaan worden
!!SPOILER!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:30 schreef IceHeat het volgende:
Maar nu komen we wel heel wat meer over de Ancients te weten, iets wat in SG-1 maar in vaagheid geschuwd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |