Die voorstukjes beloven idd weer heel wat leedvermaak. Ik vraag me alleen af of die mensen ook zo erg zijn als er geen camera's op hun neus staan.......quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:48 schreef Grumbellll het volgende:
Wordt inderdaad weer lachen, gieren, brullen
ik heb ook het gevoel dat de camera nogal wat losmaakt bij dergelijke sujetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:53 schreef The_M het volgende:
[..]
Die voorstukjes beloven idd weer heel wat leedvermaak. Ik vraag me alleen af of die mensen ook zo erg zijn als er geen camera's op hun neus staan.......
en vertel me nu eens wat het probleem isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
1 en al nep, als er eenmaal een camera in de buurt is dan gaan ze zich in hun ogen ineens stoer gedragen terwjl ze zich voor lul zetten voor heel nederland.
die komt als het goed is, vanavond al aan bodquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:14 schreef furanku het volgende:
Hoorde dat er ook een wijk in assen aan bod kwam.. benk toch wel benieuwd![]()
Sterker nog, die komt vanavond al aan bod. (Assen-Oost).quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:14 schreef furanku het volgende:
Hoorde dat er ook een wijk in assen aan bod kwam.. benk toch wel benieuwd![]()
en dat is het mooie eraanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
1 en al nep, als er eenmaal een camera in de buurt is dan gaan ze zich in hun ogen ineens stoer gedragen terwjl ze zich voor lul zetten voor heel nederland.
Je kunt over Frans Bauer veel zeggen, maar asociaal is hij zeker niet. Frans is een van de hartelijkste en meest sociale personen van Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:24 schreef BdR het volgende:
De Tokkies on tour, De Veerkampjes op tv (uit "Man bijt hond"), Rafael van der Vaart en Frans Bauer (kampers) ik zeg het je.. aso's!!! Dat gaat het helemaal worden in 2005eigenlijk moet je dit soort programma's boycotten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |