Die voorstukjes beloven idd weer heel wat leedvermaak. Ik vraag me alleen af of die mensen ook zo erg zijn als er geen camera's op hun neus staan.......quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:48 schreef Grumbellll het volgende:
Wordt inderdaad weer lachen, gieren, brullen
ik heb ook het gevoel dat de camera nogal wat losmaakt bij dergelijke sujetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:53 schreef The_M het volgende:
[..]
Die voorstukjes beloven idd weer heel wat leedvermaak. Ik vraag me alleen af of die mensen ook zo erg zijn als er geen camera's op hun neus staan.......
en vertel me nu eens wat het probleem isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
1 en al nep, als er eenmaal een camera in de buurt is dan gaan ze zich in hun ogen ineens stoer gedragen terwjl ze zich voor lul zetten voor heel nederland.
die komt als het goed is, vanavond al aan bodquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:14 schreef furanku het volgende:
Hoorde dat er ook een wijk in assen aan bod kwam.. benk toch wel benieuwd![]()
Sterker nog, die komt vanavond al aan bod. (Assen-Oost).quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:14 schreef furanku het volgende:
Hoorde dat er ook een wijk in assen aan bod kwam.. benk toch wel benieuwd![]()
en dat is het mooie eraanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
1 en al nep, als er eenmaal een camera in de buurt is dan gaan ze zich in hun ogen ineens stoer gedragen terwjl ze zich voor lul zetten voor heel nederland.
Je kunt over Frans Bauer veel zeggen, maar asociaal is hij zeker niet. Frans is een van de hartelijkste en meest sociale personen van Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:24 schreef BdR het volgende:
De Tokkies on tour, De Veerkampjes op tv (uit "Man bijt hond"), Rafael van der Vaart en Frans Bauer (kampers) ik zeg het je.. aso's!!! Dat gaat het helemaal worden in 2005eigenlijk moet je dit soort programma's boycotten..
Nee mên!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Maar ik verwacht eerder dat ze een huis bestormen bij een probleemfamilie in Lutjebroek.
Nog nooit van gehoord, ze bezoeken alleen de kleinere steden in NL met waarschijnlijk een paar infantiele alto's ofzo, maar bijv de Bijlmer slaan ze heel netjes overquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee mên!![]()
Ze gaan naar:
Assen-oost
Woensel-west in Eindhoven
De Wielenpolle in Leeuwarden
De Bartjes in Den Bosch
Duindorp in Den Haag.
Volgens het Parool de plekken waar het schuim der natie huist.
"Toch is de omschrijving 'erger dan de Tokkies' zo gek nog niet om samen te vatten wat SBS6 met de serie probleemwijken laat zien"
"De families leven zonder uitzondering van een uitkering , slijten hun dagen met bier drinken, kleine criminaliteit en overlast veroorzaken.."
"Ruzie maken behoort ook tot de hoofdactiviteiten en het meeste contact hebben ze met de sociale dienst en de politie."
Daar hebben ze andere programma's voor: Opsporing verzocht, Ter Zake, Bij de Politie. etc. etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
maar bijv de Bijlmer slaan ze heel netjes over.
Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:22 schreef sampoo het volgende:
Een beetje aapjes kijken.
Daar zouden ze niet heelhuids uitkomenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, ze bezoeken alleen de kleinere steden in NL met waarschijnlijk een paar infantiele alto's ofzo, maar bijv de Bijlmer slaan ze heel netjes over.
Correct, een paar brildragende labiele blije ventjes met een camera en een grote bek zouden niet in de smaak vallen daarquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef westrtp het volgende:
[..]
Daar zouden ze niet heelhuids uitkomen
De Bijlmer valt de laatste tijd reuze mee en je kan er mooi wonen. Steeds minder lelijke project-flats..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, ze bezoeken alleen de kleinere steden in NL met waarschijnlijk een paar infantiele alto's ofzo, maar bijv de Bijlmer slaan ze heel netjes over.
en lekker bestbier zuipenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:06 schreef Razor21 het volgende:
Wat zijn dat voor vage Aldi / Lidl blikken waaruit die Gerard drinkt??
'Ey, da's liefde pop!'quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:14 schreef greatgonzo het volgende:
ze gaat iig gezellig om met die vriend van haar.
hehehe! strakke gastquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
"werken nee dat is ook niets voor mij. Zoiets moet in je aard zitten"
De ene na de andere briljante oneliner iddquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef VoreG het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat omhoog gooien hoef ik niets meer te doen
Ik was net op zoek naar dit topic om dat te postenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:29 schreef I_PANDA_I het volgende:
Je wordt behandeld hier als een crimineel
het leek me ook wel duidelijk dat het een vertekend beeld was.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:31 schreef Razor21 het volgende:
Hier een leuk stukkie over de buurt die klaagt over de uitzending : http://users.skynet.be/boekanier/steden.html
inderdaad, wel lachenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:33 schreef greatgonzo het volgende:
de meest briljante one-liners ooit gehoord binnen een half uur.
stakkerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:35 schreef speedfreakssj het volgende:
wel lekker wijfie die ene.
alleen wel een beetje pauper met al die ringen en kettinkjes en armbanden.
valt nog wel wat moois van te maken eigenlijk.
Tja, vond het wel leukm voklgende keer weer kijken.
Denk ersoonlijk dat ik er wel zou kunnen wonen hoor.
lekker hardrock luisteren en niet op z'n wussy volume als nu.
Normaal trilt d emuur mee maar dat mag niet meer sinds er scheuren in zitten.
Wat is dat precies voor wijk, en ligt deze ver van het centrum daar?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:00 schreef BrauN het volgende:
Tof! Ik ben benieuwd naar de wijk 'de Bartjes' in Den Bosch.
De vader van Maxima maar om advies vragenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:36 schreef DrDentz het volgende:
niks containers, gewoon allemaal in een vliegtuig die lui en in de zee laten donderen, die lui maken nederland super arm met hun uitkeringen![]()
het was wel nederlands, maar de meesten spraken met dubbele tongquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:38 schreef dyna18 het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin dat zodra een cameraploeg voorbij zwolle komt er standaard meteen ondertiteling door Hilversum wordt ondergezet. Het is echt gewoon Nederlands wat er gesporken wordt hoor.
Of juist het tegenovergestelde.. want 56 veroordelingen en nog gewoon weer op vrije voetenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:38 schreef julekes het volgende:
Onvoorstelbaar wat een tuig.
Als je 56 keer veroordeeld bent dan moet je toch niet zo'n snuggere crimineel zijn
quote:Bart Sterken (35) is één van de mensen die 'zich wat anders gedragen'. Hij komt voor in de aflevering van de serie waarin buurtbewoners van probleemwijken met elkaar op de vuist, op rooftocht en op hoerenbezoek gaan. Hij begrijpt de ophef van de mensen niet zo. ,,We willen alleen maar aan de buitenwereld laten zien hoe wij leven. SBS heeft verzekerd ons niet als asocialen neer te zetten. Ik wil dan ook niet vergeleken worden met de Tokkies. Schuine grappen van mij over Turken en Marokkanen knippen ze eruit. Dat hebben ze beloofd.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |