Het lijkt me wellicht wel eens handig om een samenvatting met elkaar te gaan maken van goede DVD shops. Vooral van specifieke regio's die ook in het buitenland leveren omdat het nog wel eens voorkomt dat ik specifiek een Franse of Belgische uitgave wil of een zweedse for all that matters
Diverse regio'sCD-wow - levert erg snel, scherpe prijzen. Collectie is niet erg uitgebreid echter
Amazon.* - Heeft in veel landen end us regio's wel een vestiging. Is wel erg duur.
EngelandPlay.com - levert redelijk snel. Vaak rond de 8 dagen. Hebben vrijwel alles.
CanadaDVDsoon - geen ervaring mee
DVDboxoffice - prijzen varieren. Levertijden zijn rond de 3 weken
AmerikaDVDempire - Levertijd kan oplopen tot 2 maanden. Ze zijn duur, maar hebben werkelijk alles
DVDpacific - Hebben ook een zeer uitgebreide collectie, zijn erg cheap en leveren in ongeveer 2 weken
Azie - R3DDDhouse.com - Is niet duur, prijzen verschillen soms wel per dag. Levert binnen 2 weken na bestellen
Finlandwww.frs.fi - Finse versie van onze Free record shop. Geen ervaringen mee, heeft soms titels erg goedkoop
Belgiewww.frs.be - Belgische versie van de Free record shop
www.proxis.be - geen ervaring mee
Frankrijkwww.fnac.com - geen ervaring mee. Frankrijk is wel een duur DVD land
Als jullie het kunnen aanvullen, graag. Ik zoek nl nog online DVD winkels in Brazilie, meerdere in Engeland, Zweden, Duitsland etc etc
[ Bericht 0% gewijzigd door MikeyMo op 17-07-2004 08:06:12 ]
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_