Laatste paar pagina's van de vorige topic gingen alleen over s4. Maar als het er nog in moet, zal een mod dat moeten doenquote:
Ik zoek een goede kwaliteit in .avi, maar die heb ik nog nergens gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:18 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nu is het begonnen bij mij! Ik heb zo ongelovelijk veel zin in seizoen 4,m kan niet wachten!!
Wat gebeurd er na seizoen 3, en voor seizoen 4?
Je ziet het hier: http://www.24fans.com/media/S4prequel.wmv
De prequel, I want season 4!! Kom op nog paar weken
Zwerft die dan wel rond, dat je weet?:)quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:08 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik zoek een goede kwaliteit in .avi, maar die heb ik nog nergens gezien![]()
Nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:28 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Zwerft die dan wel rond, dat je weet?:)
KEn jij misschien nor een paar goede 24 fansites? Of iig sites waar weleens vaak boeiende informatie op staat Zoals Media en fotos?quote:
Je kunt de soundtrack gewoon al bij bol.com bestellen. Iets van 17 euro.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:10 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
KEn jij misschien nor een paar goede 24 fansites? Of iig sites waar weleens vaak boeiende informatie op staat Zoals Media en fotos?(ik en zelf dan ctusecure, 24fans, 24fan HQ, en de sites met de trailers)
Edit: over die soundtrack: Waneer kom hij hier in Nederland uit? Kom hij uberhaubt hier wel uit?
Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb daar al gezocht en kan hem niet vinden...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:33 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Je kunt de soundtrack gewoon al bij bol.com bestellen. Iets van 17 euro.
Hmm, hij kost wel 19,49. Wel duur vind ik. Voor die prijs krijg je een half seizoen op dvd.quote:
ehm is dat hem wel?quote:
cover staat in vorige topicquote:Op zondag 19 december 2004 00:19 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
ehm is dat hem wel?
waarom staat er geen cover bij, zo moeilijk is die cover toch niet?
Jah klopt, Cover ken ik wel, maar vind het daarom dus stom dat hij niet op Bol.com staatquote:Op zondag 19 december 2004 00:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
cover staat in vorige topic
heb je em al binnen??
woeiquote:Op zondag 19 december 2004 12:34 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe trailer
http://homepage.mac.com/csdesigns/24/S4promo4.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zondag 19 december 2004 19:31 schreef qu63 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2004 19:56 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op zondag 19 december 2004 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |