Laatste paar pagina's van de vorige topic gingen alleen over s4. Maar als het er nog in moet, zal een mod dat moeten doenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:16 schreef Atreidez het volgende:
Geen napraat S3 in dit topic?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zoek een goede kwaliteit in .avi, maar die heb ik nog nergens gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:18 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nu is het begonnen bij mij! Ik heb zo ongelovelijk veel zin in seizoen 4,m kan niet wachten!!
Wat gebeurd er na seizoen 3, en voor seizoen 4?
Je ziet het hier: http://www.24fans.com/media/S4prequel.wmv
De prequel, I want season 4!! Kom op nog paar weken
Zwerft die dan wel rond, dat je weet?:)quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:08 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik zoek een goede kwaliteit in .avi, maar die heb ik nog nergens gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:28 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Zwerft die dan wel rond, dat je weet?:)
KEn jij misschien nor een paar goede 24 fansites? Of iig sites waar weleens vaak boeiende informatie op staat Zoals Media en fotos?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt de soundtrack gewoon al bij bol.com bestellen. Iets van 17 euro.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:10 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
KEn jij misschien nor een paar goede 24 fansites? Of iig sites waar weleens vaak boeiende informatie op staat Zoals Media en fotos?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(ik en zelf dan ctusecure, 24fans, 24fan HQ, en de sites met de trailers)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: over die soundtrack: Waneer kom hij hier in Nederland uit? Kom hij uberhaubt hier wel uit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb daar al gezocht en kan hem niet vinden...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:33 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Je kunt de soundtrack gewoon al bij bol.com bestellen. Iets van 17 euro.
Hmm, hij kost wel 19,49. Wel duur vind ik. Voor die prijs krijg je een half seizoen op dvd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:02 schreef CloudStrife het volgende:
barcode EAN: 0030206662627om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ehm is dat hem wel?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:02 schreef CloudStrife het volgende:
barcode EAN: 0030206662627om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cover staat in vorige topicquote:Op zondag 19 december 2004 00:19 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
ehm is dat hem wel?
waarom staat er geen cover bij, zo moeilijk is die cover toch niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jah klopt, Cover ken ik wel, maar vind het daarom dus stom dat hij niet op Bol.com staatquote:Op zondag 19 december 2004 00:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
cover staat in vorige topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je em al binnen??
woeiquote:Op zondag 19 december 2004 12:34 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe trailerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://homepage.mac.com/csdesigns/24/S4promo4.html
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2004 19:31 schreef qu63 het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2004 19:56 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2004 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop