Toppie, thanksquote:Wat mij betreft wel hoor...als je het maar duidelijk in de titel zet.![]()
Donequote:Op donderdag 3 februari 2005 15:19 schreef rubbereend het volgende:
het vriendelijke verzoek of de titel even aangepast zou kunnen worden: Slam!FM in iets van "SLAM FM (tot voorkort ID&T Radio)"
Klopt, maar het ligt wel zo dicht bij elkaar dat ik het eigenlijk hetzelfde onderwerp vind. Anders kun je voor elke uitzondering wel een nieuw topic maken en dat komt de overzichtelijkheid ook niet ten goede.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:15 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
wat vind je de mooiste nederlandse film
Je verwijst naar een topic over Nederlandstalige films. Een Nederlandse film is niet per definitie Nederlandstalig, hoor.
Bedankt. De links zijn in elk geval in FTR verwijderdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 05:14 schreef Libris het volgende:
Zoek even op user mozo, spamt een of andere filmsite
Donequote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:06 schreef victorinox het volgende:
Kan een modje de titel aanpassen van dit topic:
PREMONITION (Yogen) Japanse horror
Het is Premonition
In dit topic staat waarschijnlijk nuttige informatie en kun je je vraag ook het best kwijtquote:Op zondag 20 maart 2005 12:20 schreef Jane het volgende:
Is er een speciaal topic waar ik mijn vragen het beste kwijt kan?
Ik denk dat je in het verkeerde topic hebt gelezen...deze is voor de Nederlandse kijkers: "Joey": De Nederlandse Uitzendingenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:01 schreef rena het volgende:
Er staan heel veel spoilers in het Joey-topic, over het seizoen wat in Amerika loopt geloof ik, zouden jullie ze even tussen spoilertags willen zetten? Want ik heb ze nu dus al per ongeluk gelezen![]()
Oepsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic hebt gelezen...deze is voor de Nederlandse kijkers: "Joey": De Nederlandse Uitzendingen
Dan mag je voor mij het WORST CASE SCENARIO topic opzoeken o gij knappe heer modquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:36 schreef Mike het volgende:
Extra knap dan dat de mods wel alles vinden he?
Had je ze niet wat manieren bij kunnen brengen?quote:Op maandag 4 april 2005 17:11 schreef mamamiep het volgende:
Sorry. Ik geef de schuld aan de bloody English people.
Mweh.quote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hallo.
[Tournament] Filmpersonagetoernooi: Derde Ronde
Dit topic lijkt stuk. Schuld van Califo. Schijnt.
Donequote:Op woensdag 13 april 2005 13:54 schreef outtayourleague het volgende:
Mod? Kan de titel van het filmpersonagetoernooi wer aangpast worden? we zijn alweer in de vijfde ronde aanbeland... Thanx![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |